محدودیت های Phytophthora Pluvialis برداشته شد

با این حال، محدودیت‌های حرکتی برای گیاهان برای کاشت در مناطق مشخص وجود دارد. این بدان معنی است که هر گونه گیاهی برای کاشت جنس Tsuga، ​​Pseudotsuga، ​​Pinus و Notholithocarpus که منشأ گرفته یا در مناطق مشخص شده زندگی می‌کنند، نمی‌توانند به خارج یا داخل منطقه مشخص شده منتقل شوند، مگر اینکه به صورت کتبی توسط بازرس مجوز داده شود.

کمیسیون جنگل‌داری اعلام کرد که محدودیت‌های قطع و جابجایی الوار را در شش منطقه مشخص شده در انگلیس که تحت تأثیر بیماری درختی Phytophthora Pluvalis قرار دارند، لغو خواهد کرد.

Phytophthora Pluvalis یک پاتوژن قارچ مانند است که درختان از جمله شوکران غربی، تانواک، کاج (Pinus radiata، Pinus patula و Pinus strobus) و Douglas-fir را تحت تأثیر قرار می دهد. Phytophthora Pluvalis پتانسیل ایجاد سوزن ریختگی، پژمردگی شاخه و ضایعات روی ساقه، شاخه ها و ریشه را دارد. لطفاً برای راهنمای دقیق علائم، بخش “مطالعه بیشتر” این سند را در زیر ببینید.

برای اطلاعات بیشتر:
انجمن صنایع منظر بریتانیا
www.bali.org.uk



منبع

پس از کشف آن در سپتامبر 2021 در جنگل های سراسر کورنوال، بررسی ها شیوع Phytophthora Pluvalis را در کورنوال، دوون، کامبریا، ساری، شروپشر، اسکاتلند و ولز نشان داد. در نتیجه، Phytophthora Pluvalis به عنوان یک آفت قرنطینه GB برای اهداف نظارتی طبقه‌بندی شد و کمیسیون جنگل‌داری مناطق مشخصی را در اطراف مکان‌های شیوع تایید شده معرفی کرد و محدودیت‌های حرکتی را برای موادی که قادر به انتشار بیماری بودند، معرفی کرد.

تحقیقات به‌روزرسانی‌شده‌ای که از زمان معرفی محدودیت‌های جابه‌جایی انجام شده، نشان می‌دهد که خطر شیوع بیماری از طریق جابجایی چوب قطع شده و مواد چوبی کم است. در نتیجه محدودیت های این فعالیت ها برداشته خواهد شد.