کشاورزی 4.0 همچنین برای آبیاری در محصولات حفاظت شده

Idroterm 4.0، خانواده ای از محصولات نوآورانه 4.0 توسعه یافته توسط Idroterm Serre، فرصتی جدید برای تجدید سیستم های آبیاری گلخانه ای و بهینه سازی مدیریت آب به لطف ماشین آلات کشاورزی دقیق است.

ما ماشین‌های مبتنی بر وب را توسعه داده‌ایم که از طریق آن کاربران از طریق LAN شرکت و از طریق Wi-Fi با استفاده از تلفن‌های هوشمند یا هر دستگاه دیگری به دستگاه‌ها متصل می‌شوند تا از راه دور برنامه‌ها، دستور العمل‌ها، زمان‌های آبیاری و کوددهی و همچنین عملکردهای پیشرفته را مدیریت کنند. خواستارترین مشتریان

تیر آبیاری ایدروجت
تیرهای آبیاری موتوری با سیستم کشویی دو مسیره که حرکات پایدار و دقیق را تضمین می کند. تیرها امکان آبیاری با نازل، آبیاری غرقابی، سمپاشی و درمان با نازل های مخصوص و کیت های فشار قوی را فراهم می کنند.

برای تولید کارآمدتر و خودکارتر، می توان آبیاری روزانه و هفتگی را برنامه ریزی کرد که می تواند به صورت پیوسته، بخشی یا شار/رفلاکس تعدیل شود.

مدیریت مناطق آبیاری یکی از پیشرفته ترین در بازار است. تیرهای Idrojet می توانند در ترکیب با میکسرهای فرتگیشن و کامپیوترهای Idroclima کار کنند.

میکسرهای کود دهی Idro-x
یک میکسر کود دهی مدولار و قابل گسترش که می تواند به مدیریت تا 10 محلول ذخیره و کنترل pH، EC، انژکتورهای ضدعفونی کننده یا ریز عناصر کمک کند. سیستم جدید امکان ایجاد بی نهایت برنامه و دستور العمل را فراهم می کند، علاوه بر آن مقادیر صحیح مواد مغذی لازم برای رشد گیاهان را فراهم می کند. این به جلوگیری از هدر رفتن کودها و در نتیجه تأثیر بر سفره‌های زیرزمینی کمک می‌کند.

به لطف پروب های pH و EC، میکسر می تواند محلول های تخلیه شده و مقادیر صحیح را بررسی کند. علاوه بر این، سیستم‌های اختیاری مانند کنترل EC و pH برای ایمنی بیشتر و همچنین کاوشگر رطوبت خاک برای نظارت بر نیازهای آبیاری در زمان واقعی نیز در دسترس هستند. دستگاه مجهز به فلومتر برای اندازه گیری ظرفیت می باشد. منو دارای یک گزارش است و سرویس ابری ذخیره یک نسخه پشتیبان را امکان پذیر می کند: این عملکردها به کاربران کمک می کنند تا ارزیابی کنند و کودهای شیمیایی را در مراحل مختلف رشد انتخاب کنند.”

کامپیوتر ایدروکلیما
برای بهبود عملکرد اقلیمی-محیطی مشاغل کشاورزی، ایدروترم همچنین سیستمی از رایانه‌های هوشمند 4.0 را برای نظارت بر پارامترها در گلخانه‌ها و مدیریت پنجره‌ها، دهانه‌های جانبی، سیستم‌های سایه‌انداز، سیستم‌های گرمایش، چراغ‌های LED، تهویه اجباری و سیستم‌های سرمایش معرفی کرده است. و به صورت دستی ایدروکلیما دارای یک ایستگاه هواشناسی و کاوشگرهای دما و رطوبت با کیفیت بالا است که اطلاعات را در زمان واقعی به کاربران منتقل می کند، حتی زمانی که آنها خود را در مجاورت سیستم نمی بینند.

بهبود برای کشت
به لطف سیستم جدید مبتنی بر وب، پرورش دهندگان می توانند حتی زمانی که خود را در مجاورت دستگاه نمی بینند، از طریق گوشی هوشمند یا از طریق دستگاه دیگری به ماشین ها متصل شوند.

می تواند دستور العمل ها، زمان ها و برنامه های آبیاری را از راه دور مدیریت کند. کل فرآیند می تواند توسط پلتفرم جدید مبتنی بر وب IdroFARM نظارت و مدیریت شود. دسترسی به تمامی دستگاه های متصل از طریق یک پورتال با مینی سرور ایدروهاب امکان پذیر است و امکان دریافت آلارم و اعلان ها از طریق تلفن یا پیامک وجود دارد.

به لطف سرویس idroterm.live، کارکنان فنی ایدروترم می توانند همیشه برای تشخیص، کمک یا به روز رسانی به دستگاه ها متصل شوند، بنابراین زمان و هزینه های کمک فنی به شدت کاهش می یابد.

برای اطلاعات بیشتر:
آندره آ ماریان
ایدروترم سر
Via Europa، 45
پورتو مانتووانو (MN)
تلفن: 397034 0376 +39
[email protected]
www.idrotermserre.com

منبع