تترلند خرید تتر و فروش تتر برنامه‌ها در Google Play-تترفا

توجه داشته باشید که تتر از شرط بندی برای USDT پشتیبانی نمی‌کند. USDT قابل استخراج (ماین) نبوده و همچنین مانند سایر ارزهای دیجیتال غیرمتمرکز نیست. شرکت تتر دارای یک نهاد مرکزی است که توکن‌های USDT را صادر می‌کند و آن‌ها را از بین می‌برد تا عرضه سکه‌ها را با تقاضای کاربر تنظیم کند.

قیمت تتر Tether

به عنوان مثال، هر زمان که یک ارز دیجیتال را به ارز فیات تبدیل می‌کنید، مبلغ مشخصی از شما دریافت می‌شود. قیمت تتر در صرافی راستین مانند سایر صرافی‌های معتبر، بر اساس میزان عرضه و تقاضایی که میان فروشندگان و خریداران وجود دارد تعیین می‌شود. در واقع این کاربران هستند که قیمت لحظه ای تتر را تعیین می کنند.

تتر با واحد اختصاری USDT یک ارز دیجیتال است که با قیمت ثابت خود از شما در مقابل نوسانات شدید بازار محافظت می‌ کند و با آن می‌ توانید به صورت دیجیتالی دلار منتقل کنید. تتر در ابتدا Realcoin نامیده می‌ شد، با این حال، این علامت تجاری در سال 2014 تغییر نام داد و در سال 2015 فعالیت خود را با نام تتر آغاز کرد. هنگام خرید تتر ارزش هر واحد آن همواره برابر با 1 دلار ایالات متحده آمریکا است. این ارز دیجیتال یکی از ده‌ ها ارز دیجیتال باثبات (استیبل کوین – Stable Coin) در بازار ارزهای دیجیتال است.

خرید کوین

در خرید آسان تتر از صرافی تبدیل، کارمزد معامله به نوع معامله بستگی دارد. برای تبادل ارز ‌دیجیتال با تومان کارمزد دریافتی معادل 0.25% و برای تبادل ارز ‌دیجیتال با تتر کارمزد دریافتی 0.2% خواهد بود. استیبل کوین یک دارایی دیجیتالی است که ارزش آن در برابر یک کلاس دارایی سنتی خارجی ثابت باقی می‌ماند. استیبل کوین با حمایت از ارزش خود در برابر یک دارایی معمولی، نوسانات قیمت را کاهش می‌دهد. دارایی پشتوانه می‌تواند ترکیبی از ارزها، یک ارز فیات واحد یا سایر دارایی‌های ارزشمند مانند طلا باشد.

به غیر از کار روی USDT، کریگ سلارس بیش از شش سال عضو بنیاد Omni بوده است. پروتکل Omni به کاربران امکان می دهد بر روی بلاک چین بیت کوین داراییها و ارزهای مبتنی بر قرارداد هوشمند را ایجاد و ترید کنند. سلارس همچنین در چندین شرکت و سازمان ارز دیجیتال دیگر مانند Bitfinex ،Factom ،Synereo و MaidSafe Foundation کار کرده است. بروک پیرس یک کارآفرین مشهور است که تعدادی از پروژه‌های مطرح در صنایع ارز دیجیتال و سرگرمی را بنیان گذاشته است.

تترلند خرید تتر و فروش تتر برنامه‌ها در Google Play-تترفا

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ثبت نام و احراز هویت در سایت بیت برگ، می‌توانید به بخش ثبت نام مراجعه کنید. همچنین پشتیبانی بیت‌برگ هر روز هفته و به صورت 24 ساعته در خدمت شماست تا هرگونه سوال و مشکل شما را پاسخگو باشد. تمام افرادی که در بازار کریپتوکارنسی ها فعالیت می کنند، مایلند از افزایش قیمت ارزهای دیجیتال این مارکت کسب سود نمایند. در این بین، برخی رمزارزها نوسانات کمتری را تجربه کرده و برخی دچار پامپ (رشد شدید در کوتاه مدت) یا دامپ (افت شدید در کوتاه مدت) می شوند.

از مزایای خرید تتر در صرافی کیف پول من می‌توان به امکان خرید به تومان و همچنین نگهداری رایگان اشاره کنیم. شما در هر ساعت از شبانه‌روز که سوال یا مشکلی داشته باشید، می‌توانید از بخش پشتیبانی با کارشناسان ما در ارتباط باشید و همچنین به طور 24 ساعته به ترید ارزهای دیجیتالی مختلف بپردازید. اگر قصد خرید تتر با آسان‌ترین روش ممکن و به صورت کاملا قانونی را دارید، فقط کافی است در کیف پول من حساب کاربری ایجاد کنید و پس از آن از معاملات ارزهای دیجیتال لذت ببرید و کسب سود کنید. در مقابل رمزارزهایی مانند بیت کوین قیمتی پایدار ندارند و حتی ارزش آنها به دلار هم همیشه در حال تغییر است؛ پس نمی‌توان آنها را استیبل کوین نامید. یک مورد استفاده محبوب برای استیبل کوین ها شامل تجارت ارزهای دیجیتال است. با تتر، لازم نیست به نقل و انتقالات بانکی کند و گران قیمت تکیه کنید، جایی که وجوه شما ممکن است برای چندین روز در یک زمان بسته شود.

این رمز ارز نه تنها انقلابی بود، بلکه در فهرست سرمایه گذاران این رمز ارز، نام بنیانگذاران بزرگ و معتبری مانند مدیر بنیاد بیت کوین، براک پیرس نیز دیده می‌شود. خرید تتر دروازه‌ای مطمئن برای ورود به دنیای ارزهای سایت تتر رمزنگاری شده است. تترلند، اواخر سال ۱۳۹۶ بر مبنای این ایده راه‌اندازی شد و تنها با گذشت چند هفته از آغاز فعالیت با استقبال زیادی روبرو شد. هدف مجموعه تترلند، ایجاد بستری امن برای مبادله جفت ارز “تتر/ریال” جهت تامین سرمایه لازم برای ورود به دنیای ارز رمزنگاری شده است. ما در تترلند تلاش می‌کنیم تا با امنیت کامل، سرعت بالا و ارائه بهترین نرخ مبادله، بالاترین میزان رضایت را در زمینه خرید و فروش تتر برای همراهان عزیز خود، ایجاد کنیم. زمانی تتر USDT بر بازار استیبل کوین تسلط داشت، اما اکنون انتخاب گسترده‌ای از استیبل‌کوین‌ها در دسترس است.

  • همچنین در این مطلب جدا از اینکه بهترین قیمت خرید تتر را به شما می‌گوییم، اطلاعاتی را برای خرید آنلاین تتر و نحوه فروش آن نیز بیان خواهیم کرد.
  • ارزهای دیجیتال بانک مرکزی ایده‌ای است که رقبای اروپایی و چینی سعی دارند آن را عملی سازند.
  • بنابراین برای کاربرانی که می‌خواهند از نوسانات بازار در امان بمانند گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود.
  • برای دریافت نظرات کارشناسان در مورد پیش‌بینی تتر می‌توانید به کانال تلگرام الگوریتم تحلیل (@algotahlil) مراجعه فرمایید.
  • ویژگی منحصر به فرد USDT این واقعیت است که ارزش آن توسط شرکت Tether تضمین شده است تا با دلار آمریکا ثابت بماند.