معرفی صرافی Kucoin؛ آموزش ثبت نام و کار با صرافی کوکوین فینوتیپس

برای افزایش اطلاعات خود در مورد جزئیات قرارداد آتی مورد نظر، در منوی اصلی قراردادهای آتی بر گزینه References کلیک کنید و بر جزئیات قرارداد یا Contract Specification کلیک کنید. در قسمت معاملات با کلیک کردن بر گزینه Spot Trading وارد پنل معاملات نقدی در صرافی KuCoin می‌شوید. پس از ورود به منوی برداشت در کادر مشخص شده، رمزارز خود را انتخاب کنید. سپس در صورت تمایل، مقادیری که می‌خواهید را با استفاده از گزینه Trasnfer از حساب اصلی به سایر حساب‌ها در صرافی Kucoin انتقال دهید. این حساب مخصوص معاملات اهرم‌دار است و با انتقال وجوه از حساب اصلی به این حساب می‌توانید در پنل معاملات اهرم‌دار معاملات خود را انجام دهید.

  • با آشنایی با تحلیل فاندامنتال و قیمت بیت کوین و قیمت ارزهای دیجیتال می توانید از فکت کوینز به رصد این بازار بپردازید.
  • میزان کارمزد دریافتی این صرافی در معاملات مارجین، مانند معاملات اسپات برای هر دو حالت تیکر و میکر 0.1 درصد است.
  • دو بخش آخر برای افرادیه که قصد ساخت و کار با ربات های مبادلاتی رو دارن.
  • زمان‌بندی در ترید بسیار مهم است و هر یک از معاملات شما، تأثیر زیادی بر سود بالقوه‌تان خواهد صرافی kucoin داشت.
  • KuCoin به عنوان یکی از برترین صرافی های ارز رمزنگاری شده، از طیف گسترده ای از دارایی های رمزنگاری شده پشتیبانی می کند.

برای مثال، شما می‌توانید جفت ارز معاملاتی BTC/USDT را به نمودار خود اضافه کنید و معامله را با این ارزهای دیجیتال پیش ببرید. من تو صرافی کوکوین پسورد تریدینگ خودم رو فراموش کردم برای بازیابی رمز ناچارام احراز هویت کنم و این کار رو انجام دادم اما همش بهم میگن درخواستتون رد شده ولی دلیلش رو عنوان نمیکنن. با انتخاب هریک از گزینه‌های ۲۵، ۵۰، ۷۵ و ۱۰۰ درصد می‌توانید مشخص کنید که چه مقدار از دارایی شما به خرید اختصاص پیدا کند.

  • اگر می‌خواهید نرخ‌های بودجه را داشته باشید، بهترین راه این است که بر نحوه توزیع لانگ و شورت تمرکز کنید.
  • ستون سمت راست است که بخش بالایی آن سفارشات فروشندگان و بخش پایینی آن مربوط به سفارشات خریداران است.
  • هم اکنون می‌بینید که سرمایه انتقال داده شده و حساب مورد نظر ما شارژ شده است.
  • بهتر است هرگز با آی‌پی ایران وارد کوکوین نشوید و حتماً با نرم‌افزارهایی مانند V.P.N آی‌پی خود را تغییر دهید و ترجیحا آی پی ثابت از کشوری که قوانین آن موافق با ارزهای دیجیتال است بخرید.
  • در صورتی که عبارت Switch to SMS Verification را فعال کنید، در عوض ارسال کد تایید گوگل، اسمس تایید برای گوشی تان ارسال می شود.
اگر خرید شما انجام شد یک صدای زنگ در سیستم شما پخش می‌شود و بدین معنا است که عملیات شما با موفقیت انجام شده است. در قسمت خرید که با دکمه سبز رنگ مشخص است 3 بخش خرید وجود دارد Limit و Market و Stop Limit. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید بصورت پیش فرض بر روی Limit می‌باشد. همانند تصویر مشاهده می‌کنید که قیمت اتریوم بر حسب USDT حدود 2734 می‌باشد. بیزآموز بزرگترین پلتفرم ارائه دهنده دوره های آموزشی معرفی تکنیک های نوین کسب و کار آنلاین توسط برترین اساتید کشور می باشد. لطفاً بررسی کنید که آیا هر گونه سفارش باز وجود دارد یا نه.

  • گیرنده کسی است که از لیست سفارش‌های موجود یکی را انتخاب می‌کند و سازنده کسی است که سفارشی را در لیست سفارش‌ها قرار می‌دهد و سفارش او بلافاصله با یک سفارش موجود در لیست مچ نمی‌شود.
  • به خاطر داشته باشید که ایران تحریم است و با پیش شماره ایران نمی‌توان ثبت‌نام کرد.
  • با کلیک بر روی یکی از این بخش ها مثلا اسپات وارد صفحه ی جدیدی میشیم.
  • اما این انتقال به حساب اصلی یا Main Account صورت گرفته است؛ نه حساب معامله فیوچرز یا Trading Account.
معرفی صرافی Kucoin؛ آموزش ثبت نام و کار با صرافی کوکوین فینوتیپس

جالب است بدانید که ارزش دلاری کارکردهای برداشت به قیمت بازار فعلی دارایی‌های حساب مورد نظر شما بستگی دارد. پس از پیش‌آمدن مشکل اجبار احراز هویت در بایننس و کوچ معامله‌گران ایرانی از این صرافی، یکی از جایگزین‌های اصلی کوکوین خواهد بود. پس از ارسال ارز دیجیتال به کیف پول کوکوین، باید مدتی (نسبت به هر ارز دیجیتال متغیر است) صبر کنید تا تراکنش در شبکه تأیید شود. سپس مبلغ به حساب شما اضافه می‌شود و می‌توانید ترید را آغاز کنید. در بخش Deposit ارز دیجیتال مدنظر خود را انتخاب کرده و آدرس کیف پولی را که کوکوین به شما می‌دهد کپی کنید.

افتتاح حساب در صرافی کوکوین

در این قسمت سفارشات باز (آنهایی که هنوز تکمیل نشده‌اند) و تاریخچه معاملات نمایش داده می‌شود. در اینجا می‌توان نوع سفارش را انتخاب کرد که در ادامه توضیح می‌دهیم. پیشنهاد می‌شود از گزینه دوم استفاده کنید تا نیاز به افشای شماره موبایل نباشد.

صرافی کوکوین (KuCoin) ؛ ثبت نام، آموزش کار و نحوه خرید و فروش