ثبت نام برای Orchid Inspiration Days 2024 باز است



Orchid Inspiration Days تا یک ماه دیگر آغاز خواهد شد. کمتر از 13 مهدکودک بین 5 تا 14 ژوئن 2024 درهای خود را باز خواهند کرد تا تجارت (بین المللی) و مشتریان نهایی را به دنیای شگفت انگیز ارکیده ها منتقل کنند. همه علاقه مندان می توانند هم اکنون از طریق وب سایت Orchid Inspiration Days ثبت نام کنند.

ثبت نام ها باز شد
هر سال، 13 شرکت کننده تمام راه های خود را برای غافلگیری و الهام بخشیدن به بازدیدکنندگان خود در طول روزهای الهام ارکیده انجام می دهند. این به تجارت (بین‌المللی) و مشتریان نهایی فرصتی عالی برای به‌روز ماندن از پیشرفت‌های محصول، محصولات و مفاهیم جدید ارائه می‌دهد. نوآوری و پایداری نیز مضامینی هستند که در رویداد برتر کسب و کار ارکیده پوشش داده می شوند. با برنامه‌ریزی بازدیدها در بلوک‌های زمانی دو ساعته، بازدیدکنندگان از توجه بی‌نظیر مهدکودک‌های شرکت‌کننده مطمئن می‌شوند.

نشان قدردانی
اضافه شدن دو پرورش دهنده ارکیده در سال جاری به این معنی است که در Orchid Inspiration Days کمتر از 13 شرکت کننده حضور دارند. هر کدام با انواع محصول، داستان خود و ارائه خاص خود. این بدان معنی است که قطعاً ارزش بازدید از تمام مهدکودک های جداگانه را دارد. هر مهد کودک از 5 تا 14 خرداد باز خواهد بود. به نشانه قدردانی، یک سورپرایز خوب در انتظار همه شرکت کنندگان در مهدکودک هایی است که بازدید می کنند. نهالستان های شرکت کننده در این سال عبارتند از: Ansu Vanda، De Hoog Orchids، Geest Potplanten، Green BalanZ، Inca Orchids، Lansbergen Orchids، Levoplant، OK Plant، Opti-flor، Pannekoek Orchideeën، Phalaenova، Stolk Flora و The Orchid Growers.

برای اطلاعات بیشتر:
روزهای الهام از ارکیده
www.orchidinspirationdays.com

تاریخ انتشار:

منبع