صرفه جویی در نیروی کار از طریق 5 پیاده سازی خودکار ساده، عملی و مقرون به صرفه

آیا این قابل تشخیص است؟
خودکار کردن این وظایف می تواند باعث صرفه جویی زیادی در نیروی کار شود و به معنای محیط کاری دلپذیرتر برای پرسنل شماست. در Bosman Van Zaal، آنها رباتیک را برای هر موقعیتی توسعه می‌دهند که متناسب با نیازهای مشتری و نیازهای کارخانه است. پنج پرورش‌دهنده همکار نشان می‌دهند که با پیاده‌سازی ساده و مقرون‌به‌صرفه اتوماسیون، می‌توان تقریباً برای همه تولیدکنندگان گیاهان گلدانی صرفه‌جویی در نیروی کار به دست آورد.

برای اطلاعات بیشتر:
بوسمن ون زال
تلفن: +31 297 344 344
[email protected]
www.bosmanvanzaal.com



منبع

5 همکار تولیدکننده قبلاً در پس انداز نیروی کار پیش از شما رفته اند
در Artisan Orchids، یک دستگاه گلدان و فاصله بین 1 تا 2 FTE صرفه جویی می کند و بازگشت سرمایه کمتر از دو سال دارد. Bunnik Bromelia از دستگاه جداکننده سینی استفاده می کند که در عرض چهار ماه بازگشت سرمایه دارد و 1 FTE پس انداز می کند. دستگاه قرار دادن دسته شش تکه در Van der Salm 1.5 تا 2 FTE صرفه جویی می کند و ROI 2 تا 3 سال دارد. 2700 بسته شش تایی در ساعت پردازش می کند!

در Van der Salm، دستگاه بارگیری سبد خرید، پردازش بی‌صدا و تقریباً بدون دردسر یک کار بسیار سنگین و یکنواخت را فراهم می‌کند. Grupo از یک دستگاه لیبل آستین برای پردازش آستین های مختلف و برچسب های مختلف در همیشه دقیقاً یک مکان استفاده می کند. سریعترین تنظیم تقریباً 70 آستین در دقیقه پردازش می کند.

فعالیت های هندلینگ زیادی در پرورش گیاهان گلدانی وجود دارد. گلدان و فاصله گذاری، پر کردن سینی ها، چیدن و قرار دادن گلدان ها یا سینی ها، (از روی هم چیدن سینی ها، بارگیری گاری، قرار دادن دسته شش بسته، آستین گذاری و برچسب زدن و غیره). بسیاری از پرورش دهندگان (هنوز) این وظایف را به صورت دستی انجام می دهند. اما این کار سنگین و یکنواخت و کاملاً پر زحمت است.