179000 دلار در هر جریب برای هر گونه توسعه گلخانه ای جدید در Chatham-Kent.

در 26 مارس 2024، شورای شهرداری Chatham-Kent هزینه های توسعه سال 2024 خود را برای آب و فاضلاب تصویب کرد. انجمن پرورش دهندگان گلخانه انتاریو می گوید: “این هزینه تقریباً 179000 دلار در هر هکتار برای هر گونه توسعه گلخانه ای جدید در شهرداری خواهد داشت.” این هزینه‌های توسعه به تدریج تا سال 2029 به 366000 دلار در هر هکتار افزایش می‌یابد که سرمایه‌گذاری در رشد گلخانه‌ای را به سایر حوزه‌های قضایی هدایت می‌کند که تأثیرات منفی بر مشارکت‌های اقتصادی بخش ما در چتم-کنت ارائه می‌کند.»

هیئتی از پرورش دهندگان سبزیجات گلخانه ای انتاریو (OGVG)، شامل پرورش دهندگان و کارکنان، نمایندگانی را قبل از تصمیم خود به شورا ارائه کردند. Greg Devries از Truly Green، که یک عملیات کشاورزی چند وجهی را اداره می کند، که شامل عملیات گلخانه ای در Chatham-Kent می شود، بیش از 3000 شغل مستقیم و غیرمستقیم spinoff ایجاد شده توسط 473 هکتار در حال حاضر در Chatham-Kent را تشریح کرد. او در مورد کسب و کارهای محلی گفت: “در محل، شرکت هایی مانند هانی الکتریک، دورت و تیمبرتک کانستراکشن بیش از 50 درصد از تجارت خود را به صنعت گلخانه اختصاص داده اند.” آقای Devries همچنین تأیید کرد که “افزایش ناگهانی هزینه های توسعه هزینه ساخت و ساز 30 هکتاری برنامه ریزی شده و تامین مالی شده در محل Cedar Line را 2.55 میلیون دلار فقط برای آب و فاضلاب افزایش می دهد.”

جورج دکر نماینده مزارع Mucci توضیح داد که چگونه گلخانه‌ها تلاش می‌کنند تأثیر ما را بر زیرساخت‌های شهرداری به حداقل برسانند. ما چاه‌ها حفر می‌کنیم، حوضچه‌های آب می‌سازیم تا آب باران را در خود جای دهیم، گاهی اوقات پیشرفت‌هایی داریم که آب را از دریاچه خارج می‌کند، همه اینها برای به حداقل رساندن تأثیر ما بر زیرساخت‌های عمومی آب است.» آقای دکر اظهار داشت: «هزینه‌های توسعه باید مختص سایت باشد و مورد به مورد بر اساس اقدامات حفاظتی فراوانی که گلخانه‌ها به کار می‌گیرند در نظر گرفته شود.»

شهرداری Chatham-Kent آیین‌نامه خود را اصلاح کرد تا جایگزین‌های موجود را برای معافیت مزرعه‌هایی که دسترسی به خدمات آب و فاضلاب خصوصی را انتخاب کرده‌اند، که مشروط به تأیید کمیسیون خدمات عمومی چتم-کنت (PUC) است، معاف می‌کند. ریچارد لی، مدیر اجرایی OGVG که در مورد شورای شهرداری چتم کنت صحبت می‌کرد، گفت: «علی‌رغم هزینه‌های بالای توسعه، چتم کنت مزایای اقتصادی، اشتغال و امنیت غذایی ناشی از توسعه گلخانه‌ها را می‌بیند. “آنها اعلام کرده اند که می خواهند به تعامل با این بخش برای حمایت از رشد، توسعه و امنیت غذایی ادامه دهند، اما در اصل، اکنون برای هر گونه رشد گلخانه ای برنامه ریزی شده در آینده تابلوی “بسته برای تجارت” را در دفاتر شهرداری خود آویزان کرده اند.”

شورا به اتفاق آرا (18-0) از تشکیل یک گروه کاری متشکل از سهامداران متشکل از کارکنان شهرداری، تاسیسات و مزارع گلخانه ای حمایت کرد. این گروه همچنین از MPP ها و نمایندگان مجلس محلی دعوت می کند تا در رویکرد کلی دولت برای درک و غلبه بر چالش ها و مزایای مختلف توسعه گلخانه ای در Chatham-Kent شرکت کنند.

جورج گیلوزی، رئیس OGVG، گفت: «چاتام کنت می‌خواهد توسعه گلخانه‌ای برای حمایت از رشد باشد که متأسفانه نمی‌تواند با هزینه‌های توسعه فاحش انجام شود». توسعه ممکن است امروز متوقف شده باشد، اما همه ذینفعان به دنبال آب شدن و رشد هستند تا به Chatham-Kent بیایند.

برای اطلاعات بیشتر:
پرورش دهندگان سبزیجات گلخانه ای انتاریو
www.ogvg.com

منبع