مزرعه یانگز گیاه، دانشگاه جورجیا و گلخانه های مترولینا باغ آزمایشی خود را در سال 2024 افتتاح خواهند کرد.



4-7 ژوئن 2024:

اعضای صنعت باغبانی می توانند تقویم خود را برای تور باغ جنوبی 2024 در هفته اول ژوئن علامت گذاری کنند. شرکت کنندگان این تور – مزرعه گیاهی یانگ در آبورن، آلاباما، دانشگاه جورجیا در آتن، جورجیا، و گلخانه های مترولینا در هانترسویل، کارولینای شمالی – در طول هفته میزبان اعضای صنعت باغبانی در خانه های باز Trial Gardens مربوطه خود خواهند بود.

رویداد صنعت خودگردان با خانه باز صنعت باغ آزمایشی در مزرعه گیاهی یانگ در 4 ژوئن آغاز می شود. باغ های آزمایشی دانشگاه جورجیا صبح روز 5 ژوئن میزبان یک خانه باز صنعتی خواهد بود، اما باغ ها تمام روز و صنعت باز خواهند بود. بازدیدکنندگان می توانند در طول تابستان بازگردند. این تور با خانه باز صنعت باغ آزمایشی در گرین‌خانه‌های مترولینا در هانترسویل، کارولینای شمالی، در 6 ژوئن به پایان می‌رسد.

جزئیات رویدادهای این هفته اکنون در وب سایت تازه منتشر شده برای تور باغ جنوبی، www.southerngardentour.com در دسترس است. این وب سایت با همکاری شرکت کنندگان در تور ایجاد شد تا یک منبع اطلاعاتی را ارائه دهد و ترتیبات سفر و ثبت نام برای رویدادها را به راحتی برای اعضای صنعت فراهم کند.

وب سایت تور باغ جنوبی شامل اطلاعات کلی در مورد رویداد تابستانی سالانه، به همراه یک صفحه برای هر مکان سایت باغ آزمایشی و یک صفحه ثبت نام است که در آن اعضای صنعت می توانند برای هر خانه باز ثبت نام کنند. یک صفحه منابع شامل هتل ها و رستوران های توصیه شده به همراه اطلاعاتی در مورد هر شهری است که شرکت کنندگان تور در آن قرار دارند.

رویدادهای اضافی در طول هفته تور باغ جنوبی نیز برجسته شده است. تور باغ جنوبی امسال مصادف است با اجلاس تابستانی منتخب سراسر آمریکا در سال 2024، که پس از خانه باز Trial Gardens در مزرعه گیاه یانگ در 4 ژوئن آغاز خواهد شد. اطلاعات مربوط به اجلاس، همراه با لینک ثبت نام، در Young's موجود است. صفحه مزرعه گیاهی وب سایت.

گلخانه‌های مترولینا همچنین میزبان یک رویداد صرفاً دعوت‌نامه برای اعضای پانل باغ خانگی خود در 7 ژوئن است که شامل تعامل با بیش از 500 مصرف‌کننده است که از باغ‌های آزمایشی 3 هکتاری عملیات بازدید می‌کنند و در گروه‌های متمرکز درباره محصولات عضو شرکت می‌کنند.

برای اطلاعات بیشتر:
تور باغ جنوبی 2024
www.southerngardentour.com

تاریخ انتشار:

منبع