قیمت‌های انرژی، تولیدکنندگان NA را مجبور می‌کند تا برای امکانات صرفه‌جویی در انرژی به اروپا نگاه کنند

با گذشت زمان، این فناوری ها به تکامل خود ادامه می دهند و با نیازهای پرورش دهندگان سازگار می شوند و کارایی آنها را بهبود می بخشند. نیاز به کاهش انرژی مورد نیاز در باغبانی احتمالاً باقی خواهد ماند. تولیدکنندگانی که سریعاً خود را تطبیق می‌دهند، در حال حاضر از مزایای کشت ساده‌تر با هزینه عملیاتی کمتر بهره می‌برند.

انرژی یکی از، اگر نگوییم بزرگترین، چالش برای پرورش دهندگان گلخانه ای تجاری و داخلی است. افزایش قیمت‌ها و نوسانات، ادامه کار و ادامه کاشت چرخه‌های محصول جدید را همانطور که انتظار می‌رود برای تولیدکنندگان دشوار می‌کند.

همچنین می‌توانید از طریق وب‌سایت DryGair جلسه‌ای را از قبل برنامه‌ریزی کنید تا در مورد صرفه‌جویی در انرژی و نیازهای کنترل آب و هوا با DryGair VP Ziv Shaked صحبت کنید.

از اروپا مثال بزنیم
خوشبختانه، تولیدکنندگان در کانادا و ایالات متحده مجبور نیستند چرخ را دوباره اختراع کنند. بسیاری در حال حاضر به دنبال تولیدکنندگان در اروپا برای مثالی هستند که چگونه می توانند در مصرف انرژی صرفه جویی کنند، بدون اینکه در کشت به خطر بیفتند.

نرخ انرژی در آمریکای شمالی، جایی که قبلا انرژی نسبتاً ارزان در نظر گرفته می شد، طی سال گذشته به طرز چشمگیری افزایش یافته است. بنابراین، در حالی که تولیدکنندگان در اروپا طی چندین سال به این امر عادت کرده‌اند، بسیاری از کشاورزان آمریکایی و کانادایی به تازگی با اهمیت کارآیی مواجه شده‌اند.

چگونه رطوبت‌گیرها واقعاً در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کنند
درک این نکته مهم است که صرفه جویی در انرژی صرفاً در ترکیب کردن تجهیزات کارآمد نیست. این یک تغییر در ذهنیت است که کارایی را در اولویت قرار می دهد و کشت را در اطراف این فناوری های پیشرفته بهینه می کند. این دقیقاً همان روندی است که تولید کنندگان در مکان هایی مانند هلند در چند سال گذشته دنبال کرده اند.

به عنوان مثال، رطوبت گیرها ممکن است به سادگی با روشن شدن، کشت را بهبود بخشند. با این حال، فایده واقعی آنها در کاهش نیاز به تهویه است. با رطوبت زدایی مناسب، برای خلاص شدن از شر رطوبت، نیازی به تهویه هوا ندارید. بنابراین می توانید فضا را کاملا بسته و عایق نگه دارید. در مورد DryGair، نشان داده شده است که این امر تا 70٪ در هزینه های گرمایش در فضاهای رشد تجاری صرفه جویی می کند.

اینجاست که کارایی واقعاً نهفته است و دلیلی است که دولت‌ها در سراسر جهان از چنین محصولاتی از طریق یارانه‌ها و برنامه‌های مالی حمایت می‌کنند. تجهیزات صرفه جویی در انرژی مانند DryGair نیز توسط برنامه های مختلف با هدف کاهش ردپای انرژی کشاورزی در ایالات متحده و کانادا پشتیبانی می شود.

برای اطلاعات بیشتر:
انرژی های DryGair
8 خیابان هامانوفیم، هرتزلیا
تلفن: 7730989-9-972+
www.drygair.com



منبع

یکی از ماشین‌آلاتی که در سال‌های گذشته در اروپا به عنوان فناوری صرفه‌جویی در مصرف انرژی رایج شده است، رطوبت‌زدایی است. راه حل هایی مانند DryGair نقش زیادی در تغییر نحوه استفاده از انرژی در گلخانه های مدرن و اتاق های رشد ایفا کرده اند.

DryGair را در Indoor Ag-Con 2023 ملاقات کنید
DryGair راه حل خود را در Indoor Ag-Con آینده در لاس وگاس ارائه خواهد کرد. آنها توسط Bellpark Automation Solutions و Adept Ag در غرفه شماره 924 نمایندگی خواهند شد.