انقلاب سبز گروه بنهولم به رویدادهای برتر لندن ضربه می زند

پس از نمایشگاه موفق اسکاتلندی خود، طراحان خلاق گیاهان بنهولم گروپ در دو رویداد برجسته در لندن در آوریل امسال شکوفا خواهند شد و تخصص و اشتیاق خود را برای گیاهان به عنوان بخشی از طراحی بیوفیلیک به نمایش می گذارند.

اولین مورد در دستور کار، رویداد Office در واترکولر است، رویداد پیشرو سلامت، رفاه و فرهنگ محیط کار برای متخصصانی که به دنبال بینش و راه حل های مرتبط با طراحی دفتر و رفاه کارکنان هستند. گروه بنهولم که از 23 تا 24 آوریل در ExCel لندن برگزار می شود، خوشحال است که عرضه کننده رسمی کارخانه این نمایشگاه است و آماده است تا تخصص خود را در کل رویداد با پوشاندن ورودی ها، صحنه ها و فضاهای نمایشگاه در مجموعه ای پر جنب و جوش به نمایش بگذارد. سبزه سرسبز

گروه بنهولم علاوه بر حضور خود در نمایشگاه، مفتخر است اعلام کند که مدیر آدریان باین در میزگردی با عنوان “طراحی مکان های کاری الهام بخش برای رفع نیازهای در حال تغییر سازمان ها و کارمندان” شرکت خواهد کرد. شرکت کنندگان در بحث می توانند مشتاقانه منتظر به دست آوردن بینش های ارزشمند در مورد آخرین روندها و استراتژی ها برای ایجاد محیط های کاری پویا و سازگار باشند.

گروه بنهولم در کنار حضورشان در The Office Event، به تصرف لندن خود به عنوان تامین کنندگان رسمی کارخانه، غرفه داران و سخنرانان در نمایشگاه Bio-Spaces ادامه خواهد داد. این نمایشگاه تجربی و چندحسی که در گالری معتبر روکا لندن میزبانی می‌شود، توسط Planted با همکاری استودیوی طراحی الیور هیث برگزار می‌شود. نمایشگاه Bio-Spaces که در 19 آوریل افتتاح می‌شود و تا 30 سپتامبر ادامه دارد، با هدف تشویق رویکردی مبتنی بر طبیعت به طراحی، کاوش در مفاهیمی مانند طراحی بیوفیلیک، مواد مبتنی بر زیست‌محور، و طراحی زیست‌سازنده است.

بنهولم بار دیگر فضای نمایشگاه را با نمایشی زنده از فضای سبز سرسبز خود می پوشاند و قدرت گیاهان را در ایجاد محیط های سالم تر و شادتر به نمایش می گذارد. بعلاوه، در 16 مه در یک میزگرد روشنگری با موضوع “بیوفیلیا چیست و چگونه می توان آن را برای طراحی برای بهبود محیط زیست خود اعمال کرد؟” شرکت کنید.

آدریان باین، مدیر گروه بنهولم، می گوید: «ما از اینکه بخشی از این دو رویداد پیشگامانه در لندن هستیم، هیجان زده هستیم. تیم ما مشتاق ادغام گیاهان در محیط‌های ساخته شده است و این نمایشگاه‌ها بستر مناسبی را برای نشان دادن تخصص ما و مشارکت در گفتگو پیرامون طراحی بیوفیلیک فراهم می‌کنند.

برای اطلاعات بیشتر:
گروه بنهولم
www.benholm.com

منبع