نمایش هفتاد و پنجمین سالگرد انجمن رز Manawatū، عاشقانه را به پالمرستون نورث می آورد.

مقاله کامل را در www.nzherald.co.nz بخوانید.



منبع

Palmerston North به خاطر باغ رز Dugald Mackenzie در Victoria Esplanade – یکی از بهترین باغ‌های گل رز عمومی جهان – به خوبی شناخته شده است. این شهر به خاطر کیفیت گل های رزش نیز شناخته شده است و غرفه داران قوی در این منطقه وجود دارد.

داوران به دنبال شکوفه‌های تازه، سرزنده و خوش‌شکل، گلبرگ‌های سفت و سفت، فقدان علائم ناشی از آب و هوا یا بیماری، و تعادل شکوفه و شاخ و برگ هستند.

اگر شکوفه شما بتواند در نمایشگاه Manawatū Rose Society برنده شود، شانس خوبی برای برنده شدن در یک رویداد ملی دارید. این حکم پیتر الیوت است که قاضی اصلی در نمایش هفتاد و پنجمین سالگرد انجمن در روزهای جمعه و شنبه خواهد بود.

پنج سال طول می کشد تا یک داور ملی گل رز واجد شرایط شوید. الیوت نزدیک به 30 سال است که واجد شرایط است و در سراسر جهان در آزمایشات و نمایشگاه ها قضاوت کرده است. رادیوگراف می گوید: این یک سرگرمی جذاب و با ارزش است.

قوانین داوری مشخص می کند که یک شکوفه عالی باید چه چیزی را به نمایش بگذارد، و در صورت نیاز به انتخاب برنده، داوران می توانند به هر یک از 100 امتیاز ورود بدهند. نمایش این هفته 53 کلاس خواهد داشت، از جمله برخی برای غرفه داران جدید.