مزرعه گل چیزی بیش از شکوفه دادن را ارائه می دهد



مسافران یک روزه و مردم محلی به مزرعه گل Shoppons Run در استاکتون نه تنها برای شکوفه‌های شکوفه‌های آن، بلکه برای به اشتراک گذاشتن گفتگوهای درخشان با مالک و باغبان چیره دست، پیتر مک کروهان، می‌روند.

مک کروهان، که در پرینستون بزرگ شده است، می‌گوید: «من با انواع مشتریان کار می‌کنم – طراحان گل که مقادیر زیادی از یک یا دو نوع فانتزی سفارش می‌دهند، و همچنین محلی‌هایی که دسته‌گلی فروتن پیچیده شده در یک کش را ترجیح می‌دهند.

هدف او این است که در هر فصل به اندازه کافی بکارد تا تقاضای بازار را برآورده کند. او می افزاید: «بیشتر برای هر چیزی که رشد می کنم خانه ای پیدا می کنم. به در مارس و آوریل شکوفا می شود. سپس گل صد تومانی در ماه مه و ژوئن می آید. در ماه آگوست تا اکتبر، محصول گل محمدی، که مک کروهان بیشتر به آن شهرت دارد، در قوی ترین و رنگارنگ ترین حالت خود قرار دارد. همچنین در این مزرعه، یاس بنفش، نیلوفر ببری، نرین، نیلوفرهای عنکبوتی تلخ و شیرین، و کرینوم های شیپوری شکل پرورش می یابد.

Shoppons Run در سال 2021 زمانی که یک مقاله در بخش املاک و مستغلات نیویورک تایمز در مورد شهر دلاور منتشر شد، شروع به کار کرد. یکی از این تصاویر مک کروهان را با کلاه گاوچران مشخص خود در حال بریدن گل در مزرعه بوکولیس خود نشان می داد. بلافاصله پس از آن، او در نشریات منطقه پرینستون برجسته شد و حتی یک عکس روی جلد مجله گرفت و او را کمی به یک شهرت محلی تبدیل کرد.

در njmonthly.com بیشتر بخوانید

تاریخ انتشار:

منبع