“نور یکنواخت برای رشد یک محصول ثابت ضروری است”

نور یکنواخت برای رشد مداوم محصول
روشنایی یکنواخت برای رشد یک محصول ثابت ضروری است. هنگامی که نور به طور یکنواخت به محصول اعمال می شود، به تولید محصول پایدارتر و باکیفیت کمک می کند. برای حفظ یکنواختی محصول در طول عمر نور، شما می خواهید طیف نور ساطع شده از نورها را حفظ کنید. در حالی که از لنزهای پلاستیکی طراحی شده ویژه ای استفاده می کنند که در برابر زرد شدن مقاوم هستند و می توانند دماهای بالاتر را تحمل کنند، پرورش دهندگان می توانند مطمئن باشند که نور رشد به طور مداوم طیف نور اعمال شده را ساطع می کند. تغییر قابل توجه یا گذرا در ترکیب طیفی خاص و شار فوتون وجود نخواهد داشت. چراغ‌های رشد فیلیپس به طور گسترده آزمایش شده‌اند و طبق استانداردهای بین‌المللی پیش‌بینی می‌شود که در طول زمان L95، در 36000 ساعت، تحویل نوری داشته باشند. این بدان معناست که پس از 36000 ساعت کارکرد، نور رشد همچنان 95 درصد از نور اولیه خود را خواهد داشت. درباره نحوه ارزیابی ادعاهای عملکرد چراغ های رشد LED بیشتر بخوانید.

طراحی قوی، تعمیر و نگهداری کم
قطعات متحرک می تواند منجر به جمع شدن گرد و غبار در داخل چراغ رشد و حتی ایجاد یک اتصال کوتاه در طول عمر محصول شود. علاوه بر این، این قطعات ممکن است خراب شوند و در نهایت ممکن است نیاز به تعویض داشته باشند. طراحی یک محصول با خنک کننده غیرفعال، به این معنی که هیچ قسمت متحرکی مانند فن یا خنک کننده فعال با استفاده از جریان آب از طریق ماژول وجود ندارد، محصول را در نگهداری پایین نگه می دارد و در عین حال طول عمر آن را افزایش می دهد.

بیش از یک دهه تجربه محصول
“TLF با این 15 سال تجربه در روشنایی LED طراحی و توسعه یافته است، و به تولیدکنندگان اجازه می دهد تا نصب روشنایی موجود خود را با محصولی کارآمد که برای فراتر از استانداردهای سطح بالا در گلخانه های امروزی ایجاد شده است، ارتقا دهند. TLF کارایی بالایی دارد و 3.7 را ارائه می دهد. میکرومول در جی به محصول، حتی در صورت کم نور شدن تا 50 درصد به 3.9 میکرومول در ژول می رسد. همچنین دارای طول عمر طولانی و طراحی هوشمند است که بدون نیاز به تعمیر و نگهداری یا جایگزینی، آن را برای سالیان متمادی به طور مداوم کار می کند. “تیم توضیح می دهد.

تمیز کردن نصب روشنایی باید آسان و امکان پذیر باشد، بدون ترس از اینکه باعث آسیب یا خوردگی ماژول ها شود. با امتیاز IP66، چراغ رشد برای مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار و آب طراحی شده است و استحکام و طول عمر محصول را افزایش می دهد. علاوه بر این، هنگامی که محصول با بدنه آلومینیومی ریخته گری طراحی شده است که به عنوان هیت سینک آن عمل می کند. این شامل دریچه‌های خنک‌کننده بزرگ و گرد می‌شود که تمیز کردن دستگاه را بدون ایجاد گودال‌های آب که در نهایت ممکن است منجر به خوردگی شود، آسان می‌کند.

هنگامی که روی یک راه حل جدید روشنایی برای گلخانه خود سرمایه گذاری می کنید، مهم است که مطمئن شوید محصولات انتخاب شده در طول زمان عملکرد خوبی خواهند داشت. شما نمی خواهید هیچ مشکلی در کیفیت یا مشخصات نصب وجود داشته باشد که ممکن است سال ها بعد منجر به شکست شود. بهترین راه برای اطمینان از ماندگاری محصول شما برای سالها، انتخاب یکی از قطعات با کیفیت بالا و طراحی بادوام است. این بدان معناست که به مواردی مانند کیفیت مواد، سهولت تمیز کردن، و مراحل نصب یا نگهداری نگاه کنید.

علاوه بر این، نور رشد باید در برابر استفاده از محافظت از محصول، عوامل تمیز کننده و سایر مواد شیمیایی که ممکن است در داخل یک محیط گلخانه محصور استفاده شوند، مقاومت کند. درایور روشن/خاموش در قسمتی مجزا در داخل محفظه قرار گرفته است که نور را فشرده تر می کند و سایه کمتری ایجاد می کند و سهولت نصب را بهبود می بخشد. برای تضمین مقاومت بالاتر در برابر خوردگی، منیفولدها ترجیحاً با یک پوشش پودری سفید پوشانده می شوند که به صورت الکترو آماری اعمال می شود و با گرما یا نور UV پخته می شود.

ساده نگه داشتن نصب
هنگام طراحی چراغ‌های رشد جدید، نصب ساده و سریع در اولویت قرار دارد. نیروی نورپردازی بالای LED فیلیپس GreenPower به گونه ای طراحی شده است که در کانکتورهای HPS موجود قرار گیرد یا بر روی پروفایل های C نصب شود، و بهسازی را به گزینه ای آسان برای پرورش دهندگانی تبدیل می کند که نمی خواهند تغییرات عمده ای در نصب بعدی خود ایجاد کنند. یک نصب روشنایی با 1000 وات HPS برق 1040 وات مصرف می کند. بنابراین محصول 1040W می تواند به راحتی با استفاده از کانکتورهای Wieland RST20i3 با قابلیت نصب آسان، این چراغ های HPS را در سیستم های موجود جایگزین کند. این همچنین به این معنی است که کابل ها، بریکرها و غیره نیازی به تنظیم یا ارتقا ندارند و در نتیجه در هزینه پرورش دهنده صرفه جویی می شود. علاوه بر این، از آنجایی که چراغ‌ها در زمان روشن شدن چراغ‌ها در دامنه میلی‌ثانیه، پیک جریان گذرای بالایی ندارند، تولیدکنندگان نیازی به نگرانی در مورد تعویض کلیدها در هنگام تغییر از HPS به LED ندارند و در زمان و هزینه‌های بیشتر صرفه‌جویی می‌کنند.

برای اطلاعات بیشتر:
دلالت کند
Daniele Damoiseaux، مدیر گلوبال مارکوم باغبانی
[email protected]
www.philips.com/horti



منبع