همکاری کنتاکی و NL AgTech به رشد با هم ادامه می‌یابد

نقشه فنی
فن‌آوری هلندی نیز می‌تواند نقش مهمی در این عملیات ایفا کند، از طریق یک رویکرد فناوری مناسب. یافتن و به کارگیری فناوری در مقیاس کوچک می تواند منجر به تغییرات قابل توجهی در کیفیت و کمیت برای تولیدکنندگان SME شود. هدف آینده ترسیم این فناوری ها در جنبه های مختلف (کنترل آب و هوا، کنترل انرژی، رسانه های در حال رشد و غیره) و معرفی این مراحل از طریق نمایش است.

بازدید هیئت
این هیئت متشکل از ترکیبی از شرکای دانش هلندی، هم در سطح نهادی و هم در سطح عملی بود. هدف از این بازدید کشف فرصت ها با همتایان کنتاکی و برقراری ارتباط با همه ذینفعان مرتبط در اکوسیستم باغبانی کنتاکی بود.

مؤسسات دانش هلندی بر ارتباط با مؤسسات مختلف دانش مستقر در کنتاکی متمرکز بودند تا دریابند که آنها چگونه نیازهای آموزش باغبانی را درک می کنند و چگونه برنامه درسی خود را بر این اساس شکل داده اند. این هیئت از دانشگاه های زیر بازدید کردند: دانشگاه کنتاکی، دانشگاه کنتاکی شرقی، کالج بریا، دانشگاه ایالتی کنتاکی، دانشگاه ایالتی مورهد، دانشگاه پیکویل، و دبیرستان شهرستان فایت. این هیئت توسط Groenpact حمایت می شد. هدف اصلی Groenpact تقویت و تجدید سیستم دانش و نوآوری هلند است تا بتواند در حل چالش‌های اصلی عصر ما – در سطوح ملی و جهانی – و تقویت رقابت‌پذیری پایدار سبز هلند مشارکت معناداری داشته باشد. بخش

کارگاه پرورش دهنده در کنتاکی (تکمیل شده)
در طول بازدید از هیئت هلندی، HortiTech، همراه با شورای باغبانی کنتاکی، میزبان کارگاهی بود که در آن توسعه باغبانی “Stepping Stones” و همچنین نگاهی عمیق به روش‌های آبیاری باغبانی مورد بحث قرار گرفت (مدل استپینگ استون یک مدلی که در آن توسعه از کشت “میدان باز” تا “گلخانه های بسته” تجسم شده است، که می تواند مسیر توسعه را برای کاربر ایجاد کند). این کارگاه به عنوان یک لحظه بازخورد عمل کرد، جایی که کشاورزان حاضر می‌توانستند نشان دهند که در کجای نردبان سنگ پله ایستاده‌اند و رشد خود را به کجا می‌بینند. تمرکز اصلی که از نتایج کارگاه آشکار شد: افزایش تقاضا برای محصولات محلی و ایجاد مسیری رو به جلو برای تولیدکنندگان. این باید به تولیدات بالاتر، امنیت غذایی بیشتر برای جوامع محلی و همچنین بازار پررونق محلی برای محلی منجر شود.

مطالعه امکان سنجی یک اکوسیستم کشاورزی محیطی کنترل شده (CEA) در کنتاکی ده توصیه را برای توسعه اکوسیستم AgTech فهرست کرده است. این توصیه‌ها شامل مسیری روشن برای تولیدکنندگان تونل‌های پیشرفته در میدان باز و با فناوری متوسط ​​بود تا به سمت تولید CEA با فناوری بالا و توسعه برنامه‌های آموزشی مرتبط رشد کنند. گام‌های مهمی در تحقق این توصیه‌ها برداشته شده است، مانند بازدید از موسسات دانش کشاورزی هلند در یک مأموریت موسوم به پیمان گرون و یک کارگاه پرورش‌دهنده‌محور SME برای اتخاذ رویکرد فناوری متناسب.

مطالعه مقایسه ای SME (تکمیل شده)
به منظور ایجاد دید بهتری از وضعیت SME در کنتاکی و استفاده از رویکرد «بهترین شیوه‌ها»، HortiTech یک مطالعه SME مبتنی بر فناوری ایجاد کرد که مسیر توسعه‌ای را که بخش هلند طی کرد (از نظر تولید، بازاریابی و فروش) تشریح کرد. ) و یافتن همپوشانی ها، چالش ها و فرصت ها برای بخش کنتاکی. مطالعه SME از طریق NLWorks در دسترس خواهد بود.

منبع: Berichten Buitenland



منبع

کنتاکی جمعیت زیادی از تولیدکنندگان SME دارد و یکی از بیشترین استفاده از تونل های مرتفع را در ایالات متحده دارد. این واقعیت، همراه با افزایش تقاضا برای محصولات محلی، سالم و مقرون به صرفه، فرصت‌های زیادی را برای بهبود سطح فناوری این تولیدکنندگان ایجاد می‌کند که منجر به سود بیشتر و عملکرد بهتر می‌شود. بخش Ag-tech هلند می‌تواند با کمک به رشد و توسعه آن‌ها با گام‌های افزایشی در امتداد مدل سنگ پله، تأثیر زیادی بر تولیدکنندگان SME داشته باشد.

رویکرد فنی مناسب
فن‌آوری گلخانه باغبانی هلندی به‌خاطر رویکرد با فناوری بالا و بازدهی بالا شناخته شده است، که می‌توان آن را با تولیدکنندگان تجاری بزرگ مانند AppHarvest مشاهده کرد. با این حال، این بدان معنا نیست که فناوری هلندی به طور خاص برای تولیدکنندگان در این مقیاس هدف و مفید است. تولیدکنندگان SME به مراحل افزایشی بیشتری نیاز دارند که به تدریج سودآوری آنها را افزایش می دهد. تنها در کنتاکی، حدود 2500 تولید کننده SME وجود دارد که میوه ها و سبزیجات خود را به روش های مختلف تولید می کنند.

در کنار بازدید از مؤسسات دانش، چندین بازدید از (در میان دیگران) مشاغل محلی مرتبط با مواد غذایی (پرورش دهندگان، کاربران نهایی، تسهیل کنندگان) انجام شد: The Food Connection، Grow Appalachia، AppHarvest، و Locals Foodhub. هدف از این بازدیدها این بود که بفهمیم تولید «محلی برای محلی» چگونه در منطقه کنتاکی شکل می‌گیرد. حرکت به سمت غذاهای محلی بیشتر قابل توجه است و فرصت تبدیل شدن به تقاضای بیشتر برای میوه و سبزیجات تولید شده محلی را فراهم می کند. این در مقابل، باید باعث شود که تولیدکنندگان محلی بخواهند فعالیت های خود را گسترش دهند، جایی که کنسرسیوم “بیایید با هم رشد کنیم” می تواند با نمایش فناوری هلندی و به اشتراک گذاری دانشی که می تواند به توسعه و رشد کشاورزان کمک کند، نقشی ایفا کند.

هیأت پیمان گروئن هلند از سازمان های آموزشی و دولتی کنتاکی بازدید می کند
هیئتی از هلند متشکل از آکادمی سبز HAS، دانشگاه علوم کاربردی InHolland، Yuverta، HortiTech، NLWorks، معاون سرکنسول هلند در شیکاگو و کیم تران، وابسته کشاورزی سفارت هلند در واشنگتن دی سی از مشترک المنافع کنتاکی هدف از سفر این هیئت تقویت و گسترش بیشتر روابط موجود، بحث در مورد احتمالات کنسرسیوم ما با هم رشد می کنیم NL-US، اجرای/میزبانی یک کارگاه آموزشی پرورش دهندگان کوچک و متوسط ​​و هموار کردن راه برای واسطه های محلی برای تقویت بیشتر همکاری(ها) و امکان تبادل سخنرانی های دانشجویی، کارآموزی، و پروژه های دانشجویی بین مؤسسات آموزشی.

چند مرحله
چندین مرحله برای کمک به بخش باغبانی کنتاکی در مسیر توسعه آن انجام شده یا در حال انجام است: