“نتایج مثبت در آب و هوای چالش برانگیز”


Squire’s عملکرد خوبی را برای سال 2022 گزارش کرده است، بسیار بالاتر از سطح قبل از همه گیری. این سال هرگز با نتایج رکورد 2021 برابری نکرد و بودجه و آرزوهای شرکت این را منعکس کرد. فروش به طور کلی 2٪ کاهش یافت و به 68.2 میلیون پوند (2021: 69.5 میلیون پوند) رسید. در مجموع، فروش مرکز باغ با 9 درصد کاهش به 59.9 میلیون پوند (2021: 65.8 میلیون پوند) رسید، در حالی که فروش رستوران بیش از دو برابر شد و به 8.3 میلیون پوند (2021: 3.7 میلیون پوند) رسید. سود قبل از مالیات به 4.0 میلیون پوند (2021: 7.9 میلیون پوند) کاهش یافت (زمینه، تعدیل شده).

تقاضا برای گیاهان و محصولات باغبانی در سال مالی 2022 بالاتر از سطح قبل از کووید بود، زیرا باغبانی و زندگی در فضای باز، به طور کلی، محبوب باقی ماندند. با این حال، مانند سایر اپراتورها، Squire با چالش‌های عرضه در بسیاری از دسته‌ها مواجه شد که منجر به افزایش سطح موجودی از حد معمول در پایان سال شد. در سال جاری، زنجیره تامین بهبود یافته است و سهام در حال بازگشت به سطوح عادی تر است.

رستوران‌ها در طول سال بر خلاف سال قبل باز بودند، از این رو فروش زیادی در آن بخش از تجارت افزایش یافت. افزایش قیمت تمام شده پس از پایان سال و چالش های موجود در بازار کار همچنان تاثیرگذار است. تعداد مشتریان در مراکز باغ اسکوایر 3 درصد کاهش یافت در حالی که در رستوران ها 130 درصد افزایش یافت.

عرضه تجارت الکترونیک جدید Squire در اولین سال کامل خود فروش نزدیک به 1 میلیون پوند را به ثبت رساند. این شرکت همچنان از توسعه مداوم این کانال راضی است.

در طول سال، Squire به سرمایه گذاری خود ادامه داد، به ویژه در مرکز باغ Wokingham، که در سال 2019 خریداری شد. در ژانویه 2023، Squire’s یک تامین کننده قدیمی برای گروه، Barnsfold Nurseries را خریداری کرد، که گیاهان بسترن فوق العاده را در مرزهای ساسکس / ساری پرورش می دهد. هم افزایی بین دو شرکت و ارزش های مشترک آنها این رابطه را به یک رابطه بسیار هیجان انگیز برای آینده تبدیل می کند. برنامه مخارج سرمایه ای در مراکز باغ برای سال 2023 به جای یک پروژه بزرگ، از جمله تعدادی سرمایه گذاری با هدف کاهش هزینه کربن و انرژی، بر بهبودهای متوسط ​​تر در تعدادی از مراکز متمرکز خواهد بود. ما مشتاقانه منتظر ادامه کار بر روی برنامه پایداری خود هستیم و به مشارکت خیریه و جامعه خود متعهد هستیم.

سارا اسکوایر، رئیس، اظهار می کند: “همانطور که به سمت دنیای پسا کووید پیش می رویم، از مجموعه نتایجی که امسال دوباره ارسال کرده ایم خرسند هستم. یک بار دیگر، برای همکاران شگفت انگیز خود در مراکز و مراکزمان سرشار از تحسین هستم. در گروه آفیس، که به طور خستگی ناپذیر در یک چشم انداز دائما در حال تغییر در سراسر سال مالی 2022 کار کرد.

تجربه به ما می‌آموزد که هنوز هم احتمالاً آب و هوا بیشترین تأثیر را بر نتایج ما برای سال 2023 خواهد داشت. دیدگاه پیش روی ما ممکن است ترکیبی ناخوشایند از جنگ، افزایش هزینه انرژی، تورم سرسخت، فشار دستمزدها، نرخ‌های بهره بالاتر و نوسان باشد. اعتماد مصرف کننده. با این حال، علیرغم همه اینها، ما معتقدیم که در موقعیت مناسبی برای مقاومت در برابر طوفان های اطراف خود قرار داریم. ما به حمایت از گیاهان و باغبانی ادامه خواهیم داد و برای حفظ استانداردها و ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود سخت تلاش خواهیم کرد. ما می توانیم آینده را با اطمینان ببینیم.

برای اطلاعات بیشتر:
مراکز باغ اسکوایر
www.squiresgardencentres.co.uk



منبع