نمایش کاملیا تایپه فصل گل های این شهر را آغاز می کند

طبق بیانیه مطبوعاتی دفتر پارک ها و چراغ های خیابان تایپه، مرکز آزمایش گل و گیاه قدیمی ترین باغ چای در تایوان است. درختان کاملیا در محل کاشته شده در پارک بیش از 60 سال قدمت دارند.

در taiwannews.com.tw/en بیشتر بخوانید



منبع بیش از 300 گونه کاملیا در مرکز وجود دارد. در این بیانیه آمده است: «هر ماه ژانویه، ترکیب گل‌ها و درختان به زیباترین شکل ارائه می‌شود و به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد تا جشن بصری غنی را که جنگل کاملیا به ارمغان می‌آورد، تجربه کنند».

برای اطلاعات بیشتر در مورد نمایش کاملیا، به صفحه وب نمایش مراجعه کنید. برای رسیدن به محل برگزاری، از شماره اتوبوس تایپه استفاده کنید. 260، 303، 681، R5، S15، و Royalbus (Huangjia) 1717، یا شماره اتوبوس تایپه. 109 و 111 (خدمات محدود به آخر هفته ها و تعطیلات رسمی است)، و در ایستگاه فرعی پلیس شانزیهو (山仔后派出所) پیاده شوید.

نمایشگاه کاملیا تایپه 2023 از 6 تا 15 ژانویه در مرکز آزمایشی گل‌کاری در یانگمینشان برگزار می‌شود و به طور رسمی فصل گل‌های این شهر را آغاز می‌کند.

علاوه بر درختان کاملیا که در باغ رشد می کنند، امسال در مجموع 100 گلدان کاملیا بونسای توسط کارشناسان کشت کاملیا و مراکز آزمایش گل در سراسر تایوان در این مرکز به نمایش گذاشته می شود. در این نسخه آمده است: “هر گلدان با صبر و حوصله توسط متخصصان کشت می شود و ارزش کاوش دقیق را دارد.”