ماشین حساب HortiFootprint کاملاً سازگار با FloriPEFCR تابستان 2024



علاقه به ماشین حساب HortiFootprint همچنان در حال افزایش است. MPS اعلام می کند که تا سه ماهه سوم سال 2024، ماشین حساب HortiFootprint کاملاً مطابق با FloriPEFCR خواهد بود. مدل FloriPEFCR اکنون آماده است و شروع به انجام محاسبات دقیق با استفاده از داده های مشتری خواهد کرد. در هفته های آینده، این مدل در محیط خود پیاده سازی خواهد شد.

علاوه بر یک مدل جدید، محیط ثبت سوابق نیز با الزامات روش FloriPEFCR سازگار خواهد شد. با ماشین حساب HortiFootprint به روز شده، اطلاعات اضافی مورد نیاز برای محاسبه رد پای از طریق یک طرح گام به گام تکمیل می شود. پرورش دهنده طرح گام به گام را برای هر موضوع انجام می دهد، که در آن برای برخی از سؤالات، داده ها به طور خودکار بین محصولات مختلف توزیع می شود و برای سؤالات دیگر، داده ها را می توان به صورت دستی با بینش خود پرورش دهنده توزیع کرد. هنگامی که پرورش دهنده تمام مراحل را طی کرد، محاسبه در پس زمینه انجام می شود. سپس کاربر نتیجه هر محصول را در داشبورد با 16 دسته تاثیر و 8 مرحله زندگی می بیند.

در برنامه جدید، یک پرورش دهنده با ایجاد محصولات با ویژگی های مربوطه شروع می کند. این ویژگی های محصول محاسبات دقیق تری را تضمین می کند. هنگامی که تولید کننده محصولات را ایجاد کرد، می توان آنها را به محصولات مربوطه مرتبط کرد. این به پرورش دهنده اجازه می دهد تا بر اساس اندازه گلدان، طول ساقه یا نوع محصول متمایز شود.

یکی دیگر از ویژگی های جدید این است که اگر چندین محصول در یک محصول رخ دهد، این محصول می تواند به چندین محصول تقسیم شود. پرورش دهنده در ضبط از طریق بحث های اولیه، سوار شدن و راهنمایی پشتیبانی می شود.

در نهایت داشبورد ماشین حساب HortiFootprint نیز به روز می شود. این داشبورد توسط شریک MPS، LetsGrow.com مدیریت می شود و آنها در حال حاضر در حال نهایی کردن طراحی کاربر هستند و پس از آن به مرحله ساخت می روند. داشبورد همچنین در سه ماهه سوم 2024 برای همه مشتریان فعلی و جدید ماشین حساب HortiFootprint در دسترس خواهد بود.

برای اطلاعات بیشتر:
MPS
Middel Broekweg 29, 2675 KB
Honselersdijk، هلند
تلفن: +31 (0) 174 615 715
ایمیل: [email protected]
www.my-mps.com

تاریخ انتشار:

منبع