“یک نوار کوچک می تواند از فیلم گلخانه ای محافظت کند و طول عمر را افزایش دهد”



“فیلم گلخانه ای مهمترین بخش کشت گلخانه ای است. با این حال، نرم و سست است و به راحتی توسط یک قاب فولادی سخت آسیب می بیند، به خصوص قسمت هایی که در تماس با لوله فولادی، سیم جوراب فنری و بسته کانال هستند. اگر وجود داشته باشد. جاسن، مدیر شرکت بازرگانی هبی نالتسن، می‌گوید: باد شدید، فیلم گلخانه‌ای در جایی که با قاب تماس پیدا می‌کند، تاب می‌خورد و ساییده می‌شود.

نوار سریع رهش که نوار محافظ فیلم گلخانه ای نیز نامیده می شود، از پلاستیک با استحکام بالا اما نرم با رنگ سبز/آبی/سفید ساخته شده است. “این یک محیط ایده آل برای محافظت از فیلم در دو انتهای پلی تونل تجاری است. بنابراین لبه های تیز در سطح لوله فولادی پلی تونل روی آن پوشانده شده است و از فیلم پلی تونل در برابر آسیب محافظت می کند و از آسیب ناشی از سوختگی در دمای بالا ناشی از لوله فولادی گلخانه ای جلوگیری می کند.” یاسن نشان می دهد. این نوار محافظ دارای ضخامت و خاصیت ارتجاعی خاصی است که نه تنها به گیره کششی امگا اجازه می دهد فیلم را نزدیک تر نگه دارد، بلکه قدرت چسبندگی مستقیم گیره را نیز جذب می کند تا فیلم خراشیده نشود.

هنگامی که فیلم گلخانه ای مستقیماً در معرض نور خورشید قرار می گیرد، نقطه ای که فیلم پلی تونل به لوله فولادی گلخانه متصل می شود دمای بالا خواهد بود. “تا 80 درجه سانتیگراد، بنابراین این فیلم گلخانه ای در این قسمت ها پیر می شود و در آب و هوای بد به راحتی می شکند. بنابراین، یک نوار بالشتک بین لوله فولادی و فیلم لازم است. در ضمن، توری سایه می تواند پیر شدن فیلم گلخانه ای را تسریع کند. توری سایه فیلم گلخانه ای را می پوشاند، بنابراین ما نمی توانیم شبکه سایه را مستقیماً روی فیلم گلخانه ای قرار دهیم.”

گاهی اوقات، تولیدکنندگان نیاز دارند که فیلم گلخانه ای را به سرعت جدا کنند. “با این حال، فیلم نرم توسط گیره های امگا گرفته می شود، بنابراین اگر مستقیم فیلم را جدا کنید، به راحتی از بین می رود. در حالی که کشاورزان می توانند نوار محافظ با استحکام بالا را مستقیماً جدا کنند، وقتی گیره های امگا دور می شوند، فیلم گلخانه ای از بین می رود. از لوله فولادی بدون آسیب رساندن به آن. نوار از پارچه پلی استر ساخته شده است و به اندازه کافی قوی است که قدرت چسبندگی گیره های امگا را حفظ می کند. این نوار همچنین به افزایش طول عمر فیلم گلخانه ای کمک می کند.”

برای اطلاعات بیشتر:
جاسن ژانگ
Hebei Naltsen Trading Co., Ltd.
تلفن: +86 18617576096
ایمیل: [email protected]

تاریخ انتشار:

نویسنده:

آرلت سیجمونسما



©

FloralDaily.com

منبع