مهدکودک Terra Nova گونه های مقاوم در برابر گرما و رطوبت را به نمایش می گذارد

نهالستان Terra Nova، یک پیشرو جهانی در اصلاح گیاهان، با عرضه اکیناسه پرنسس ™ «عروس» کاملاً جدید خود و انواع Heuchera Forever® «نیمه‌شب» با عملکرد برتر، انواع مقاوم در برابر گرما و رطوبت را در کانون توجه قرار می‌دهد.

Echinacea Princess “Bride” دارای گل‌های سفید و دیزی مانند با مخروط‌های زرد-سبز و عادت رشد سریع و توده‌ای است. گل های این واریته در طول ماه های تابستان و اوایل پاییز فراوان هستند و از ژوئن تا اکتبر شکوفا می شوند. پرنسس «عروس» دارای طیف وسیعی از کاربردهای ویژه است، از جمله معطر بودن، مقاوم بودن در برابر آهو، و یک پرنده مگس خوار و جذب کننده گرده افشان قدرتمند. این گیاه چندساله خیره کننده جدید در بسترهای مخلوط یا لبه های مرزی برتری دارد و خاک متوسط ​​را ترجیح می دهد و خاک های درشت و کمی معدنی ایده آل هستند.

جدیدترین اکیناسه ترا نوا در آفتاب کامل رشد می کند و در مناطق 4-9 مقاوم است. تیم پرورش این شرکت توصیه می کند که اجازه دهید این رقم بین دو آبیاری در گلخانه به طور متوسط ​​خشک شود. زمان پایان آن از یک آستر تا یک گلدان 4 اینچی شش تا هشت هفته است. زمان پایان از یک آستر تا یک گلدان 1 گالن 12-14 هفته است. “عروس” در بهار به شدت رشد می کند و ارتفاع آن به 12 اینچ عرض 16″ و ارتفاع گل به 16 اینچ می رسد.

Heuchera Forever “Midnight” از گونه محبوب Heuchera Forever “Purple” ترا نوا گرفته شده است که برگ‌های به شدت ژولیده و مشکی بنفش با لبه‌های ترد را به نمایش می‌گذارد. این هوشرا می تواند در سایه جزئی تا آفتاب کامل رشد کند و عادت رشد متوسط ​​و انبوهی را نشان می دهد. «نیمه‌شب» به لبه‌ها، حاشیه‌ها، کانتینرها و باغ‌های صخره‌ای حضور قوی می‌افزاید. این گونه از ماه مه تا سپتامبر شکوفا می شود و نیاز به استفاده کم آب و خاک ارگانیک دارد. همچنین یک جاذبه موثر برای مرغ مگس خوار و سایر گرده افشان ها است.

پرورش دهندگان تمام کننده باید اجازه دهند “Midnight” بین دو آبیاری نسبتاً خشک شود و می توانند انتظار داشته باشند که زمان پایان از آستر تا گلدان 1 اینچی چهار تا شش هفته باشد. زمان پایان از آستر تا دیگ 1 گالن 8 تا 10 هفته است. Forever 'Midnight' در ارتفاع 12″، عرض 22″ و ارتفاع گل 15 اینچ قرار می گیرد و در USDA Hardiness Zones 4-9 رشد می کند.

نهالستان ترا نوا صفحات “نمایه گیاه” و “دستورالعمل های پرورش دهنده” را مخصوص این گونه های جدید و بازگشتی ایجاد کرده است، بنابراین پرورش دهندگان علاقه مند به سفارش می توانند در مورد عادات رشد، ویژگی های گیاه، توصیه های کوددهی، نیازهای آبی و سایر بینش های ارائه شده توسط تیم اصلاحی بیاموزند. . این اسناد را می توان برای چاپ در: www.terranovanurseries.com/product/echinacea-princess-bride و www.terranovanurseries.com/product/heuchera-forever-midnight مشاهده و دانلود کرد.

پرورش دهندگان نهایی می توانند با نمایندگان نهالستان های Terra Nova تماس بگیرند یا به تیم فروش به آدرس [email protected] ایمیل بزنند.

منبع