چراغ قرمز دور انعطاف پذیر جدید برای رشد مبتنی بر کاربرد

کنترل DLI
helioCORE™ تولیدکنندگان را قادر می‌سازد تا اهداف روزانه نور انتگرال (DLI) را در گلخانه‌های خود تنظیم کنند تا از رشد بهینه گیاه در تمام طول سال حمایت کنند و استفاده از لامپ را در زمان‌هایی از روز که نور کم است اولویت‌بندی کنند. الگوریتم‌های صرفه‌جویی در انرژی سیستم‌ها، پیش‌بینی آب‌وهوا، سطوح نور طبیعی و قیمت انرژی را برای بهینه‌سازی محیط نور برای محصولات خاص ترکیب می‌کنند، در حالی که مصرف انرژی و هزینه را با استفاده از چراغ‌ها در زمانی که هزینه‌های انرژی و آب و برق کمتر است به حداقل می‌رسانند.

مزایای نور قرمز دور و رشد مبتنی بر کاربرد
ثابت شده است که نور قرمز دور برای انواع زیادی از محصولات مفید است. این به رشد ساقه گیاهان کمک می کند و به گیاهان اجازه می دهد سریعتر به ارتفاع “آماده برداشت” برسند. گنجاندن قرمز دور در طیف نور همچنین می‌تواند اندازه برگ را افزایش دهد و گیاهان را قادر می‌سازد نور بیشتری جذب کنند که می‌تواند به طور غیرمستقیم رشد آنها را در طول زمان افزایش دهد. علاوه بر این، نور قرمز دور در گلدهی برخی گیاهان، افزایش تعداد گل ها یا سرعت بخشیدن به روند گل دهی نقش دارد. در نهایت، قرمز بسیار به اطمینان از تولید محصول با کیفیت بالا و پایدار در فصول کم نور مانند زمستان یا ماه های شانه کمک می کند.

“رویکرد برنامه محور MITRA Flex از ماموریت ما برای بازتعریف پتانسیل طبیعت و بهینه سازی عملکرد و تولید محصول برای کشاورزان پشتیبانی می کند. با ترکیب آن با نرم افزار SMART و یک پروتکل ارتباطی بی سیم قوی، پرورش دهندگان می توانند نه تنها تولید سریعتر و محصولات سالم تری را با استفاده از مناطق دور بدست آورند. Bonny Heeren، مدیر عامل Heliospectra می‌گوید: «قرمز است، اما با استفاده نکردن از چراغ‌ها در مواقعی که لازم نیست، صرفه‌جویی قابل توجهی در مصرف انرژی به دست آورید.

در حالی که کارایی بالای چراغ‌های LED Heliospectra در مقایسه با راه‌حل‌های استاندارد HPS که در حال حاضر استفاده می‌شود تا 40 درصد صرفه‌جویی می‌کند، سیستم صرفه‌جویی در انرژی ما می‌تواند با محدود کردن استفاده غیرضروری از نور مکمل در طول روز، 30 درصد اضافی در هزینه‌های انرژی صرفه‌جویی کند. ربکا نوردین می‌گوید که این نوع صرفه‌جویی تفاوت بزرگی در سود تولیدکنندگان ایجاد می‌کند.

علاوه بر این، برای تطبیق بیشتر با هر محصول و مرحله رشد گیاه، MITRA Flex با کم نور بی سیم ارائه می شود و می تواند به سیستم کنترل نور Heliospectra، helioCORE™، برای کنترل پویا DLI، کاهش نور و ایجاد استراتژی های منطقه رشد برای گونه ها یا مناطق مختلف متصل شود.

استراتژی های نورپردازی سفارشی برای مناطق رشد
helioCORE™ و الگوریتم‌های بازخورد حسگر به پرورش دهندگان این امکان را می‌دهد تا محیط رشد خود را با استراتژی‌های نورپردازی سفارشی‌شده برای بهینه‌سازی مصرف انرژی و افزایش کنترل، به چندین “مناطق رشد” قابل کنترل تقسیم کنند. در نتیجه ثبات رشد در کل گلخانه و با تغییر فصل بهبود می یابد. فعال کردن تولیدکنندگان برای استفاده از مقدار مناسب نور در صورت نیاز در یک منطقه تنظیم شده یا خاموش کردن چراغ ها در بخش هایی که استفاده نمی شوند منجر به صرفه جویی بیشتر در انرژی در بالای کنترلر DLI می شود. همه از طریق یک رابط کاربری آسان برای کار.

Heliospectra AB (publ) سبد محصولات و پلت فرم MITRA را با MITRA Flex، اولین چراغ قرمز دور قابل انعطاف کنترل شده بی سیم موجود در بازار، گسترش می دهد. راه‌حل‌های جدید سه طیف را بدون از دست دادن قدرت به مشتریان ارائه می‌دهند، که آن را برای رشد قابل تنظیم و مبتنی بر کاربرد، مانند درمان‌های نور پایان روز یا پایان تولید با رنگ قرمز دور، یا تضمین محصول سالم، عالی می‌سازد. در طول سال نیز در فصول کم نور.

ارائه یک راه حل بی سیم کامل برای پرورش دهندگان تجاری
راه حل جدید بی سیم هوشمند Heliospectra با ترکیب سیستم کنترل نور شرکت helioCORE™ با حسگرها، کاهش نور بی سیم و چراغ های LED بادوام و هدفمند، محیط نوری با کیفیت بالا، کنترل و اتوماسیون را در اختیار پرورش دهندگان قرار می دهد که نه تنها گیاهان سالم بلکه قابل توجهی را نیز به همراه دارد. ذخیره انرژی.

بادوام و ساخته شده برای ماندگاری
پلت فرم MITRA و MITRA Flex در سوئد طراحی و مهندسی شده اند. طراحی شیک آن سایه روی محصول را به حداقل می‌رساند، کم‌نور بی‌سیم سرعت نصب را افزایش می‌دهد و سیم‌ها را به حداقل می‌رساند، و IP66 دوام آن را در محیط‌های تجاری خشن گلخانه تضمین می‌کند. پلت فرم جدید MITRA با استفاده از اجزای درجه یک، از جمله دیودها و منابع تغذیه با نام تجاری A، طول عمری معادل 54000 ساعت دارد و برای سال‌های آینده ساخته شده است.

“اینکه چه مقدار نور قرمز دور و چه زمانی باید آن نور به طیف اضافه شود به محصول و تنوع بستگی دارد. یک راه حل قرمز دور منعطف مفید است زیرا به پرورش دهندگان انعطاف پذیری و کنترل می دهد تا محیط خاص خود را برای چندین گونه مختلف محصول و رشد بهینه کنند. ربکا نوردین، مدیر ارشد بازرگانی Heliospectra می گوید.

MITRA Flex به تولیدکنندگان اجازه می‌دهد تا با ترکیب سه طیف در یک – PAR، PAR به علاوه قرمز دور، و فقط دور قرمز – بدون از دست دادن قدرت، از استراتژی‌های محصول هدفمند با قرمز دور انعطاف‌پذیر خود استفاده کنند. علاوه بر این، گزینه انعطاف پذیر قرمز دور به پرورش دهندگان این امکان را می دهد که بسته به تنوع محصول، مرحله تولید یا در یک بخش خاص از روز، قرمز دور را روشن یا خاموش کنند.

راه حل جدید MITRA Flex و سیستم بی سیم در غرفه Heliospectra (شماره 01.422) در GreenTech در آمستردام، از 13 تا 15 ژوئن 2023 به نمایش گذاشته می شود. فرصت ملاقات با تیم فروش Heliospectra و دریافت نمایشی از نوآوری ها را از دست ندهید. .



منبع