نهالستان های Skagit پیش بینی می کنند که در بهار امسال دوباره تقاضای زیادی برای گیاهان وجود داشته باشد



در حالی که مراکز باغ و نهالستان های شهرستان اسکاگیت تمام تلاش خود را برای آماده شدن برای فصل باغداری آینده انجام می دهند، آنها هشدار می دهند که ممکن است به دلیل رشد علاقه به باغداری که از سال گذشته آغاز شد، کمبود گیاهان وجود داشته باشد.

جان کریستینسون، یکی از مالکان مهد کودک کریستینسون در غرب ماونت ورنون، گفت که بسیاری از آنها برای اولین بار در بهار گذشته زمانی که مجبور بودند در روزهای اولیه همه‌گیری کووید-19 در خانه بمانند، باغبانی را آغاز کردند.

او گفت: «آنچه با کووید-19 اتفاق افتاد این است که الهام بخش یک نسل کامل از باغداران بود. او گفت که جوانانی که ممکن است در املاک اجاره ای زندگی کنند یا فضای بیرونی بزرگی ندارند، فضاهای کوچکتری پیدا کرده اند یا از ظروف برای باغبانی استفاده می کنند.

با یک فصل رشد ملایم در سال گذشته، کریستینسون معتقد است بسیاری از باغبانان جدید میزان موفقیت بالایی داشتند و دوباره باز خواهند گشت. فروشگاه بر این اساس در حال آماده سازی است. کریستینسون گفت: «انتخاب گیاهان ما در کل افزایش یافته است. “ما درختان میوه، گل رز، درختچه های بیشتر، گیاهان چند ساله بیشتر و سبزیجات (شروع) داریم.”

در aol.com بیشتر بخوانید

تاریخ انتشار:

منبع