در مسیر 100% باغبانی زینتی گواهی شده



در 28 مارس، Royal FloraHolland اعلام کرد که از 1 ژانویه 2026، اکثریت اعضا و تامین کنندگان Royal FloraHolland مطابق با الزامات ابتکار پایداری گل و گیاه (سبد استانداردهای FSI) گواهینامه دریافت خواهند کرد و در جهت سازگاری کامل با FSI در 2027.

MPS از این ابتکار به عنوان گامی کلیدی در پایدارتر کردن صنعت باغبانی زینتی حمایت می کند. “سی سال پیش، ما توسط تولیدکنندگان، برای تولیدکنندگان تاسیس شدیم، و از آن زمان تاکنون به تولیدکنندگان در طول مسیر پایداری آنها کمک کرده‌ایم. با ابزارها و گواهی‌های آنلاین خود برای محیط زیست (MPS-ABC)، شیوه‌های خوب کشاورزی (MPS-GAP) و شرایط کاری خوب (MPS-SQ)، شرکت های دارای گواهی تمام الزامات FSI را برآورده می کنند.”

“گزارش‌های داده‌های MPS-ABC و معیارسنجی به 3200 شرکت باغبانی شرکت‌کننده بینشی درباره عملکرد پایداری خود می‌دهد تا بتوانند در یک نگاه ببینند کجا می‌توانند در مدیریت عملیاتی خود تغییراتی ایجاد کنند. در بیش از 900 سایت، تولیدکنندگان (ایمنی) را اجرا کرده‌اند. الزامات MPS-GAP و بیش از 300 شرکت در سراسر جهان با شرایط کاری خوب مطابق با MPS-SQ مطابقت دارند.”

“مأموریت ما کمک به پایدارتر کردن صنعت باغبانی زینتی است و باغبانی زینتی دارای گواهی 100% گام مهمی در این فرآیند است و ما خوشحال خواهیم شد که هم به تولیدکنندگان دارای گواهینامه و هم به تولیدکنندگان غیرمجاز کمک کنیم.”

می توانید مقاله کامل رویال فلورهلند را در اینجا بیابید.

برای اطلاعات بیشتر
MPS
Middel Broekweg 29, 2675 KB
Honselersdijk، هلند
تلفن: +31 (0) 174 615 715
ایمیل: [email protected]
www.my-mps.com

تاریخ انتشار:

منبع