بازدیدکنندگان انتخاب های برتر را از صفحه نمایش CAST به اشتراک می گذارند

بازدیدکنندگان از نمایشگر CAST 2024 Danziger در Gilroy، کالیفرنیا، بهترین انتخاب‌های خود را برای سال 2025 انتخاب کردند و انتخاب‌های آنها فراتر از رنگ‌های جدید است و به سمت راه‌حل‌های منحصربه‌فرد برای تولیدکنندگان می‌رود. در Danziger، سال‌ها تحقیق منجر به کارهای پرورشی جدیدی شده است که بر آینده متمرکز است. ژنتیک جدید این شرکت گزینه های بیشتری را برای پرورش دهندگان فراهم می کند و باعث موفقیت هم اکنون و سال های آینده می شود.


Ori Danziger با Cascadias fantasy hot pink Imp.

اوری دانزیگر، معاون مدیرعامل، گفت: «بازدیدکنندگان نمایشگر CAST ما به ما گفتند که تولیدکنندگان به دنبال راه‌حل‌ها و گزینه‌های بهتر هستند. “هدف ما این است که رشد مواد گیاهی با کیفیت بالا را آسان‌تر کنیم. معرفی‌های سال 2025 ما، نوآوری‌های بیشتر و رنگ‌های شاداب شکوفه‌ای را که همه به دنبال آن هستند، همراه با بهبود انعطاف‌پذیری، افزایش سازگاری، و راه‌حل‌هایی که تولیدکنندگان برای رشد نیاز دارند، به ارمغان می‌آورد.”

در اینجا نگاهی به موارد دلخواه بازدیدکنندگان است
در چندین سال گذشته، تیم تحقیق و توسعه Danziger بر گسترش سری calibrachoa خود متمرکز شده است. با معرفی سال 2025، خط کالیبراکوآ Danziger عمیق است، با گزینه‌های رنگی گسترده و سری‌هایی که برای رشد مداوم زمان‌بندی شده‌اند. پنج سری برای انتخاب وجود دارد، از جمله LIATM سری، که به دلیل انشعاب خوب، عادت با قدرت متوسط ​​و عملکرد خیره کننده در سبدها انتخاب شده است. LIATM چکیده Lemon Cherry Calibrachoa (تصویر بالا) در CAST با گل‌های زرد طلایی درخشان که با پاشیدن رنگ قرمز گیلاسی برجسته می‌شوند، سرها را برگرداند. LIA Abstract Lemon Cherry به خودی خود خیره کننده است و همچنین ترکیبی چشم نواز است.


پرنسس LIA و LIA فلفل چیلی

سری گل اطلسی Danziger نیز مزایای تحقیقات گسترده را به نمایش می گذارد. نوآوری های جدید در CAST برای بررسی های تحسین برانگیز برجسته شدند، نه تنها برای انتخاب رنگ، بلکه برای رشد مداوم سری و گزینه های استفاده. Danziger چندین سری گل اطلسی را ارائه می دهد که همگی دارای ویژگی های منحصر به فرد هستند که انتخاب و روند رشد را برای مشتریان ساده می کند. اشعهTM Shadow در CAST با گل‌های بزرگش که به رنگ زرد شروع می‌شوند و با رنگ‌های رز و بنفش بالغ می‌شوند، برجسته بود. با ترکیب چشم‌ها و رنگ‌های چشمگیر خود، در خرده‌فروشی متمایز خواهد بود.


صفحه نمایش سول لونا پرایم

سازگاری و گزینه های ارائه شده توسط Sol Luna Prime جدیدTM سری Hybrid Impatiens نیز مورد توجه قرار گرفت. این مجموعه قرار است تجربه رو به رشد را متحول کند و زمان پایان کوتاه تری را ارائه دهد. Sol Luna Prime تا هفت روز زودتر شکوفا می شود و نسبت به گینه نو Impatiens سنتی گزینه بهتری برای شرایط مختلف رشد است. این یکنواختی عالی را در بین رنگ ها ایجاد می کند و آن را جایگزینی عالی برای سایر سری های موجود در بازار می کند. همچنین با شرایط آب و هوایی سازگار است، با بازیابی پژمردگی برجسته در خرده فروشی و برای باغبان خانگی. سول لونا پرایم در شش رنگ موجود است و هم در آفتاب و هم در سایه رشد می کند.


نمایشگر Durabella

ترکیبات خلاقانه Durabella از DanzigerTM برنامه ها همیشه یک جاذبه اصلی در CAST هستند. بازدیدکنندگان به ترکیب‌های آزمایشی جدیدی که در سال 2026 راه‌اندازی می‌شوند رأی می‌دهند و می‌توانند موارد دلخواه خود را از سال‌های قبل در شکوفایی کامل ببینند. بیش از 30 دستور پخت جدید به نمایش گذاشته شد.


شاخ و برگ فلورستا

بازدیدکنندگان همچنین می‌توانستند قلمه‌های باکیفیت موجود در Danziger's Floresta را ببینندTM برنامه شاخ و برگ تولید داخلی در تاسیسات این شرکت در گواتمالا، عرضه ثابت و قابل اعتمادی از قلمه های بدون ریشه شاخ و برگ برتر را برای پرورش دهندگان فراهم می کند.

رویداد امسال با آب و هوای زیبا همراه بود که به همه گونه های جدید و بهبود یافته اجازه می داد تا بدرخشند. تیم جهانی Danziger برای فصل 2025 با وجود ژنتیک های متداول که رنگ بیشتری را ارائه می دهد، سازگاری بیشتر و عملکرد قابل اعتماد را ارائه می دهد.

برای اطلاعات بیشتر:
دانزیگر
www.danzigeronline.com

منبع