اداره باغ ملی برندگان جایزه شست سبز 2023 را اعلام کرد

چند ساله: Astilbe Dark Side of the Moon
کلاسیک فوری جدید برای منظره! آستلب Dark Side of the Moon تنها آستلبا برگ تیره با گل‌های بنفش است که در حال حاضر در بازار موجود است. برگ های بورگوندی شکلاتی غنی و عمیق یک تپه شاخ و برگ فوق العاده جذاب 18 تا 24 اینچی را تشکیل می دهند. برگ های در حال ظهور زرد با حاشیه تیره و براق هستند که با افزایش سن کاملاً تیره می شوند. ساقه‌های تیره جوانه‌های تمشک را نگه می‌دارند که با گل‌های گلگون و بنفش بیرون می‌آیند. این آستیلب در مناطق 4-9 USDA مقاوم است و از باغ والترز است.

محصولات باغ (تساوی منجر به دو برنده شد): ابزار باغبانی دو منظوره Dibby XL

برای اطلاعات بیشتر :
دفتر باغ ملی
[email protected]
www.ngb.org



منبع

دفتر ملی باغ، یک سازمان غیرانتفاعی 102 ساله که باغبانی را به نمایندگی از صنعت باغبانی ترویج می کند، مفتخر است که شش کالای زنده و دو کالای سخت را به عنوان برندگان جایزه 2023 Green Thumb اعلام کند.

برندگان جوایز 2022 Green Thumb بر اساس این چهار معیار انتخاب شدند: منحصر به فرد بودن، نوآوری در فناوری، توانایی حل مشکل باغبانی یا ارائه فرصت باغبانی و جذابیت برای باغبان. برندگان توسط هیئتی از اعضای دفتر باغ ملی انتخاب شدند.

برنامه Green Thumb Awards در سال 1998 ایجاد شد تا خلاقانه ترین گیاهان جدید و محصولات باغبانی موجود در هر سال را شناسایی کند.

درختچه گلدار: رز ادو پرفیوم ™ Bubbly
این گل رز شکوفه‌های معطر بزرگی را با تعداد گلبرگ‌های بالا ارائه می‌کند که عشق کلاسیک را با مزیت مقاومت به بیماری ارائه می‌کند. Bubbly دارای شکوفه هایی به رنگ شامپاین است که یک جوانه دوست داشتنی را تشکیل می دهد، سپس به آرامی به شکوه کامل خود باز می شود. شاخ و برگ های سرسبز این درختچه های عالی را در باغ می سازد. از اوایل بهار تا اولین یخبندان به طور مکرر شکوفا می شود. این سری گل رز نسبت به منطقه 5 USDA مقاوم است، قد آن به 3-4 فوت می رسد و از مهد کودک Monrovia است.

دیگر از کاشت بذر با مداد، چوب، قاشق، چاپستیک و غیره خبری نیست! Dibby XL به هر باغبانی با هر سطح مهارتی کمک می‌کند تا دانه‌های سبزیجات و گل‌ها را در عمق مناسب برای جوانه‌زنی خوب بکارد. این بدان معنی است که گیاهان بیشتر با زمان کمتر و تلاش کمتر. همچنین، نازک کردن و پیوند نهال ها آسان تر شد. مانور دادن به سایر ابزارها در اطراف نهال های لطیف سخت است و هیچ یک از آنها به آرامی نهال را از ریشه آن جمع نمی کنند. Dibby XL به آسانی به پیوند نهال های نازک کمک می کند و فضای بیشتری برای رشد به آنها می دهد. Dibby XL ساخته شده در ایالات متحده، از Spoken Garden در دسترس است.

سالانه: Starflower Paper Moon
تازگی این سالانه همان چیزی است که آن را در سال 2023 برنده جایزه شست سبز 2023 می کند. شکوفه‌های آبی کم‌رنگ روی ساقه‌های سیمی به سر دانه‌های هندسی و کره‌ای شکل بسیار تزئینی، برنزی رنگ تبدیل می‌شوند. گیاهان عمدتاً برای غلاف دانه های کاغذی رشد می کنند که برای دسته گل های تازه و خشک مفید هستند. این رقم از Sahin/Takii EU است. گیاهان 2-3 فوت بلند می شوند و حشرات مفید را جذب می کنند.

خوراکی: گوجه فرنگی آفتابگیر
میوه دراز منحصربه‌فرد Sun Dipper را می‌توانید بین انگشتان خود نگه دارید تا به راحتی با دیپ و سس استفاده کنید. دیگر نیازی به فرو رفتن تصادفی انگشت در سس مزرعه نیست! میوه گوشت نارنجی در بشقاب سبزیجات عالی به نظر می رسد و طعم خوشمزه ای دارد. گیاهان نامشخص هستند و مقاومت زیادی در برابر بیماری های داخل زمین دارند، بنابراین شما تا زمان یخبندان خرپاهای گوجه فرنگی Sun Dipper را برداشت می کنید. این واریته توسط Pan American Seed ساخته شده است.

سالانه: Colocasia esculenta Royal Hawaiian® Waikiki0(تساوی منجر به دو برنده شد):
متخصصان کهنه کار گیاه و باغبانان جدید به طور یکسان در مورد رنگ های جدید هیجان انگیز در این کولوکازیا صحبت می کنند! Royal Hawaiian® Waikiki شاخ و برگ سبز براق با رگه های سفید و صورتی فلامینگوی پر زرق و برق ارائه می دهد و برای شاد بودن در آفتاب کامل پرورش داده شده است. مقاومت در برابر بیماری ها و عادت جمع و جور و جمع و جور – 3 فوت بلند و عرض – برای ظروف پاسیو، کاشت های کنار استخر، و تخت های باغچه های رنگارنگ ایده آل است. این ارسالی بین المللی Plant Haven همچنین برنده ملی انتخاب سراسر آمریکا در سال 2023 است که آن را برنده جایزه دوگانه می کند!

گیاه آپارتمانی: Tradescantia Pistachio White
پیشرفت تولید مثل Green Fuse Botanicals به این تردسکانتیا کاملا جدید اجازه می‌دهد تا رنگ‌های سفید سنگین را حفظ کند و در عین حال از رشد شدید حمایت کند. انتخابی عالی برای گلدان های کوچک و همچنین سبدهای آویز. پسته سفید نیز یک آیتم چشم نواز برای کاشت های ترکیبی می سازد. امتیاز: آن را به داخل خانه بیاورید تا عملکردی فوق العاده به عنوان یک گیاه خانگی در ماه های زمستان داشته باشید! پسته سفید تنها به 12 اینچ رشد می کند اما می تواند تا 18 تا 24 اینچ عرض داشته باشد. برای آب و هوای گرمتر، این گیاه در شرایطی که در خارج از منزل رها می شود به منطقه 8a مقاوم است.

محصولات باغ (تساوی منجر به دو برنده شد):

TruDrop Flex
این گلدان خود آبیاری از کرسنت گاردن نتایج خارق‌العاده‌ای ارائه می‌دهد و به ایجاد باغبانی موفق در دسترس همه کمک می‌کند. درج نوآورانه را می توان به راحتی از پوسته ضمانت 10 ساله خود حذف کرد، بنابراین می توانید سبک را تغییر دهید، گیاهان را تغییر دهید و گیاهان خود را حفظ کنید. پوسته بیرونی به عنوان یک مخزن آب عالی عمل می‌کند که به آن اجازه می‌دهد هفته‌ها بدون آبیاری به سر برد و با آبیاری از طریق ریشه‌ها نتایج فوق‌العاده‌ای را به ارمغان می‌آورد و در عین حال باعث صرفه‌جویی در مصرف آب و کود برای یک باغ ظروف واقعاً پایدار می‌شود. می توان از آن در داخل یا خارج استفاده کرد.