بهترین و ترسناک ترین اتاق فرارهای تهران + قیمت و جزئیات بازی لست سکند | allescape

این مجموعه بی‌نظیر در منطقه تجریش تهران قرار دارد و در کلی از کشورهای مختلف مثل یونان، قبرس، دانمارک و امارات شعبه دارد. تا همین ­جا باید حدس زده باشید که قرار است با یک مجموعه حرفه‌­ای رو‌به‌رو شوید. با تیم خود وارد یک اتاق درب بسته می شوید و با یافتن سرنخ ها و حل معماهای طراحی شده و قابل دسترس در زمان مشخص (یک ساعت) و با کمک راهنمای اتاق خود را نجات می دهید و از اتاق خارج می شوید. درجه سختی این بازی هم بالا است و می توانید هیجان مناسبی را در طول داستان تجربه کنید. در این بازی شما در داخل یک اتاق در موزه خواهید بود و باید الماسی که در آن قرار دارد را بدزدید.

اتاق فرار عمارت عزت الملوک

اتاق فرار اپیک یا EPIC، ۳ بازی دارد به نام خوابگر، رخنه و آخرین تقاص. همانطور که گفته شد خیلی نمی‌توان برای این بازی هیجان انگیز، رنج سنی خاصی در نظر گرفت. آمار جهانی سن مخاطبان را از 18 سال تا بالای 45 سال نشان می دهد.

  • خیر متاسفانه هیچ وسیله ای داخل اتاق برده نمیشه و فقط اشخاص داخل اتاق میرن، اتاق فرار جوری تعبیه شدن که شما نیاز به نور اضافی و یا وسیله دیگه ای نخواهید داشت.
  • در این اتاق فرار تهران شما به عنوان دانشجویانی هستید که در مورد آداب و رسوم شستن میت در شهرهای مختلف تحقیق می کنند.
  • ۹۰ درصد سختی دارد و حتماً رنج سنی باید بالای ۱۸ سال باشد.
حتی اگه شما 100 تا بازی رو تجربه کرده باشید، توی بازی 101 ام با چالش‌ها، معماها و فضای جدیدی رو به رو می‌شید که تجربه جدیدی رو براتون می‌سازه. بهتر است تا قبل از رزرو حتما به زمان انتخابی دقت کنید و حسابی از زمان رزروتان مطمئن باشید، چون طبق قوانین و شرایط تغییر زمان سانس رزرو شما در مدت زمان کمتر از 24 ساعت اصلا ممکن نیست. گاهی طراحی بازی به قدری به دنیای واقعی نزدیک می‌شود که اغلب بازیکنان، احساس می‌کنند در یک فضای واقعی به دنبال اشیاء واقعی و معماهای واقعی هستند.

یکی از بهترین اتاق های فرار تهران اتاق فرار احضار است. این بازی هم توسط مجموعه اسکیپ روم دات آی آر طراحی شده است. اتاق مورد نظر بازی ساده ای دارد و برای کسانی که اولین بار است اتاق های فرار را تجربه می کنند مورد مناسبی خواهد بود. مجموعه اسکیپ روم دات‌آی‌آر به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه سرگرمی آفلاین در تابستان ۱۳۹۴ با هدف طراحی و اجرای بازی‌های فکری معمایی و اتاق فرار شکل گرفت. این مجموعه در بهار سال ۱۳۹۵ موفق شد برای اولین بار بازی اتاق فرار را به‌عنوان یکی از محصولات خود در ایران راه‌اندازی کند.

اتاق فرار جزا

مجموعه اتاق فرار گریت اسکیپ، کار خود را با اتاق فرار ترسناک و متافیزیکی اتاق فرار کرج گرمابه آغاز کرد. این مجموعه دارای چندین اتاق فرار مختلف است که گرمابه، رزیدنت اویل، ملاقات و … از معروف‌ترین آن‌ها هستند. این بازی، درجه سختی بالایی دارد و میزان هیجان آن هم بالا است. بازی اتاق فرار جنون زندان مربوط به قاتلی می شود که شما توسط آن گروگان گرفته می شوید.

بهترین و ترسناک ترین اتاق فرارهای تهران + قیمت و جزئیات بازی لست سکند | allescape