گلخانه های فنلاند برای بهره مندی از رطوبت زدایی پیشرفته

Matts-Erik Lindqvist، رئیس Hatec Baltic می گوید: “بخش گلخانه فنلاند برای سیستم های رطوبت زدایی DryGair آماده است. فرصت ها برای صرفه جویی در انرژی قابل توجه است و دولت به تولیدکنندگان انگیزه می دهد تا کارایی انرژی را از طریق یارانه های قابل توجه بهبود بخشند.”

پرورش دهندگان در حال حاضر از DryGair سود می برند
شرکت Hatec Baltic سیستم های رطوبت زدایی DryGair را در فنلاند توزیع می کند. تامین کننده باغبانی کهنه کار در سال های اخیر با فروش و نصب ده ها واحد در گلخانه ها در سراسر کشور موفقیت های زیادی را با DryGair دیده است.

یکی از مشتریان راضی Patrik Sigg در Sven Sigg AB است که واحدهای DG-12 را در گلخانه های گوجه فرنگی بسیار پیشرفته در Närpes اداره می کند. از زمان استفاده از DryGair، تولید کننده سبزیجات شاهد صرفه جویی قابل توجهی در انرژی بوده است که به 50٪ رسیده است و همچنین 40٪ در غنی سازی CO2 صرفه جویی کرده است. لیندکویست می‌گوید: «در مجموع، سیگ بازدهی سرمایه‌گذاری DryGair را کمتر از 15 ماه تخمین می‌زند.

کارشناسان فنی DryGair برای آموزش تیم های محلی از فنلاند بازدید می کنند
به منظور کمک به مشتریان محلی، تیم فنی DryGair اخیراً از فنلاند بازدید کرد. هدف از این بازدید آموزش تکنسین های محلی در مورد نحوه نگهداری به بهترین شکل واحدها و همچنین عیب یابی مشکلات فنی بود.

یکی از ایستگاه های این بازدید، Sven Sigg AB، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان گوجه فرنگی در فنلاند بود. این شرکت که دارای ظرفیت تولید 100 کیلوگرم گوجه فرنگی در هر متر مربع است، اخیراً بیش از 60 واحد DryGair را برای کنترل رطوبت و ایجاد شرایط ایده آل برای رشد گوجه فرنگی در گلخانه خود نصب کرده است.

تیم DryGair همچنین از یک گلخانه سبز کاهو و برگ در کانگاسالا بازدید کردند. این تولیدکننده که اولین تولیدکننده در فنلاند است که DryGair را نصب کرده است، 4 واحد DG-12 را برای کنترل رطوبت و صرفه جویی در انرژی راه اندازی می کند.

لیندکویست می‌گوید: «تکنسین‌های DryGair نه تنها مشکلی را که رخ داده بود برطرف کردند، بلکه به بهینه‌سازی واحدها برای بهبود میزان استخراج آب در شرایط موجود در آن گلخانه، همراه با پرورش‌دهندگانی که تجربه زیادی در رشد در آب و هوای سخت فنلاند دارند، کمک کردند. ذکر شده.

برای اطلاعات بیشتر:
انرژی های DryGair
8 خیابان هامانوفیم، هرتزلیا
تلفن: 7730989-9-972+
www.drygair.com

منبع