“روزها و هفته ها طولانی هستند”



فصل اوج برای Oppotbedrijf.nl شروع می شود:

فصل اوج در Oppotbedrijf.nl آغاز شده است. طبق معمول، بهار شلوغ ترین زمان سال است که منجر به روزها و هفته های طولانی می شود. همه تیم‌های ما بی‌وقفه کار می‌کنند، من برنامه‌ریزی را انجام می‌دهم و گه‌گاه در جایی که بیشتر مورد نیاز است قدم می‌گذارم.»

در واقع، به دلیل کمبود مزمن نیروی کار، کمک آنها بسیار مورد نیاز است. مارتین ورمیر اشاره می کند که این کمبودها فراز و نشیب های خود را دارند، اما در طول تابستان، نیروی کار به خوبی در دسترس است. شرکت او، Oppotbedrijf.nl، بیش از 25 سال است که از تولیدکنندگان در منطقه Westland (هلند) حمایت می کند.

همکاران ما در BPnieuws او را در محل در یک نهالستان مخروطیان ملاقات کردند. این پرورش دهنده 80000 گیاه در گلدان می خواهد که تقریباً 1 هکتار است. مارتین می گوید: «ما کاملاً با این نوع شغل آشنا هستیم. چند روز یا شاید یک هفته طول می‌کشد و بعد این تیم می‌تواند ادامه دهد.»

در اصل، وظایف تغییر چندانی نمی کنند، کارهایی مانند پخش کردن پوست، براده کردن و برچسب زدن تقریباً رویه های استاندارد هستند. در چند سال گذشته، چاپ پاسپورت گیاهان به طور فزاینده ای رایج شده است، به ویژه از آنجایی که در بازار انگلیس مورد نیاز است.

فصل اوج
فصل اوج از چند هفته پیش شروع شده و شلوغی آن تا ژوئن ادامه خواهد داشت. گاهی اوقات ممکن است آنقدر شلوغ باشد که مشتریان مجبور شوند یک هفته صبر کنند. یعنی جدای از محصولات فصلی، گیاهان آپارتمانی گرمسیری، فالنوپسیس، اقلامی مانند یوکا مانند همیشه ادامه می‌یابند.

برای اطلاعات بیشتر:
Oppotbedrijf.nl
Honderdland 516, 2676 LV
Maasdijk، هلند
تلفن: 06-53647897
[email protected]
www.oppotbedrijf.nl

تاریخ انتشار:

منبع