“ما یک مینی تراکتور چند منظوره ایجاد کرده ایم که توسط هر کسی که آن را امتحان کند خریداری می کند.”

یک شرکت تازه تاسیس و در عین حال بسیار با تجربه از آلمریا، با سابقه ای خوب در این بخش، اخیراً یک تراکتور کوچک را راه اندازی کرده است که برای پاسخگویی به نیازهای کشاورزی گلخانه ای ساخته شده است. دارای شعاع چرخشی بسیار تنگ و ظرفیت نصب لوازم جانبی است.

خوان هرناندز، مدیر و یکی از بنیانگذاران شرکت جوان آلمری JBR Agrotech می گوید: تراکتور کوچک Agrotech با طراحی بسیار چشمگیر خود برای تسهیل وظایف در گلخانه و غلبه بر محدودیت های فضا ساخته شده است.

خوان هرناندز می‌گوید: «چند کارکردی مینی تراکتور بازگشت سرمایه‌گذاری سریع‌تری را نسبت به سایر وسایل نقلیه تضمین می‌کند، زیرا می‌تواند کارهای بیشتری از جمله پاشیدن، پاک کردن هرس گیاهی، سمپاشی گیاهان، کود دهی گیاهان را انجام دهد. چیزی که توجه تولیدکنندگان را نیز به خود جلب کرده این است که همه عناصری که نیاز به تعمیر و نگهداری دارند به راحتی در دسترس هستند.

تا چند سال پیش، خوان هرناندز در یک شرکت معروف تولید ماشین‌آلات کشاورزی کار می‌کرد و به بهینه‌سازی کارهای روزمره در کشاورزی فشرده و حفاظت‌شده کمک می‌کرد.

خوان می گوید: «پس از ترک سمتم در آن شرکت، خودم را وقف کار در مزارع والدینم کردم. “یک بعد از ظهر یک روز آوریل سال 2023، از یک تولید کننده که می خواست سه سمپاش بخرد تماس گرفت و گفتم که دیگر در شرکت قدیمی نیستم و او پاسخ داد: “دقیقا! به همین دلیل است که می خواهم یک دستگاه توسعه دهید این بهتر از آنچه در حال حاضر در بازار است خواهد بود. گفتم خیلی سخت است، چون علاوه بر توسعه ماشین، باید آن را تولید کنید، بازاری برای آن پیدا کنید، توزیع کنید… برای من این یک قمار بزرگ بود و منابع زیادی نداشتم. “

“با این حال، از آن لحظه به بعد، من شروع به جستجوی تامین کنندگان کردم، به دنبال یک شریک مهندسی گشتم و هر دوی ما JBR Agrotech را بر اساس 50-50٪ تأسیس کردیم. ما دست به کار شدیم، رقابت را تجزیه و تحلیل کردیم و موفق شدیم یک محصول چند منظوره ایجاد کنیم. تراکتور کوچکی که توسط هر کسی که آن را امتحان می کند خریداری می کند، اگرچه در این زمان ها راه اندازی یک تجارت سخت تر است، اما ما با یک محصول استثنایی با پایانی باورنکردنی وارد بازار شده ایم.

برای اطلاعات بیشتر:
خوان هرناندز
JBR Agrotech
موبایل: + 34 649364125
ایمیل: [email protected]
www.jbragrotech.com

منبع