گل های داوودی هلندی در نمایشگاه قزاقستان خیره می شوند



بخش گل داودی هلندی به خوبی در نمایشگاه فلورا که از 10 تا 12 آوریل در آستانه قزاقستان برگزار می شود، حضور دارد. چندین پرورش دهنده و پرورش دهندگان گل داوودی مجموعه خود را به نمایش خواهند گذاشت. کمپین جمعی “Just Chrysanthemum For the Win” با همکاری Flower Experience، نشان می دهد که چگونه این مجموعه متنوع، امکانات خلاقانه مختلفی را تشکیل می دهد که با روندهای فعلی هماهنگ است. این رویکرد جامع توجه نیکو شرمرز، سفیر هلند در قزاقستان را نیز به خود جلب کرده است.

ترک کرد: نیکو شرمرز، سفیر هلند در قزاقستان، یک دسته گل داوودی را از طرف بخش گل داوودی هلند دریافت می کند. سمت راست: هیئتی از گلفروشان

در نمایشگاه فلورا، گل های داوودی هلندی را می توان در غرفه های پرورش دهندگان و پرورش دهندگان گل داوودی یافت. علاوه بر این، تیم گلفروشی از Flower Experience، تطبیق پذیری گل را به عنوان بخشی از کمپین تبلیغاتی دسته جمعی گل داودی ترویج می کند. اولین روز نمایشگاه به اصطلاح “روز هلند” است. در طول یک کنفرانس، سخنرانان مختلف هلندی بینش خود را در میان چیدمان های رنگارنگ گل داودی تزئینی به اشتراک خواهند گذاشت. علاوه بر این، دسته گل های داوودی مرسوم، مد روز به داوران و برندگان یک مسابقه گل فروشی ارائه می شود. تیم گلفروشی به همراه مدلی با خلاقیت های گل داودی، از حدود ده غرفه تاجر و خرده فروش در نمایشگاه نیز بازدید خواهند کرد. هدف این است که آنها را از مجموعه و امکانات گل های داوودی هلندی آگاه کنیم. این مدل یک دستبند با کد QR می‌پوشد که به وب‌سایت‌های JustChrys.com و صفحات اطلاعات گل داودی در پلتفرم Flower Experience پیوند دارد.


یک مدل خلاقیت های مختلف گل داودی را نشان می دهد

25 سالگی کرایسون را تبریک می گویم
Natasja Mironova از Flower Experience جلسه ای را بین سفیر هلند در قزاقستان و تیم گلفروش Flower Experience ترتیب داد. تیم گلفروشی در کمپین ترویج جمعی گل داوودی که توسط بنیاد کرایسون، بدنه مشترک همه پرورش دهندگان و پرورش دهندگان گل داوودی آغاز شده است، شرکت می کند. کرایسون امسال بیست و پنجمین سالگرد تاسیس خود را جشن می گیرد و برای مدت طولانی در اروپای شرقی از جمله قزاقستان فعال بوده است. سفیر نیکو شرمرز از این تمرکز بخش گل داوودی هلندی بر قزاقستان بسیار خرسند است. در این دیدار، او بیست و پنجمین سالگرد کرایسون را تبریک گفت.

منبع: Justchrys.com

تاریخ انتشار:

منبع