دانشگاه علوم پزشکی گلستان پایگاه خبری وب دا علوم پزشکی گلستان-دراگمد

دانشگاه علوم پزشکی گلستان پایگاه خبری وب دا علوم پزشکی گلستان-دراگمد یکی از روش‌هایی که محققان برای کاهش اضطراب و آرامش معرفی می‌کنند استفاده از گیاهان دارویی است. یکی از کارهای غیرمعمولی که کودکان و شاید برخی از بزرگسالان به آن علاقه نشان می‌دهند، جویدن یخ است. بلوبری یکی از میوه‌های پرطرفدار است که در بسیاری از محصولات غذایی …

طی حکمی از جانب ریاست دانشگاه علوم پزشگی گلستان آقای حمید علایی قوجق به عنوان سرپرست مجتمع آموزش عالی سلامت … بررسی فرآیند برگزاری جشنواره جوانی جمعیت (ایران،جوان بمان) با تاکید بر جلب موافقت قرارگاه حمایت از خانواده استان برگزار شد. در حالی که دانه‌ کتان یا همان تخم کتان، منبع غنی از اسیدهای چرب امگا ۳، آنتی‌اکسیدان، پروتئین و فیبر خوراکی است و گنجاندن آن در رژیم غذایی، به کنترل و مهارت بسیاری از بیماری‌ها کمک می‌کند… امروزه با آشکار شدن نقش رژیم غذایی در سلامت انسان، رژیم های متنوعی مورد توجه عموم قرار گرفته اند.

شیمی درمانی احتمال ابتلا به بیماری را در نسل بعد افزایش می دهد

آخرین و پربازدیدترین خبرهای حوزه سلامت، یافته های پزشکی،‌ کرونا و واکسن آن، تغذیه و رژیم درمانی. انار یکی از سالم ترین میوه های فصل پاییز است که مزایای زیادی برای سلامتی بدن انسان دارد و خطر ابتلا به برخی بیماری ها را کاهش دهد. محققان به رابطه بین دفعات کمتر مصرف نمک در رژیم غذایی و کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی پی بردند. دانلود مستند فضایی با زیر نویس فارسی واضح ترین ویدئو از ماه و زمین که به وسیله کپسول اوریون ناسا از فاصله 435 هزار کیلومتری زمین ثبت شده است، منتشر شد.

آمار جهانی کرونا؛ فوت بیش از ۶.۶ میلیون بیمار تاکنون

این ویتامین در داخل بدن تولید نمی شود که به همین جهت باید از طریق خوراکی دریافت شود. باستان شناسان با کاوش در یکی از محوطه های تاریخی مصر، تابوت های چوبی و پرتره مومیایی کشف کردند. یک مطالعه طولی اخیر نشان می دهد که مشخصات خواب شب قبل، فعالیت بدنی در روز قبل و ترکیب غذایی صبحانه با تغییرات روزانه در سطح هوشیاری صبحگخاهی افراد مرتبط است. عضو هیئت علمی گروه مهندسی پزشکی معتقد است افرادی در بازار کار مهندسی پزشکی موفق تر عمل می کنند که بتوانند با خلق ایده ای کاربردی مشکلی از مشکلات جامعه را برطرف کنند. برای سهولت استفاده و تنظیم میزان مصرف، هر گروه از موادغذایی تعریف شده در هرم غذایی برحسب سهم یا واحد بیان می شوند. مصرف بیش از اندازه نمک باعث افزایش فشار خون می شود که یکی از دلایل اصلی بیماری های قلبی عروقی است.

بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۲۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی خبرخوان پزشک شد. شرایط شیوع بیماری های واگیردار از جمله آنفلوآنزا در مازندران در حالی طبق ارزیابی های رسمی طی یک ماه بدتر شده که کارشناسان بهداشت و درمان و مسوولان دستگاه های اجرایی نسبت به سقوط شدید … مجله اینترنتی دکتردکتر در سال ۱۳۹۶ با هدف ایجاد بستر قابل اعتماد و کاملی از اطلاعات پزشکی راه‌اندازی شده است. در حال حاضر، تمرکز مجله دکتردکتر روی موضوعات متنی و ویدیویی معرفی بیماری‌ها، علائم، دلایل، روش‌های درمان، تشخیص و موضوعات ترند روز است.

  • رئیس پنجمین کنگره بین المللی جراحی های چاقی و متابولیک، نسبت به عوارض اضافه وزن و چاقی در کشور هشدار داد.
  • دانشمندان یک الگوریتم هوش مصنوعی را توسعه داده اند که قادر به پیش بینی ساختار و ویژگی های بیش از 31 میلیون ماده ای است که هنوز وجود ندارند.
  • – به گزارش روابط عمومی روز پرستار ، ادای احترام به پرستارانی است که مهربانی شان مرهمی برای بیماران …
اضطراب پاسخ طبیعی بدن به استرس است؛ احساس ترس از آنچه در آینده پیش خواهد آمد. روز اول مدرسه، رفتن به مصاحبه شغلی یا سخنرانی ممکن است باعث شود بیشتر افراد احساس ترس و اضطراب کنند. سندروم پای بی قرار چیست و چگونه درمان می شود؟/ کمبود آهن؛ علت اصلی ابتلا …

اصفهان – شهرستان فریدونشهر در وضعیت نارنجی کرونا قرار گرفته و سه شهرستان نیز همچنان در وضعیت زرد ثبت شده‌اند. رئیس پنجمین کنگره بین المللی جراحی های چاقی و متابولیک، نسبت به عوارض اضافه وزن و چاقی در کشور هشدار داد. اعضای هیئت دولت پس از جلسه صبح امروز چهارشنبه ۹ آذر ماه ۱۴۰۱، در حیاط نهاد ریاست جمهوری در جمع…