مائورا کنی به عنوان مدیر توسعه SAF انتخاب شد



انجمن گلفروشان آمریکایی (SAF) خوشحال است که مائورا کنی را به عنوان مدیر توسعه معرفی می کند. در نقش جدید خود، کنی تلاش های سازمان را برای ارتباط تامین کنندگان صنعت با مخاطبان SAF از طریق عضویت، حمایت مالی، نمایشگاه ها، فضاهای تبلیغاتی مجازی و چاپی، محتوای حمایت شده و موارد دیگر رهبری خواهد کرد.

کنی تجربیات زیادی را برای موقعیت جدید خود به ارمغان می آورد. او کار خود را به عنوان طراح مراسم گل در سال 2005 آغاز کرد و تجارت گل عروسی خود را با حداقل سرمایه در سال 2012 آغاز کرد. در عرض شش سال، او با موفقیت کسب و کار را به درآمد نزدیک به 850000 دلار رساند. در سال 2022، کنی به Southside Blooms ملحق شد، فروشگاه داخلی مزرعه به گل در شیکاگو اکو هاوس، جایی که او نقشی اساسی در افزایش فروش رویداد تا بیش از 300 درصد تنها در یک سال داشت. او همچنین فرآیندهای جدیدی را برای ارتقای عملیات تجاری از پایه پیاده سازی کرد.

کنی می‌گوید: «من مشتاق نوآوری و رشد در صنعت گل هستم. “با بیش از دو دهه تجربه به‌عنوان طراح گل و صاحب کسب‌وکار، من یکی از شما هستم. من از مبارزات و پیروزی‌هایی که همه ما در این صنعت پشت سر می‌گذاریم می‌دانم. من مشتاقانه منتظر ایجاد راه‌حل‌های تاثیرگذار هستم که مشاغل گل را تقویت می‌کند. نه تنها شکوفا شوید بلکه از مسیر موفقیت نیز لذت ببرید.”

کنی متعهد به ایجاد ارتباطات در صنعت است. فراهم کردن دسترسی اعضا به طیف وسیع تری از محصولات و خدمات برای برآورده کردن تقاضاهای در حال تحول، همراه با تسهیل مشارکت هایی که کسب و کارهای کوچک را به جلو می برد، اولویت اصلی است.

کیت پن، مدیر عامل SAF می‌گوید: «ما بلافاصله تحت تأثیر تجربه ماورا در صنعت گل، کارآفرینی، تدبیر و سوابق فروش او قرار گرفتیم، اما مهم‌تر از همه، متفکر بودن و اشتیاق او به صنعت ما». او کار تاثیرگذاری برای SAF و صنعت انجام خواهد داد زیرا او ماموریت ما را درک می کند.

برای اطلاعات بیشتر:
SAF
safnow.org

تاریخ انتشار:

منبع