“توسعه تکنولوژیکی و نوآوری کشت گل مکزیکی را متحول کرده است”

Iker Larreategui Zaldua از Ulma Agrícola، یک شرکت راه حل های کشاورزی، می گوید: “از 6 تا 8 سال گذشته، توسعه فناوری و نوآوری کشت گل مکزیکی را متحول کرده است. در 4 سال گذشته، این روند بیشتر تشدید شده است.” به گفته اولما آگریکولا، سیستم های آنها به این بهینه سازی کشت گل مکزیکی کمک کرده است و در حال حاضر، تولیدکنندگان بزرگ از سیستم های آنها استفاده می کنند.

محیط کنترل شده
Larreategui Zaldua بیان می کند که پرورش دهندگان گل مکزیکی قبل از این پیشرفت های تکنولوژیکی به روش های کشت ابتدایی تکیه می کردند. در طول سال ها، آنها متوجه شدند که تجهیزات تکنولوژیکی مانند سیستم آبیاری آلما، نه تنها کیفیت گل را بهبود می بخشد، بلکه امکان عرضه گل را در تمام طول سال فراهم می کند. سیستم‌های آبیاری ما محیطی کنترل‌شده ارائه می‌دهند که گیاهان را در برابر عناصر محافظت می‌کند و شرایط بهینه را برای رشد آنها ایجاد می‌کند. این سیستم‌ها علاوه بر طولانی‌کردن فصل رشد، کنترل بهتر نور، دما و رطوبت در گلخانه‌ها را امکان‌پذیر می‌سازد و باعث تقویت گیاهان زینتی می‌شود. علاوه بر این، سیستم‌ها از حسگرهایی استفاده می‌کنند که رطوبت، دما، و نور PAR را در زمان واقعی نظارت می‌کنند تا اطمینان حاصل شود که گیاهان همیشه از آفتاب کافی محافظت می‌کنند.»

اهداف پایداری
علاوه بر بهبود عملکرد محصول و کیفیت محصول، این شرکت همچنین در تلاش است تا به پایداری محیط زیست و کشاورزی کمک کند. “ترکیب گلخانه‌ها و سیستم‌های آبیاری هوشمند به پایداری محیط‌زیست و کشاورزی کمک می‌کند. چرخه‌های آبیاری به طور خودکار با نیازهای گیاهان تنظیم می‌شوند، که به آنها اجازه می‌دهد تا ضایعات آب را کاهش دهند و در عین حال بهره‌وری آب را به حداکثر برسانند. کاهش مصرف آب و استفاده کارآمدتر از منابع به حفاظت از اکوسیستم‌های محلی و کاهش تنش آبی در منطقه کمک می‌کنند.»

نزدیک سازی و سرمایه گذاری
Larreategui Zaldua تاکید می کند که آنها انتظارات زیادی از بازار گل مکزیک دارند و می گوید: “برخی از تولیدکنندگان بزرگ قبلاً در سیستم های ما سرمایه گذاری کرده اند و ما در حال کاوش در نزدیکی ساحل در ایالات متحده برای جذب تولید کنندگان از ایالات متحده، اروپا و مکزیک هستیم. با این ابتکارات، مکزیک به عنوان یک پیشرو در کشاورزی مدرن قرار گرفته است و نشان می دهد که می توان به روشی هوشمندانه و پایدار کشت کرد.”

برای اطلاعات بیشتر:
Iker Larreategui Zaldua، مدیر کل مکزیک، ایالات متحده آمریکا، کانادا و Centroamérica
Ulma Construcción y Agrícola de México, SA De CV
Av. گوستازو باز پرادا شماره 2160، E3 P1 کلول لا لوما
54060 Tlalnepantla de Baz – Edo. مکزیکو، مکزیک
تلفن: +55 1113 2038 | 2469 1113 55+
موب.: +55 1113 2038 | 2469 1113 55+
www.ulmaagricola.com

منبع