پرورش دهنده ونس هوپر با جام یادبود رجینالد کوری تجلیل شد



به منظور قدردانی از کمک های استثنایی خود در زمینه باغبانی، ونس هوپر پرورش دهنده مشهور ماگنولیا اخیراً جام یادبود Reginald Cory را دریافت کرد. این جایزه توسط پیتر ون ریجسن، یکی از مالکان Plantipp BV و نماینده بسیاری از گونه های قابل توجه ونس هوپر، از طرف او در مراسم جوایز RHS در سال 2024 پذیرفته شد.


ونس کوپر با ماگنولیا جن.

گواهی بر استعداد و تعهد
فداکاری ونس هوپر برای پرورش گونه های ماگنولیا و توانایی او در ایجاد ارقامی که زیبایی، انعطاف پذیری و ویژگی های منحصر به فرد را با هم ترکیب می کنند، جایگاهی را برای او در میان معتبرترین پرورش دهندگان این صنعت به ارمغان آورده است. جام یادبود رجینالد کوری به عنوان گواهی بر استعداد و تعهد او عمل می‌کند و خلاقیت‌های او همچنان باغ‌ها را بهبود می‌بخشد و علاقه‌مندان به گیاهان را برای سال‌های آینده خوشحال می‌کند.

علاقه ونس هوپر به پرورش مگنولیا و حمایت از Plantipp و Kiwiflora منجر به معرفی انواع مختلفی شده است که دنیای باغبانی را مجذوب خود کرده است. از میان این ارقام می توان به مگنولیا 'Genie'PBR، مگنولیا هندوانه ('MGWAT2011b'PBR)، مگنولیا Emperor ('MGEMP2012'PBR)، هرم صورتی مگنولیا ('MGPIN2010'PBR) و مگنولیا 'Cameo' PBR اشاره کرد. هر یک از این گونه های مگنولیا دارای ویژگی هایی هستند که آنها را در طیف فعلی گزینه های موجود متمایز می کند.


پیتر ون رایسن با این جایزه

انواع ماگنولیا توسط ونس هوپر
ماگنولیا جن، یکی از مشهورترین ساخته‌های ونس هوپر، حاصل 15 سال تکثیر در ردیفی از Magnolia soulangeana و Magnolia liliiflora است. درختی فشرده که گل های لاله ای شکل تولید می کند. این گیاه باغی دارای شاخ و برگ های سالم است و در یک فصل سه ماهه آزادانه گل می دهد. هندوانه مگنولیا به دلیل گل های بزرگ، صورتی روشن و نیمه دوتایی اش با قطر کمتر از 15 تا 20 سانتی متر مورد توجه قرار می گیرد.

برای اطلاعات بیشتر:
Plantipp
https://plantipp.eu/uk/home

تاریخ انتشار:

منبع