“اشتیاق و اختراع منجر به روند گل 2023 می شود”

شور
هیچ نور درخشان دیگری مانند یک پالت پرشور ما را از طریق تجدید و رویا هدایت نمی کند. فوشیا، قرمز، بنفش و آبی به طرح‌ها راه پیدا می‌کنند، که در تضاد با رنگ‌های سفید و پودری در خط مقدم مواد گیاهی با شکل طبیعی قرار دارند.

با استفاده از ساقه های رنگارنگ و مواد گیاهی با دقت انتخاب شده، 2023 وعده می دهد که ویژگی های مرتبط با گم شدن در افکار خوشایند و محصور شدن در “رویای گلی” را به ارمغان بیاورد، همانطور که توسط American Floral Trends پیش بینی شده است. مشاوران روند صنعت این چشم انداز کاملاً محصور شده را “Reverie” می نامند.

طرح‌های سنتی محافظه‌کارانه الهام گرفته از ساحل شرقی، از جمله آبی، صورتی، فوشیا، و سفید پودری، یا رنگ‌های جواهری عمیق خاکی از رنگ‌های دریایی، سرخابی و سبزهای جنگلی ونکوور در نظر گرفته شده‌اند. این روند دارای بار احساسی قابل دستیابی است.

به گفته گل‌فروشان، بداهه‌نویسی و قصد روشن برای جابجایی مرزها شروع شده است: «بافت‌ها و رنگ‌های غیرسنتی و استفاده متضاد از زیبایی‌شناسی متضاد در یک زمینه، همه بازی‌های منصفانه در سال 2023 هستند.»

انواع گل رز پیشنهادی برای تقلید از این روند روح آزاد، Capability، Effie، و Constance هستند، همه رزهای عروسی دیوید آستین. آنها را می توان با گل صد تومانی، hydrangea و ranunculus، delphinium و Carnelia، English Ivy و ruscus جفت کرد.

برای اطلاعات بیشتر:
مزارع الکساندرا

www.alexandrafarms.com



منبع به طور مناسب، رنگ سال پنتون به Viva Magenta (18-1750) اهدا شد. این رنگ که به‌عنوان «سایه‌ای ریشه‌دار در طبیعت» و «قرمز متحرک جدید که در شادی خالص، آزمایش‌های تشویق‌کننده و ابراز وجود بدون محدودیت» لذت می‌برد، توصیف می‌شود، تجسم کامل ترندهای 2023 است.

امسال، از طبیعت، میل و تخیل بی‌دریغ برای ایجاد طرح‌های خوش‌بینانه استفاده کنید که به تغییرات مثبت و نور برای همه دامن می‌زند.

لئوپولدو گومز از AIFD می گوید: «به یاد داشته باشید که خلاقیت را به چالش بکشید و منابع خود را دوباره تصور کنید. «تقریباً همه مواد پتانسیل این را دارند که از کنار گذاشته شدن به هنر تبدیل شوند. بیایید شکل‌ها و روش‌های جدیدی را با گرایش‌های نوظهور امتحان کنیم تا کار خود را منحصر به فرد کنیم.»

روح آزاد
مطابق با موضوع “Reverie” و کنتراست، طراحان تشویق می شوند تا تخیل را برای خلق خلاقیت های با طراوت و رویایی ایجاد کنند که از مفاهیم خارج از جعبه برای آزمایش چیزهای غیرمنتظره استفاده می کنند.

چارلی گروپتی از موسسه آمریکایی طراحان گل می گوید: «این روند نشان دهنده تجدید است. “این مانند جستجوی یک خوش بین برای یک زندگی معنادار است که توسط درس های گذشته و الهام از زیبایی منابع طبیعی و دست نخورده زمین هدایت می شود.”

در حالی که هر طرح تازه گل و گیاه شناسی برای تقویت حواس و ایجاد روشنایی در لحظه ساخته شده است، سال پیش رو نویدبخش افزایش حس تجدید با خارج شدن از سنت گرایی است. در سال 2023، گرایش‌ها فرصتی برای جوان‌سازی در سایه‌های صورتی و مرجانی، اسطوخودوس غبارآلود و رنگ‌های آبی فراهم می‌کنند و به حالت اتری رویایی می‌روند.

تجدید و تخیل
به گزارش امریکن فلورال ترندز، در قلب همه روندها، امسال حس تجدید و خوش بینی است. ارتباط با مادر طبیعت، 2023 نوید برقراری ارتباط قوی بین گل ها، احساسات و سلامت کلی را می دهد. خوش‌بینی و قدردانی از هدایای بزرگ زمین، امسال طراحان را از طریق خلاقیت‌هایشان راهنمایی می‌کند.

البته، پیچیدگی فرانسوی Reverie را می‌توان به روش‌های مختلفی به دست آورد، به شرطی که طراحی تکمیل‌شده، حس رویایی را از طریق بافت و لوازم جانبی مناسب ساطع کند.

با تمام میوه‌هایی که مادر طبیعت به بار می‌آورد، سال 2023 شور و شوق خلقت و زیبایی را تشویق می‌کند تا فضایی رویایی را با طرح‌های عجیب و غریب که انفجاری از رنگ را به نمایش می‌گذارد، تداعی کند. امسال طراحان درون خود را به چالش می کشد تا هیجان تجدید حیات بسیار مورد نیاز را برای کسانی که طرح های ساخته شده از پرورش دهنده ترین برداشت زمین را تجربه می کنند، فراهم کند.

کنتراست کلیدی است
از طریق طراحی خوش بینانه، کنتراست تمرکز کلیدی برای طراحی های لوک بوک با روحیه از بررسی گلفروشان در سال جاری است. با بازی بر روی حداکثرگرایی با مدرنیسم واضح، این گرایش می‌تواند متناسب با هر رویداد، نصب یا تجربه‌ای برای مشتریانی با دیدگاه‌های سنتی یا «شخصیت‌های بزرگ» طراحی شود.

در ریشه طراحی امسال، تنوع سبزها هماهنگی با تخم رابین و خاک رس قرمز ایجاد می کند. همراه با مواد گیاهی مانند ادریسیا و گل تاج خروس آویزان، گل رز باغی، گل ارکیده و ساکولنت، تفسیر طراح می تواند تغییر مثبتی در دنیای اطراف ایجاد کند.

برای دستیابی به این زیبایی شناختی، انواع گل رز الکساندرا فارمز، منتا، پیانو صورتی، و پرنسس میدوری را در نظر بگیرید که با ارکیده، آنتوریوم و گل داودی و انبوهی از سرخس های مارچوبه یا برگ های نخل در استوانه های شیشه ای شفاف هماهنگ شده اند.

در نظر بگیرید که منابع طبیعی را در طرح ها بگنجانید و با اشکال و رنگ های طبیعی آنها کار کنید. بررسی گل‌فروشان نشان می‌دهد که صدف‌های دریایی علوفه‌ای مانند پرها و میوه‌ها در روندهای گذشته کار می‌کنند. لوازم جانبی مسئولانه نه تنها طراح را به چالش می کشد بلکه با طبیعت و تجدید ارتباط برقرار می کند.