انواع سویشرت و هودی زنانه فروشگاه سلام مامانی-پوشاک زئوس

انواع سویشرت و هودی زنانه فروشگاه سلام مامانی-پوشاک زئوس

هودی های توکرکی مناسب ترین هودی ها برای فصول سرد سال می باشند. سوییشرت و هودی جلو بسته و کلاه دار یکی از محبوب‌ترین نوع هودی‌ها می‌باشد که نسبت به بقیه مدل‌ها مورد پسند تر است. شاهیکالا پس از ثبت سفارش توسط مشتری ، آدرس پستی رو دریافت کرده و با بسته بندی کامل پوشاک از طریق پست پشتیباز برای فروشنده ارسال میگردد.

هودی پاستیلی کد 5255

کليه حقوق اين سايت متعلق به فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک مکس بکس می‌باشد. در کشور ما یعنی ایران کلمه سویشرت بیشتر از کلمه جامپر استفاده می‌شود. به گفته محققان تاریخچه سوییشرت از قرن ۱۵ میلادی آغاز می‌شود.

می‌توانید آن ها را با انواع شلوارهای جین راسته یا لگ ست کنید. فصل پاییز و زمستان فصل لباس‌های متنوع و در عین حال لباس‌های گرم است. یکی از این لباس‌هایی که مورد پسند نوجوانان و جوانان است سوییشرت بهترین کیفیت هودی زنانه و هودی می‌باشد.

هودی weather کد 5280

برای خرید بالای 250 هزار تومان ارسال محصولات رایگان انجام می گیرد. فروشگاه اینترنتی لباس سارابارا در اواخر سال ۱۳۹۶ با بکارگیری نزدیک به نیم قرن تجربه‌ی شرکت در زمینه تولید، پخش و خرده فروشی لباس مردانه و لباس زنانه تأسیس شد. محیط پویا و خلاق به همراه اشتیاق، تلاش و شکیبایی همکاران مجموعه سبب شده تا با استفاده از دانش روز دنیا در زمینه‌ی طراحی، تولید، پخش و خرده فروشی پوشاک به ارائه‌ محصولات با کیفیت و قیمت مناسب به صورت آنلاین بیانجامد. در سارابارا سعی بر این است که تجربه شیرینی برای مشتریان در زمینه خرید اینترنتی لباس رقم بزنیم. بخش مهمی از استایل زنانه در روزهای سرد سال هودی و شلوار و … پوشاک زنانه از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند و در رنگ ها و مدل های متنوع طراحی و تولید می‌شوند .

هودی زنانه 27 مدل آر جی کد RN518

سویشرت و هودی لباسی بسیار محبوب بین آقایان و خانم‌ها در تمام سنین و سلیقه‌هاست. سویشرت و هودی موارد کاربرد مشابه دارند و تنها تفاوت آنها این است که هودی دارای کلاه است و همین موضوع آنها را از هم متمایز می‌کند. توصیه می کنیم پیش از هر کاری یک حساب کاربری در سایت برای خود ایجاد کنید.شما می توانید بدون ساخت حساب کاربری محصولات سایت سله بن را مشاهده کنید ولی برای خرید حتما به حساب کاربری نیاز دارید. هودی های زنانه در تنوع بسیار زیاد هستند و شما می توانید بدون محدودیت با طرح های مختلفی که وجود دارد بسته به سلیقه خود هودی مناسب خود را تهیه کنید. این هودی برای افرادی که از یک سبک ساده در لباس پوشیدن برخوردار هستند، گزینه مناسبی می‌باشد.

فروشگاه ما به عنوان یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی با پایبندی به ضمانت بازگشت کالا و تضمین اصل‌بودن کالا، موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر ایران ، به یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران تبدیل شود. نگران قیمت این محصول نباشید با توجه به بودجه ای که برای خرید یک لباس گرم دارید به راحتی می توانید یک هودی مناسب نسبت به بودجه خود تهیه کنید. این مدل هودی ها طوری طراحی شده است که به صورت بلند هستند و قسمت جلویی آن ها به صورت باز می باشد که دارای زیپ یا دکمه ای هستند که به وسیله ی آن ها بسته می شود و از نفوذ سرما به داخل جلوگیری خواهد شد. در زمان شستشوی هودی یا سویشرت خود باید دقت زیادی به خرج بدهید. چون موجب می‌شود پارچه لباس از بین رفته و دیگر نتوانید آن لباس را بپوشید.

  • کافیه غرفه‌ات رو ثبت کنی و محصولت رو درون غرفه‌ات بچینی تا مشتری‌ها پیدات کنن و بی‌مرز ازت خرید کنن.
  • برند های محبوب هودی زنانه به ترتیب الویت عبارتند از کوتون,جین وست,رنو,مریم, …
  • هودی زنانه، یکی از لباس های روزهای سرد پاییزی و زمستانی است که معمولا از پارچه های ضخیم و چند لایه تولید می شود که یکی از بهترین پوشش های زنانه و مردانه در 6 ماه دوم سال محسوب می شود.
  • با توجه به نکاتی که گفته شده است، امیدواریم توانسته باشیم شما را درخرید محصول مورد نظر، یاری کرده باشیم.

مهم ترین نکته در خرید هودی زنانه جنس آن است برای خرید یک هودی مناسب باید به نوع جنس پارچه ای که درآن استفاده شده توجه زیادی کرد. معمولا هودی ها از جنس پارچه های نخی، کتان، پنبه و پلی استر ساخته می شوند که با توجه به شدت سرما برای انتخاب این شما هستید که محصول مورد نظر خود را تهیه کنید. با توجه به نکاتی که گفته شده است، امیدواریم توانسته باشیم شما را درخرید محصول مورد نظر، یاری کرده باشیم. در ادامه 20 مدل از هودی زنانه، با کیفیت و بادوام و خوش ساخت را با قیمت های مناسب در اختیار شما قرار داده ایم.