درصدی از فروش جهانی بذر برای Beacon Impatiens در سال 2023 صرف مبارزه با آتاکسی فریدریش (FA) خواهد شد.

Beacon با دو موسسه خیریه در مبارزه با این بیماری شریک خواهد شد – یکی در ایالات متحده و دیگری در استرالیا. هم اتحادیه تحقیقات آتاکسی فریدریش (FARA – ایالات متحده) و هم انجمن تحقیقات آتاکسی فریدریش (فارا – استرالیا) سازمان‌هایی هستند که به دنبال تحقیقات علمی منجر به درمان و درمان FA هستند. در طول فصل باغبانی 2023، Beacon Impatiens برای کسانی که با این بیماری زندگی می کنند، آگاهی ایجاد کرده و حمایت خواهد کرد.

فراتر از کمک مالی در پایان فصل 2023، PanAmerican Seed از طریق کانال‌های رسانه‌های اجتماعی، وب‌سایت و ارتباطات مشتریان خود، آگاهی بیشتری را در مورد مبارزه FA افزایش خواهد داد. fara (استرالیا) خرده‌فروشی‌های باغ محلی و مهدکودک‌هایی را که بیکن ایمپاتینز در آنها فروخته می‌شود، تبلیغ می‌کند.

جن فارمر، مدیر عامل فارا (ایالات متحده) می‌گوید: «ما از PanAmerican Seed برای انجام بخشی از فروش دانه‌های Beacon Impatiens خود بسیار سپاسگزاریم. وقتی از فارا از طریق خرید بذر حمایت می‌کنید، نه تنها باغ خود را با شکوفه‌های رنگارنگ درخشان می‌کنید، بلکه به ایجاد آینده‌ای روشن برای کسانی که با FA و خانواده‌هایشان زندگی می‌کنند کمک می‌کنید.» براد هاید، مدیر عامل فارا (استرالیا) می‌گوید: «ما در فارا (استرالیا) منحصراً به سخاوت اعضای شرکای عمومی و تجاری برای جمع‌آوری بودجه برای تحقیقات حیاتی که امید را پشتیبانی می‌کند و تأثیرگذاری ایجاد می‌کند تکیه می‌کنیم». کمک Beacon Impatiens به تلاش‌های ما برای جمع‌آوری کمک‌های مالی ما را در کمک به افرادی که با اتحادیه فوتبال انگلیس زندگی می‌کنند، حمایت می‌کند تا قوی‌تر شوند و طولانی‌تر بدرخشند. از این کمک فوق‌العاده سخاوتمندانه برای تأمین مالی تحقیقات در مورد درمان‌ها و به امید روزی، درمانی برای FA تشکر می‌کنیم.» سارا ماکیجوس، مدیر بازاریابی PanAmerican Seed، می‌گوید: «پان‌آمریکن سید هر سال از پاسخگویی و تقویت نیازهای انسانی برای مراقبت و حمایت از نیازمندان در جوامع ما هیجان‌زده است. باغبانان با خرید و کاشت بیکن ایمپاتینز می توانند به ایجاد تغییر در جهان افتخار کنند.

فارا (ایالات متحده) و فارا (استرالیا) از طریق جمع آوری کمک های مالی و کمک های مالی، کمک های مالی رقابتی برای تحقیق، توسعه دارو و برنامه های تحقیقات بالینی را تامین می کنند. آنها همکاری بین دانشمندان در سراسر جهان را ترویج می کنند، صدای بیمار را بالا می برند، و میزبان انجمن های باز برای پیشبرد توسعه درمانی برای FA هستند.

PanAmerican Seed® وارد چهارمین سال کمک های خیریه خود به اهداف کمتر شناخته شده از طرف Beacon® Impatiens می شود. در طول سال‌ها، سری Beacon مقاوم در برابر بیماری، از طریق اهدای سالانه درصدی از فروش جهانی بذر، بر چندین سازمان تأثیر گذاشته است. برای سال 2023، PanAmerican Seed اعلام کرد که اهدای امسال Beacon Impatiens با آتاکسی Friedreich (FA)، یک اختلال عصبی-عضلانی ناتوان کننده، کوتاه کننده زندگی و تخریب کننده که از هر 40000 نفر در سراسر جهان یک نفر را تحت تاثیر قرار می دهد، مبارزه خواهد کرد.

Beacon Impatiens توسط PanAmerican Seed ساخته شد تا مقاومت بالایی در برابر سفیدک کرکی Impatiens (IDM) داشته باشد، یک بیماری ویرانگر گیاهی که از سال 2010 باعث ناامیدی و از بین رفتن گیاهان در باغ های سراسر جهان شده است. Beacon Impatiens در تمام تابستان شکوفا می شود و به سرعت سبدهای آویزان را پر می کند. جعبه های پنجره، ظروف پاسیو، و مناظر با شکوفه های شاد و رنگارنگ. آن‌ها همان ظاهر، اندازه و مراقبت‌هایی را ارائه می‌دهند که به راحتی رشد می‌کنند مانند بیماران سنتی بدون خطر IDM.

علائم آتاکسی فریدریش معمولاً در سنین 5 تا 18 سالگی در کودکی شروع می شود. FA منجر به از دست دادن هماهنگی عضلانی، خستگی، اختلال بینایی، کاهش شنوایی و اختلال در گفتار، اسکولیوز، دیابت و بیماری های قلبی جدی می شود.

برای اطلاعات بیشتر:
اوا ون در کرویسن
دانه پان آمریکن
ایمیل: [email protected]
www.panamseed.com



منبع