“کنترل محیطی بزرگترین عامل محدود کننده در اکثر مراکز کشت است”


کنترل یکپارچه با ظرفیت کافی برای مطابقت با طراحی کشت

آدریان جیوونکو، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت InSpire Transpiration Solutions می گوید: “فشرده سازی قیمت باعث منسوخ شدن امکانات کشت ناکافی می شود. مشاغل کشت دیگر نمی توانند بدون رعایت دقیق دما، رطوبت نسبی و نقاط تنظیم CO2 سودآور عمل کنند.”

اهمیت کنترل محیطی
برای پرورش دهندگان ضروری است که از سیستم های HVAC خود بیشترین بهره را ببرند. آدریان تاکید می کند: “تسهیلات کشت شما به اندازه ضعیف ترین حلقه شما خوب است. اغلب اوقات، ضعیف ترین حلقه کنترل محیطی است.” می‌توانید بهترین چراغ‌ها و سیستم‌های آبیاری را داشته باشید، اما بدون کنترل محیطی مناسب، از هیچ یک از سیستم‌هایی که پیاده‌سازی می‌کنید، بیشترین بهره را نخواهید برد. صنعت.”

بهینه سازی HVAC موجود
آدریان خاطرنشان می‌کند که با چالش‌های اقتصادی کنونی و چالش‌های صنعت پیرامون بانکداری، پرداخت هزینه CapEx سیستم‌های کنترل محیطی مناسب برای کسب‌وکارها روز به روز دشوارتر می‌شود. و با توجه به تعمیرات زیادی که اکنون در حال انجام است، بسیاری از تولیدکنندگان باید با تهویه مطبوع موجود در تاسیسات کار کنند. “در اکثر ایالت هایی که آنلاین می شوند، معمولاً بهترین فرصت ها در مورد سایت های موجود به کشاورزان داده نمی شود و آنها باید با آنچه در دسترس است کار کنند. بسیاری از عملیات ها وجود دارند که سیستم های کنترل محیطی پایین تری دارند و در کیفیت پایین قفل شده اند. تولید با هزینه عملیاتی بالا به ازای هر پوند. با افزایش رقابت و فشرده سازی قیمت، بسیاری از این تولیدکنندگان در تلاش هستند تا سرپا بمانند.”

برای اطلاعات بیشتر:
راه حل های تعرق InSpire
[email protected]
inspire.ag



منبع

این شرکت در سال 2016 برای کمک به پر کردن شکاف دانش بین فیزیولوژی گیاهی، مهندسی طراحی HVAC و امور مالی متولد شد. InSpire این کار را با ارائه و پشتیبانی از سیستم‌های HVACD ساخته‌شده برای بهینه‌سازی کارخانه به جای آسایش انسان محور انجام می‌دهد. دینامیک بار و نیاز به تجهیزات در داخل یک مرکز کشت اساساً با برنامه‌های خنک‌کننده آسایش انسان محور یا سایر محیط‌های فرآیندی متفاوت است. امکانات با تجهیزات تکمیلی و زیرساخت کنترل HVAC برای بهبود تعادل انرژی هر اتاق رشد.

وقتی صحبت از سیستم‌های تهویه مطبوع خود InSpire می‌شود، آدریان توضیح می‌دهد که نتایج مشتریانشان با سیستم‌هایشان، سرمایه‌گذاری اولیه سیستم‌ها را تحت الشعاع قرار می‌دهد. “کنترل مناسب زیست محیطی دیگر “خوب داشتن” نیست، بلکه یک امر ضروری است و کسب و کارهای کشت آینده دیگر نمی توانند سرمایه گذاری را انجام ندهند. با بهبود کیفیت، پرورش دهنده می تواند محصول خود را با قیمت مناسب بفروشد. قیمت و متمایز از رقبا هستند.علاوه بر این، OpEx را در فضا کاهش می دهند. با استفاده از کنترل محیطی موثر، شما توانایی هدایت محصول و حفظ VPD را در طول چرخه زندگی گیاه دارید. در نتیجه، هزینه های نیروی کار شما می تواند به میزان قابل توجهی کاهش یابد. از آنجایی که نیاز به کاهش فشار آفات و پاتوژن ها کاهش می یابد، کاهش می یابد. این همه به شما کمک می کند تا گیاهان تمیزتر را حفظ کنید و تولید متابولیت های ثانویه را افزایش دهید. در پایان روز، بیش از 80 درصد فرصت برای بهینه سازی تولید شما در محیط است.”

“بر اساس بودجه و تمایل صاحب کسب‌وکار، ما فرصت‌های بهسازی سیستم مکانیکی و/یا کنترلی را شناسایی خواهیم کرد. ارتقای سیستم کنترل دسترسی به InSpire Data Cloud را امکان‌پذیر می‌سازد، که بینش و کنترل قدرتمندی را بر تغییرات با تاثیر بالا به ما می‌دهد. معیارهای تولید ما همچنین می‌توانیم توالی‌های عملیاتی گیاه محور را برای کنترل هوشمند سیستم‌های HVAC و رطوبت‌زدایی موجود و صاف کردن دما، رطوبت نسبی و خطوط روند CO2، که همگی پارامترهای حیاتی برای بهینه‌سازی فتوسنتز و بیان فنوتیپی هستند، اجرا کنیم. علاوه بر این، کنترل هوشمند اقتصاد واحد را از طریق افزایش درآمد در بازده، کیفیت و ثبات و از طریق کاهش هزینه‌های نیروی کار و انرژی بهبود می‌بخشد.”


کنترل غیر یکپارچه بدون ظرفیت کافی برای مطابقت با طراحی کشت

برای برآورده کردن این نیاز، InSpire یک ارزیابی بهسازی تاسیسات ارائه می‌دهد که در آن سیستم‌های HVAC و زیرساخت‌های کنترل موجود را ارزیابی می‌کنند. در ترکیب با معیارهای طراحی کشت، مانند متراژ مربع سایبان، نرخ آبیاری، و نقاط تنظیم دما و رطوبت نسبی، یک گزارش تراز انرژی ایجاد شده است که طراحی کشت را با ظرفیت تجهیزات موجود، همراه با سیستم‌های مکانیکی و توصیه‌های کنترلی مقایسه می‌کند. .