اتحاد CEA از ارائه لایحه دو حزبی سنا برای توسعه برنامه تضمین وام زنجیره تامین در USDA استقبال می کند.

اتحاد CEA از معرفی قانون ظرفیت و انعطاف‌پذیری زنجیره تامین مواد غذایی در سال 2024 توسط سناتورهای شرود براون (D-OH) و مایک براون (R-IN) تحسین می‌کند، که بودجه جایگزین حیاتی را برای صنعت کشاورزی محیط کنترل شده (CEA) فراهم می‌کند. و سایر صنایع مشابه مرتبط با زنجیره تامین مواد غذایی با سرمایه فشرده با تقویت و ایجاد دائمی برنامه وام تضمین شده زنجیره تامین غذایی قبلی USDA.

تام استنزل، مدیر اجرایی اتحادیه CEA گفت: «اتحاد CEA از سناتورهای شرود براون و مایک براون به خاطر همکاری با یکدیگر برای اطمینان از اینکه صنعت کشاورزی داخلی آمریکا ابزارهای مالی مورد نیاز برای ادامه رشد و توسعه را دارد، تحسین می کند. “کشاورزی داخلی به ایجاد یک زنجیره تامین مواد غذایی تازه انعطاف پذیرتر کمک می کند. لایحه مزرعه بعدی باید برنامه وام تضمین شده زنجیره تامین غذا را تقویت و دائمی کند تا تولیدکنندگان بتوانند به منابع مالی ارزشمند برای کمک به رشد صنعت دسترسی داشته باشند.”

کالین اونیل، رئیس بخش کشاورزی در این باره می گوید: «در زمانی که ایالات متحده بیش از هر زمان دیگری غذای تازه وارد می کند، کنگره باید قوانین مهمی مانند قانون ظرفیت و انعطاف پذیری زنجیره تامین مواد غذایی را برای حمایت از راه حل های زنجیره تامین نوآورانه مانند کشاورزی در محیط داخلی ارائه کند. کارگروه سیاست عمومی اتحاد CEA و مدیر ارشد سیاست عمومی و تأثیر اجتماعی برای Bowery. “توانایی رشد محصولات تازه در داخل خانه در تمام طول سال یک پیروزی برای مصرف کنندگان، یک پیروزی برای محیط زیست و یک پیروزی برای زنجیره تامین غذای تازه است – حمایت بیشتر از طریق برنامه هایی مانند این به رشد و شکوفایی صنعت کشاورزی داخلی آمریکا کمک می کند.”

“همه ما می دانیم که ایندیانا یک نیروگاه کشاورزی است و کشاورزی داخلی بخش مهم و رو به رشدی از زنجیره تامین غذای تازه ایالت ما را نشان می دهد. مزارع سبز خالص از سناتورهای مایک براون و شرود براون برای معرفی قانون ظرفیت و انعطاف پذیری زنجیره تامین غذایی در سال 2024 تحسین می کنند. جو مک گوایر، مدیر عامل Pure Green Farms مستقر در ساوث بند، ایندیانا، گفت که ابزارهای مالی مهمی برای شرکت های کشاورزی داخلی در ایندیانا و سراسر کشور فراهم می کند.

جید پورتمن، مدیر ارشد امور عمومی در 80 Acres Farms، یک مزرعه عمودی، می گوید: «همانطور که سناتورهای براون و براون تشخیص می دهند، بازگرداندن تولید غذا در طول سال به جوامع آمریکایی مستلزم سرمایه گذاری در فناوری های جدید است که برنامه وام تضمین شده زنجیره تأمین از آن پشتیبانی می کند. شرکت کشاورزی مستقر در همیلتون، اوهایو. قبل از لغو نسخه قبلی این برنامه، 80 Acres Farms از آن برای تامین مالی جدیدترین و بزرگترین مزرعه خود استفاده کرد که باعث افزایش چشمگیر تولید شرکت شده است. “ایالات متحده به تازگی وارد کننده خالص مواد غذایی شده است، اما وام های تضمین شده توسط USDA می تواند به تولیدکنندگان داخلی مبتکر کمک کند تا این روند را برای آینده ای سالم تر، پایدارتر و مطمئن تر معکوس کنند. مزارع 80 Acres در فروشگاه ها در سراسر غرب میانه و جنوب شرق تولید می کنند. “

قانون همنشین مجلس، HR 4873، سال گذشته توسط نمایندگان رو خانا (D-CA)، مکس میلر (R-OH)، شونتل براون (D-OH) و مارکوس مولینارو (R-NY) معرفی شد. لایحه آنها از آن زمان حمایت دو حزبی بیشتری را از نمایندگان نمایندگان برایان فیتزپاتریک (راستین دموکرات)، جاسمین کروکت (D-TX)، نیکول مالیوتاکیس (R-NY) و جولیا براونلی (D-CA) جلب کرده است.

اتحاد CEA اخیراً نامه‌ای به کمیته‌های کشاورزی مجلس نمایندگان و سنا ارسال کرده و از آنها خواسته است که قانون ظرفیت و تاب‌آوری زنجیره تأمین غذایی و قانون حمایت از کشاورزی شهری و نوآورانه را در لایحه مزرعه لحاظ کنند.

برای اطلاعات بیشتر:
اتحاد CEA
www.ceaalliance.com

منبع