به گفته کشاورزان، درختان کریسمس سال گذشته کمیاب و گران بودند، امسال ممکن است بدتر باشد

فراست می‌گوید: «مشتریانی که فقط ده سال است درختان خود را به اینجا می‌رسانند، آشکارا بسیار ناامید هستند، اما درک می‌کنند. آنها در تلاشند تا دریابند از کجا می توانند درخت کریسمس تهیه کنند. برخی از مراکز باغ در حال غرق شدن هستند.

مت فراست، مالک مرکز باغ ریشه‌های شهری در کانال ایرلندی، گفت که برای اولین بار در تاریخ 10 ساله این فروشگاه، درختان کریسمس را به دلیل قیمت‌های “سرسام آور” و حداقل سفارش 1100 درخت از سوی او ذخیره نمی‌کنند. تامین کننده. او درختان سرو، شمشاد و کاج نورفولک را به عنوان جایگزینی برای صنوبر محبوب فریزر به مشتریانش پیشنهاد می کند.

سال گذشته، مسائلی از تقاضای قوی گرفته تا کمبود نیروی کار و کمبود محصولات بالغ باعث افزایش قیمت درخت کریسمس و کاهش در دسترس بودن شد.

مقاله کامل را در www.nola.com بخوانید.



منبع

تولیدکنندگان و فروشندگان درخت کریسمس می‌گویند که مصرف‌کنندگان باید زودتر خرید کنند و آماده باشند تا بیشتر از گذشته سفر کنند و بیشتر از گذشته خرج کنند – و اگر درخت‌های رویایی‌شان در دسترس نیست، مایل به بررسی گزینه‌های جایگزین باشند.

امسال؟ اندرو ولتاجیو که مالک AV Tree Farms Inc است و درختان خود را در میشیگان پرورش می دهد، می گوید: «این حتی بدتر خواهد شد. «سال گذشته گفتم: این پایین ترین سطح بود. انتظار نداشتم امسال اینقدر بد باشد.”