خدمات 5 معتبرترین بروکر فارکس: کدام بروکر فارکس بهتر است؟-بروکر آمارکتس

در کنار این مطالب مواردی از کلاهبرداری های بروکر های مختلف را نیز به شما معرفی خواهیم کرد که دقت به این کلاهبرداری ها می‌تواند هشداری بزرگ برای افراد مبتدی که در حال ورود به فارکس هستند باشند. همواره به یاد داشته باشید بازارهای مالی سراسر ریسک و خطر است و قبل از شروع آن حتما آموزش ببینید. حساب استاندارد معمولا برای شروع مناسب است و افراد تازه‌کار آن را انتخاب می‌کنند. در تمام لحظات زندگی بایستی میان خوب و بد، بد و بدتر انتخاب کنیم. انتخاب زمانی برای انسان‌ها سخت‌تر می‌شود که بحث مادیات و دارایی آن‌ها در میان باشد.

مقایسه شرکت های رگولاتوری با یکدیگر

برخی از بروکرها تنها به بهانه ورشکستگی، حساب مشتریان را مسدود کرده و دیگر اثری از فعالیتشان نمایان نمی‌شود. این که بروکر منتخب مکان مشخصی برای استقرار داشته باشد، در مواجه با چنین شرایطی روزنه امیدی محسوب می‌شود. اما در هر صورت به عنوان یک کاربر ایرانی باید در نظر داشته باشید که بروکرهای خارجی هیچ نمایندگی در ایران ندارند و به همین دلیل پیگیری مشکلات احتمالی بسیار سخت و حتی ناممکن خواهد بود. زمانی که به دلیل مشکلی کوچک عملا امکان ادامه معاملات خرید و فروش از بین می‌رود، پاسخ تیم پشتیبان می‌تواند امیدی برای رفع مشکل باشد. کیفیت و سرعت تیم پشتیبانی در کنار احترام به کاربران، از ویژگی‌های اصلی بروکرهای معتبر و بزرگ بازار معاملات فارکس است.

  • سفارشات خود را در لایت فارکس با سرعت بالایی در اختیار خواهد داشت و این موضوع نیز می‌تواند تفاوت فاحشی میان آن با سایر بروکرهای مناسب برای کاربران ایرانی ایجاد نماید.
  • بله رگوله دارد و در سایت بروکر همه این موارد را می توانید ببینید.
  • این وبسایت در راستای قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می‌کند.
  • البته به عنوان یک نکته تجربی باید یک نکته بسیار مهم را با شما در میان بگذاریم.
  • هر کدام از بروکرهای فارکس که معتبر می باشند، تحت نظارت یکی از این رگوله ها می باشد.

امکان استفاده از خدماتی مانند پرفکت کانی نیز برای واریز و برداشت از حساب‌های این بروکر وجود دارد. در ثانی بایستی چک کنید که حداقل سرمایه لازم برای باز کردن یکی از این حساب ها در بروکر مورد نظر شما با بودجه شما تطابق داشته باشد. برخی از بروکر ها برای باز کردن حساب کاربری در همان شروع کار مبالغ بسیار زیادی می‌طلبد که ممکن است از عهده amarkets بروکر شما خارج باشد. وبسایت آی آر بروکرز در راستای قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت کرده و هیچگونه توصیه‌ای مخالف با قوانین ایران و شرع ارائه نمی‌کند.

معیارهای انتخاب بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان

هر چه پلتفرم جدیدتر باشد، قابلیت های بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهد. برای نمونه بهتر است پلتفرمی را انتخاب کنید که بر روی موبایل و دسکتاپ قابل نصب باشد. پلتفرم یک رابطه مستقیم میان معامله گر و بازار است؛ که هر چه این رابطه بهتر باشد، بیانگر این است که انتخاب مناسبی داشته اید.

پلتفرم‌های معاملاتی ارائه شده در کارگزاری فارکس

خدمات 5 معتبرترین بروکر فارکس: کدام بروکر فارکس بهتر است؟-بروکر آمارکتس

جالب است بدانید که امکان حساب تومانی برای کاربران ایرانی در این بروکر وجود دارد. این بروکر فعالیت خود را از سال ۲۰۱۰ در قبرس آغاز کرده است و تا به امروز خدمات بسیار زیادی را به معامله‌گران داده است پنج حساب معاملاتی مختلف در این بروکر وجود دارد که با رگوله Bermudaبه ایرانیان خدمات ارائه می دهد. جالب است بدانید که علاوه بر تمامی مزایایی که برای شما توضیح داده ایم، این بروکر امکان ساخت حساب اسلامی را برای کاربران ایرانی ایجاد کرده است.