ایالات متحده: باغ های انگلیسی ماندویلا را به حداکثر می رساند



Patio Tropics یکی از دسته بندی های در حال رشد برای باغ های انگلیسی است که شش مکان مرکز باغ را در منطقه مترو دیترویت اداره می کند. علاوه بر گیاهان معطر مانند یاس و گاردنیا، این دسته شامل هیبیسکوس، ماندویلا و دیپلادنیا می باشد. ماندویلاها به ویژه داغ بوده اند و سال به سال مشتریان را به سمت خرید باز می گرداند.


مدیر بازرگانی مگ گالاگر

مگ گالاگر، مدیر بازرگانی، که بر روی گیاهان داخلی، سفال و مناطق گرمسیری تمرکز دارد، می گوید: «ماندویلا یکی از معدود گیاهانی است که در طول تابستان بهتر و بهتر می شود، زیرا سایر گیاهان بدتر به نظر می رسند. “ما هر سال شاهد تقاضای زیادی هستیم. مردم آن را می‌پرسند، با فروشگاه تماس می‌گیرند، به دنبال آن می‌گردند. ارزش آن را می‌بینند – چقدر دوام می‌آورد و در گل می‌ماند.”


طرح استوایی Gazebo و Sun Parasol Giant Peach Sunrise

این اولین سالی بود که Suntory Flowers به ​​باغ انگلیسی برای شروع بهاری Garden Party در 6 و 7 آوریل پیوست. مگ گیاهان جدید و داغ Sun Parasol را برای ایجاد تصاویر رنگارنگ گرمسیری در فروشگاه ها محافظت کرد. علاوه بر غول پیکر هلو Sunrise جدید، این اولین باری بود که کارمندان می‌توانند FiredUp™ Orange را ببینند، معرفی آنها برای سال آینده.


خانه های حلقه ای از موجودی ماندویلا محافظت می کنند.

Suntory Flowers به ​​مشتریان English Gardens کمک می‌کند تا در تمام طول سال رویای ماندویلا را داشته باشند، زیرا Sun Parasol را در تقویم خود به نمایش می‌گذارد. حدود 30000 نسخه در مراکز باغ در آستانه کریسمس توزیع می شود. آنها همچنین Princettia را برای دسامبر تبلیغ می کنند.


برای مشاهده کاتالوگ Suntory 2025 اینجا را کلیک کنید

برای اطلاعات بیشتر:
گل سانتوری
www.suntoryflowers.com

تاریخ انتشار:

منبع