“ما می خواهیم یک پلت فرم با کیفیت بالا برای تجارت گل بین چین و سراسر جهان بسازیم”

نمایشگاه گل آسیا 2024 امسال از 10 تا 12 می در گوانگژو چین برگزار می شود. صنعت گل در چین در سال های اخیر بسیار سریع توسعه یافته است. طبق آخرین داده ها، سطح کاشت گل در چین به 1594100 هکتار با فروش 216.065 میلیارد یوان رسیده است. چین دارای شرایط آب و هوایی مختلفی است که می تواند انواع گل های مختلف را به ارمغان بیاورد. گوانگژو در جنوب چین است و دارای آب و هوای نیمه گرمسیری موسمی است، این شهر مهم ترین شهر برای گیاهان گلدانی در چین است. به عنوان یک شهر بین المللی، گوانگژو دارای مزایای جغرافیایی آشکار است. این شهر به هنگ کنگ و ماکائو بسیار نزدیک است و واردات و صادرات بسیار راحت است.

نمایشگاه گل آسیا از استان گوانگدونگ بهره می برد و محصولات مختلفی از جمله گل های شاخه بریده، گیاهان شاخ و برگ، گیاهان گلدانی و غیره را به ارمغان می آورد. نهال ها، پیازها، بسترها، تجهیزات باغبانی و مواد باغبانی مرتبط در این نمایشگاه به نمایش گذاشته خواهند شد. هدف آن ایجاد یک پلت فرم با کیفیت بالا برای تجارت گل بین چین و سراسر جهان است.

در طول نمایش، نمایشگاه فعالیت های رنگارنگی را برگزار می کند. یک «اجلاس توسعه صنعت با کیفیت بالا»، «کنفرانس گلفروشی چین+»، «نمایش طراحی گل و گیاه»، «گل آرایی» و غیره برگزار خواهد شد. این نمایشگاه با کارشناسان باتجربه و صنعتگران گل برای ایجاد یک نمایشگاه رنگارنگ همکاری خواهد کرد.

در همین حال، این نمایشگاه قدرت رسانه های اجتماعی و رسانه های حرفه ای را تقویت می کند و به غرفه داران کمک می کند تا خریداران بالقوه بیشتری را جذب کنند. با کمک یک پایگاه داده از Hongwei Group، این نمایشگاه می تواند به دعوت نامه های دقیق و ارتباط با کیفیت بالا بین خریداران و فروشندگان دست یابد.

از 10 تا 12 می، نمایشگاه گل آسیا از شما در مجتمع نمایشگاه واردات و صادرات چین، گوانگژو، انتظار شما را خواهد داشت. ما از همه افرادی که به گوانگژو می آیند برای پیوستن به این زمان فوق العاده استقبال می کنیم.

برای اطلاعات بیشتر:
نمایشگاه گل آسیایی 2024
www.flowerexpoasia.com

LGGB
www.gardenhw.com

نمایشگاه ماشین آلات باغبانی
www.yljxz.com

منبع