پلتفرم تجاری باغبانی ویتنام هلند از مرکز درخواست Ag بازدید می کند

طرفین توافق کردند که در تحقیق در مورد تکثیر و کاشت زردچوبه تایلندی (Siam Curcuma)، Super Flower (Gerbera) و Ly (Lilium) با منشاء هلندی در Tan Khanh Dong در سال 2023 همکاری کنند.

مرکز کاربرد کشاورزی با فناوری پیشرفته استانی دونگ تاپ در 5 مارس 2014 با دفتر مرکزی آن در کمون تان خان دونگ، شهر سا دک، با مساحت بیش از 18 هکتار تأسیس شد.

4- Eurofins Argo
یوروفین خدمات آزمایش خاک، آب و تغذیه گیاه را ارائه می دهد.

3- شرکت سهامی بازرگانی و تولیدی تین دیو
متخصص در واردات، کاشت و عرضه پیاز گل و بذر با منشاء هلندی. و همچنین ارائه گل های گلدانی، گل فرش برای پروژه های املاک و مستغلات، و پارک های تفریحی درجه یک. Thien Dieu انواع گلدان های فوق العاده گل F1 با حق الزحمه هلندی را با رنگ های جدید فراوان عرضه و انتقال خواهد داد تا تقاضای فزاینده دسامبر Sac را برآورده کند.

هر ساله بسته به سفارشات و مصرف بازار گل های زینتی، این مرکز از مدل ها، تحقیقات و بررسی واریته های جدید با تعداد 15000 تا 30000 بوته در سال رشد و عرضه می کند.

در پی بازدید نخست وزیر جمهوری سوسیالیستی ویتنام، فام مین چین، و وزیر کشاورزی و توسعه روستایی ویتنام، لو مین هوان، در 13 دسامبر 2022، از مرکز جهانی هورتی در هلند؛ 19 دسامبر 2022، نماینده پلتفرم تجاری باغبانی هلند ویتنام (NVHBP) از مرکز Dong Thap برای کاربردهای کشاورزی پیشرفته بازدید و با آن کار کرد.

NVHBP با اعضای زیر اعلام شده:

1- KP Holland Maasland BV
به عنوان یک شرکت متخصص در پرورش و تولید Kalanchoe، Spathiphyllum، Curcuma… انتظار می‌رود که فناوری را برای تکثیر و رشد گیاهان Curcuma که می‌تواند برای دکوراسیون داخلی (گلدان‌های زیبا یا گل‌های شاخه بریده) و فضای باز (مزارع، مرز و گیاهان بستر) یا در آشپزی استفاده می شود، بادوام، محبوب در تایلند، مالزی … اما هرگز در مقیاس بزرگ در ویتنام تولید نشده است.

این مرکز با بکارگیری فناوری های بالا در تولید در واحد، از جمله: استفاده از گلخانه ها، شبکه خانه ها، آبپاش ها و سیستم های آبیاری قطره ای در فرآیند تولید و تکثیر گل های زینتی برای کمک به کاهش هزینه های تولید، کاهش نیروی کار و افزایش تعداد. از درختان تولید شده

2- PF Onings BV
به عنوان شرکتی که 65 سال است غده های نیلوفر، لاله و سنبل صادر می کند، تجربه زیادی در ویتنام دارد. Onings انواع جدیدی از لیلی را به دونگ تاپ تحویل می دهد که در تعطیلات تت با ارزش اقتصادی بالا به شکل گلدان یا قلمه ارائه می شود.

منبع: nvhortiplatform.com



منبع