اخطار صرافی کوکوین (Kucoin) به کاربران ایرانی: فقط یک ماه فرصت دارید!

نکتهای که در انتها نیاز به یادآوری دارد این است که ماهیت بازار ارزهای دیجیتال و صرافیهای مبادله این ارزها به دلیل تحریمها و محدودیتها و از طرف دیگر نوسانات بزرگ این بازار، بسیار پرریسک میباشد و در هر لحظه احتمال از دست دادن کل سرمایه درگیر در این بازار وجود دارد. سیستم خرید از صرافی کوکوین نیز مانند دیگر صرافیهای معتبر جهان است. البته فعالیت در صرافی از داخل ایران با ریسک بسیاری همراه است. مبادله هر رمز ارزی با کمک این توکن در پلتفرم آنلاین کوینکس می تواند مزایا و امتیازات زیادی را به همراه داشته باشد. حال، با دوربین تلفن همراه خود، کد QR نمایش داده شده را اسکن کنید تا تلفن شما مستقیما وارد سایت شده و گزینه نصب اپلیکیشن را به شما نمایش دهد. برای انجام این کار، شما نیاز به اطلاعات پایه ای از جمله یک آدرس ایمیل، نام و شماره تلفن (شماره گوگل ویس را پیشنهاد میکنیم) همراه خواهید داشت.

صرافی Coinex مجموعه گسترده ای از محصولات و خدمات را در اختیار سرمایه گذاران و معامله گران تازه وارد قرار می دهد. سپس، قیمت را برای Stop و Limit پر کرده و مقدار را نیز قرار دهید. کوینکس یکی از بزرگترین صرافی های رمز ارز در جهان است که خدمات مبتنی بر بلاک چین را نیز ارائه می کند. هارد کپ این برنامه ۷۰۰،۰۰۰ USDT درنظر گرفته شده است و ۵،۰۰۰،۰۰۰ توکن IXS بین کاربران توزیع خواهد شد. نگه داشتن این توکن ها مبنای تعیین هزینه های مبادلاتی است که در نهایت کاربران مجبور به پرداخت آن ها هستند.

نحوه تأمین اعتبار در صرافی کوینکس چگونه است؟ اگر درباره آموزش کار با صرافی کوکوین سؤالی دارید، حتماً با ما در میان بگذارید. از طریق آموزش صرافی kucoin تنها با چند مرحله ساده اما مهم میتوانید امنیت حساب کاربری خود را بالا برده و با خیال راحت وارد معامله شوید. خدمات برداشت و سپرده گذاری در صرافی کوینکس تنها از رمز ارزها پشتیبانی می کند. صرافی کوینکس در دسامبر 2017 با سرمایه گذاری بیت مین لید اینوستمنت تاسیس شد که یک اکسچنجر در حوزه کریپتوکارنسی می باشد.در همین لحظه که شما این متن را مطالعه می کنید در صرافی Coinex بیش از 300 رمز ارز مختلف در حال مبادله هستند. در این راستا شما میتوانید از بخشهای مختلف تعریف شده در سایت اعم از آموزش رایگان ارز دیجیتال یا انواع کیف پول ارز دیجیتال استفاده نمایید.

1. امنیت در صرافی coinex تا چه حد است؟

استفاده از هر کدام از این محصولات برای کاربران هزینه هایی را در بر دارد. سطح VIP به میزان CET نگهداری شده بستگی دارد. نرخ کارمزد در کوینکس با توجه به سطح VIP و معاملات بازار متفاوت است. 1. امنیت در صرافی coinex تا چه حد است؟ پرفکت مانی سابقه طولانی دارد و امنیت سیستم آن تا به اینجا مطلوب کاربران بوده است. صرافی کوکوین یکی از امن ترین بستر های انجام معاملات جهانی در حوزه ارز دیجیتال است. این معاملات هزینه هایی به همراه دارند. در ادامه با ما همراه باشید تا به همه سوالات و ابهامات شما در رابطه با این متغیر پاسخ دهیم. با این حال، فرایند ماینینگ به صورت ادامه دار در این پلتفرم صورت نمی گیرد و برای انجام این کار، مدیران این صرافی وقفه هایی را در نظر می گیرند. در ادامه مقایسه کوینکس و بایننس باید به معرفی هرکدام از این صرافیها بپردازیم.

در قسمت ابی نیز رمز عبور و در قسمت طوسی که اختیاری هست کد معرف رو باید وارد کنید. برای برداشت نیز باید ابتدا وارد منو اصلی در حساب کاربری خود شوید و روی گزینه داراییها یا Assets کلیک کنید و وارد پنل داراییها شوید. یکی از مزایای اصلی کاربران کوینکس این است که می توانند ناشناس بمانند و در وقت صرفه جویی کنند زیرا نیازی به ارائه هیچ سندی ندارند. ۶.اتصال شماره موبایل با موفقیت انجام شده است. اگر به دنبال انجام معاملات با پلتفرم کوینکس هستید، می توانید از طریق وب سایت این مجموعه و یا اپلیکیشن موبایل آن، برای خود یک حساب کاربری ایجاد سایت ایران ارز دیجیتال کنید.

این مرحله برای جلوگیری از هک شدن کاربران است تا سیستم کوکوین مطمئن شود شخصی که به حساب وارد شده است خود شما هستید، در نتیجه فعال کردن این مرحله امری اجباری است. توجه داشته باشید که حد برداشت مجاز بدون نیاز به انجام مراحل ارزیابی، بسیار کم است. Via Wallet یکی از محصولات شرکت کوینکس است و حاوی یک سیستم داخلی می باشد که می تواند به خوبی تمامی نیاز های کاربران را تامین کند. در این مرحله میتوانید با استفاده از ایمیل یا شماره تلفن ثبت نام کنید، اما از آن جایی که شمارههای ایرانی امکان ثبت نام ندارند، بهتر است از ایمیل استفاده کنید. از آنجایی که این مجموعه مشوق های زیادی دارد، کاربران جدید می توانند از کد های تشویقی معرفی در زمان ثبت نام استفاده کنند. هر کدام از صرافی های ارز دیجیتال با استفاده از برنامه های خاص امنیت محیط سایت را برای کاربران افزایش میدهند.

کاربران همچنین می توانند تلفن های همراه خود را به حساب کاربریشان متصل کنند و با این کار، امنیت خود را در این فضای معاملاتی ارتقا بخشند. این صرافی دارای رابط کاربری یکپارچه و قابل درک برای کامپیوتر ها و تلفن های همراه است. ارسال کد از طریق پیامک: با وارد کردن شماره تلفن همراه خود، هر زمان که نیاز به برداشت موجودی داشته باشید، ابتدا یک کد تأیید به شماره همراهتان ارسال میشود. در این بخش مقابل عبارت Google Verification ابتدا گزینه Set سپس Send Code را انتخاب کنید. را انتخاب کنید. خرید و فروش در این صرافی را با ذکر یک مثال توضیح میدهیم.

به طور مثال ارز BNB را در 610 دلار خریده ایم و طبق تحلیل امکان دارد که قیمت نزول کرده و به 580 دلار برسد که نقطه مقاومت آن بوده و احتمال شکستن سطح مقاومت وجود دارد. بر خلاف بسیاری از صرافی ها، کوینکس پنج محصول و خدمات اصلی دارد که آن ها را با کیفیت بالایی به بازار عرضه می کند. داده های موجود در زیر حساب ها و حساب های اصلی برای تعیین این سطح مورد توجه هستند. سپس شما وارد صفحه اصلی سایت صرافی کوکوین خواهید شد.

این عبارت باید هنگام ورود به حساب کاربریتان از هر دستگاهی، چه از طریق وب و چه از طریق اپلیکیشن موبایلی، در صفحه ورود نمایش داده شود. از دانلود اپلیکیشن کیف پول از منابع غیر معتبر پرهیز کنید. بنابراین لازم است تا با IP غیر از IP ایران فعالیت کنید. این در حالی است که سطح بازارسازی و معاملات بازار، بر اساس حجم معاملات انجام شده مشخص میشود. فاکتور دیگری که باعث ارتقای سطح کاربری و در نتیجه کاهش میزان کارمزد معاملات میشود، حجم معاملات ثبت شده در سابقه حسابتان است. CoinEx دارای یک کیف پول رمزنگاری شده است که می تواند به سرعت دارایی های معامله شده در صرافی را در داخل اکوسیستم دیجیتال شرکت، منتقل کند. برای آنکه با امکانات صرافی Coinex و پلتفرم مبادلاتی این صرافی بیشتر آشنا شوید، ما را تا انتهای این مقاله دنبال کنید.

موارد گفته شده جز جدید ترین و به روز ترین امکانات امنیتی برای پلتفرم های مبادلاتی آنلاین محسوب می شود. صرافی کوینکس رمز ارزها و ارزهای مرجع بسیار زیادی را در پلتفرمهای معاملاتی خود پشتیبانی می کند و به همین دلیل است که می تواند امکانات زیادی را به کاربران خود ارائه کند. تمام تلاش ما در مجموعه کانون بورس ارائه کاملترین پکیج اطلاعات مربوط به ترید در بازار ارز دیجیتال است. صرافی کوکوین یکی از بهترین سیستمهای پشتیبانی را داراست و شما قادر خواهید بود در تمام ساعات شبانهروز با تیم پشتیبانی این صرافی از طریق وبسایت، ایمیل و یا سایر راههای ارتباطی تماس برقرار کرده و مشکل به وجود آمده را برطرف کنید. تیم پشتیبانی کننده تمامی درخواست ها را به صورت دقیق ثبت می کنند، چرا که در گذشته برخی از مشتریان در خصوص استفاده از خدمات این بخش دچار مشکلاتی شده بودند. با این حال، فرآیند سپرده گذاری از کارت های اعتباری پشتیبانی نمی کند و برای انجام این کار، کاربر باید با کمک ارزهای فیات دارایی های دیجیتال را خریداری کند و سپس با تبدیل آن ها به رمز ارزها، سپرده گذاری را تکمیل کند.

سیستم غیرمتمرکز حاکم بر معامله ارزهای دیجیتال سبب شده تا افراد تمایل بیشتری برای حضور در آن داشته باشند. برای فعالیت با خیال راحت در این صرافی پیشنهاد میکنیم حساب خود را کامل وریفای کنید تا در آینده با مشکلی مواجه نشوید. آ. هنگامی که دارایی ها از حساب نقطه به حساب وام منتقل می شوند ، بهره در روز ثانویه انتقال به جای روز اول محاسبه می شود و در روز سوم حساب وام بازده را دریافت می کند که با نرخ مرکب محاسبه می شود. توجه کنید این آدرس ممکن هست تغییر کند پس همیشه قبل از انتقال به صرافی کوینکس مراجعه کرده و به آدرسی که به شما نشان میدهد واریز نمایید. اگر قصد دارید به عنوان مثال توسط رمز ارز تتر حساب خود را شارژ کنید با 4 شبکه انتقال مواجه می شوید که در میان آنها تتر Trc-20 دارای کارمزد کمتری است و از سرعت خوبی برخوردار می باشد.

صرافی کوینکس برای این کار رابط کاربری جذاب و آسانی را در نظر گرفته است که در گوشی های موبایل (اندروید و iOS) و همچنین دسکتاپ کامپیوتر قابل دسترس است. هم چنین برای کاربران علاقمند به حضور حرفهای در این بازار نیز دوره ارز دیجیتال را در نظر گرفتهایم. اگر حد کمینه سپرده گذاری یا برداشت در یک معامله رعایت نشود اما پول جابجا شود، هزینه صرف شده به کاربران بازگردانده نمی شود. برای سپرده کردن، حد کمینه وجود دارد.

سپرده گذاری در این صرافی برای برخی از رمز ارزها، دارای یک مقدار کمینه است و کمتر از این میزان، امکان انجام معامله وجود ندارد. این خود به معنای طی کردن مراحل اضافی برای خرید رمز ارز ها است. با نگه داری CET و فعال کردن گزینه Use CET as Fees، این توکن ها به صورت مستقیم و به عنوان کارمزد تراکنس از حسابتان کسر می شود و این برای ترید تمامی کوینها صدق میکند. این تخفیف ها همچنین به CET های نگه داری شده مرتبط هستند.

همچنین میتوانید با آپلود کردن آن در گوگل درایو، در هر زمان و هر مکان به آن دسترسی داشته باشید. همانند قسمت قبل مقاله آموزش خرید و فروش در کوینکس عمل کنید با این تفاوت که به جای کلیک کردن بر روی Deposit بر روی Withdraw کلیک کنید. این پلتفرم مدعی است که می تواند معاملات را ظرف 15 دقیقه الی نیم ساعت پس از برداشت ها (و 5 الی 15 دقیقه برای مقادیر کمتر) تکمیل کند. کوینکس یک صرافی رمز ارز است که خدماتی را در زمینه ارائه بسیاری از محصولات مبتنی بر بلاک چین فراهم می کند. کاربران می توانند از این خدمات و محصولات برای معامله دارایی های دیجیتال و ارز های فیاتی که صرافی از آنها پشتیبانی می کند، استفاده کنند. با این حال، کاربران در چند منطقه جغرافیایی خاص و برای برخی از رمز ارزهای مشخص شده، می توانند از Visa card یا mastercard استفاده کنند.

این خدمات در یک اکوسیستم بدون نقص که برای مبادله رمز ارزهای مختلف طراحی شده است، جانمایی شده اند. یک موتور پردازش پرسرعت، تراکنش های سپرده گذاری و برداشت سریع و ارائه امکان رزرو کامل از جمله مزایایی هستند که به واسطه آن ها کوینکس می تواند رمزارز ها را در ابعاد مختلف مبادله کند. کوینکس به واسطه ساختار امنیتی بی عیب و نقص خود در جهان شناخته شده است. در کنار این امر، غیر فعال کردن حساب معاملاتی نیز آسان است و با کمک یک مکانیزم 2FA انجام می شود. علاوه بر آن، به خاطر دلایل امنیتی کوینکس از پروتکل های HTTPS و ذخیره آفلاین (سرد) کیف پول نیز استفاده می کنند. مانا MANA واحد پولی است که در دسنترالند Decentraland استفاده می شود. در نتیجه بررسی صرافی کوکوین بهترین گزینه برای شروع است و این صرافی جز پنج صرافی برتر رمز ارز در سطح جهانی است.