“” نرم کننده خاک با پایه خاک و ریشه برای بهبود سلامت گیاه کار می کند

“Harvest Gold Organics که تازه وارد بازار باغبانی شده است، یک نرم کننده خاک است که با پایه خاک و ریشه برای بهبود سلامت گیاه در عرض چهار تا هشت هفته کار می کند. دارای گواهینامه OMRI برای استفاده ارگانیک، این اصلاح از یک معدن طلای تاریخی بازیافت شده است. به طور طبیعی از سیلیس و مواد معدنی ضروری گیاهی تشکیل شده است، باعث کاهش نگهداری و ورودی می شود و برای گیاهان آپارتمانی، گل ها، چمنزارها، باغ ها، درختان و خوراکی ها نیز قابل استفاده است برای دریافت قیمت باید مستقیماً با شرکت ما تماس بگیرید.”

Misti Mathis، یکی از بنیانگذاران Harvest Gold Organics، گفت: “از آنجایی که آگاهی در مورد سلامت خاک و اثرات زیست محیطی همچنان در حال افزایش است، ما متعهد به ارائه یک راه حل طبیعی، ایمن و موثر برای ایجاد تفاوت بزرگ در نحوه باغبانی هستیم.” با Harvest Gold Organics، می‌توانید مصرف آب و استرس کمتری را کاهش دهید؛ این یک برد-برد برای شما و محیط زیست است.

این شرکت با اشاره به اینکه بررسی ها نشان می دهد که این محصول رطوبت خاک را به طور موثرتری نسبت به سایر نرم کننده های خاک بر پایه مواد معدنی حفظ می کند، می گوید: به طور طبیعی مولکول های آب را جذب می کند و به طور متوسط ​​نیاز به آب و کود را تا 30 درصد کاهش می دهد. باغبانانی که ممکن است همیشه نتوانند در طول خشکسالی از گیاهان خود مراقبت کنند، تخلخل افزایش یافته خاک نیز امکان جذب بهتر آب را فراهم می کند و رواناب را به حداقل می رساند و از آب های زیرزمینی محافظت می کند.

هدف این شرکت با Harvest Gold Organics، ایجاد بستری سالم و در عین حال مقاوم‌تر کردن گیاهان در برابر شرایط آب و هوایی شدید، بیماری‌ها و آفات و کاهش نیاز به مداخلات شیمیایی است.

متیس گفت: این محصول برای افرادی است که خواهان باغی سالم و پایدار با حداقل تلاش هستند. باغبانان می توانند به اکوسیستم سالم تری کمک کنند و کمتر نگران سلامت گیاهان خود باشند. تنها با یک کاربرد، به تنظیم سلامت خاک و محیط تا چهار سال کمک می کند و آن را به یکی از مقرون به صرفه ترین و پایدارترین اصلاحات بازار تبدیل می کند. “

نرم کننده خاک برتر Harvest Gold Organics در سراسر کشور موجود است.

برای اطلاعات بیشتر:
رسانه باغ
تلفن: 610-444-3040
ایمیل: [email protected]
www.gardenmediagroup.com

منبع