“همه چیز در نمایشگاه جهانی اتفاق می افتد”

انجمن بین المللی محصولات تازه (IFPA) رسما افتتاح شد آن ثبت نام برای آن سالانه تولید جهانی و نمایشگاه گل، از 17 تا 19 اکتبر در آتلانتا، جورجیا رخ می دهد.

نلیا آلامو، رئیس نمایشگاه جهانی، از مارکون، گفت: “من همیشه هیجان زده هستم که ببینم این نمایش چگونه برای پاسخگویی به نیازهای اعضا و صنعت ما تکامل می یابد.” “فقط یک مثال این است که امسال، صبحانه با دیدگاه‌های تازه زنان را در گزینه ثبت نام همه جانبه گنجانده‌ایم، و آن را به بخش مرکزی مجموعه آموزش و شبکه تبدیل کرده‌ایم – بدون نیاز به بلیط اضافی! ارتقاهایی مانند این، به علاوه اتصالات به افراد، بینش ها، محصولات و راه حل ها، چیزی است که نمایش جهانی را به رویدادی که نمی توان از دست داد، تبدیل می کند.”

جدید امسال صبحانه دیدگاه های تازه زنان است که دارای یک سخنران جلسه عمومی است و به رسمیت شناختن برنده جایزه کاتالیست زنانه فریدا راپوپورت کاپلان، دیگر نیازی به ثبت نام اضافی نخواهد داشت. این رویداد با تمرکز بر حمایت و پیشبرد زنان در صنعت، در گذرنامه All-Access گنجانده خواهد شد.

کتی برنز، مدیرعامل IFPA گفت: «نمایش جهانی محصولات و گل‌ها بزرگترین لحظه صنعت در سال است. “چه اعضا و غرفه داران ما آخرین نوآوری ها و تازه ترین محصولات خود را رونمایی می کنند یا ارتباطات جدید، بینش یا فرصت هایی را برای تقویت کسب و کار و زنجیره تامین ما شناسایی می کنند، همه اینها در نمایشگاه جهانی اتفاق می افتد. این نمایشی برای همه افراد تازه است. مدیران ارشد به متخصصان بازاریابی و فروش به کسانی که نظارت بر عملیات و اجرای فناوری دارند، اگر شما بخشی از سیستم جهانی غذا و گل هستید، در نمایشگاه جهانی تعلق دارید.

این نمایش فرصت‌هایی را برای هر کسی در سراسر زنجیره تامین برای شبکه‌سازی، یادگیری و اشتراک‌گذاری ارائه می‌کند. برنامه رویدادها شامل پذیرایی‌های شبکه‌ای، سخنرانان کلیدی، از جمله سخنرانی بسیار محبوب «وضعیت صنعت» از کتی برنز، مدیر عامل IFPA، و تجربیات یادگیری بیشتر هم در جشنواره آموزش و هم در طول جلساتی مانند جلسات ایمنی غذا و تغییر فناوری در طبقه نمایشگاه. اکسپو خود یکی از خاطره انگیزترین بخش های این رویداد است که بیش از 1000 غرفه دار در آن بهترین محصولات و صنعت گل را به نمایش می گذارند.

Paul Kneeland از بازارهای Gelson گفت: “به عنوان یک خریدار، من واقعا از دیدن محصولات و خدمات جدیدی که در نمایشگاه پیدا می کنم لذت می برم.” “این جایی است که همه راه حل هایی برای مشکلات و ایده های جدید برای هدایت استراتژی و اقدام برای آینده ای قدرتمندتر پیدا می کنند. من همه را تشویق می کنم که در نمایشگاه جهانی ثبت نام کنند و مشتاقانه منتظر دیدار آنها هستم!”

بیش از 20000 نفر از جمله بیش از 3000 خریدار و بیش از 1000 غرفه دار در این نمایشگاه جهانی حضور دارند. شرکت کنندگان از هر حلقه در زنجیره تامین، از 50 ایالت و بیش از 50 کشور استقبال می کنند.

ثبت نام غرفه داران در تاریخ 25 خرداد آغاز می شود، اما به صورت انفرادی و گروهی ثبت در حال حاضر موجود است.

آیا مشتاق هستید که تصوری از نمایشگاه گل IFPA 2023 داشته باشید؟ برای مشاهده گزارش تصویری FloralDaily اینجا را کلیک کنید.

برای اطلاعات بیشتر:
انجمن بین المللی محصولات تازه (IFPA)
www.freshproduce.com

منبع