“ما می توانیم به ساعت های حراج افتخار کنیم”

حراج رز اریک واسنار اشاره می کند که تمام رنگ ها و طول های رز نتایج بهتری نسبت به سال گذشته نشان دادند. روز جهانی زن و روز مادر در بریتانیا موفقیت آمیز بود و هفته بعد نیز خوب بود. او در ستون زیر خود، حراج ساعت را به دلیل قیمت های بالای آن ستایش می کند. وی بیان می کند که این قیمت ها در بازار مستقیم چندان رایج نیستند.

از آنجایی که چندین مورد از مهمترین روزهای گل و گیاه به پایان رسیده است و شرکت ها بخش بزرگی از مشارکت سالانه خود را به دست آورده اند، لحظه خوبی برای تنظیم ترازنامه این بخش است. اوایل سال است، اما تمرکز اصلی این بخش در اینجا نهفته است. ما می توانیم به ساعت های حراج افتخار کنیم! قیمت ها در حراج های ساعت در بازار مستقیم غیرقابل تصور است. این یک بار دیگر ثابت می کند که حراج ابزار نهایی برای معاملات روزانه است.

قیمت های خوب
به طور کلی، مقادیر بیشتری معامله شد و به طور متوسط ​​قیمت آنها نیز بهتر بود. وقتی صحبت از گل رز می شود، تمام رنگ ها و طول های امسال نتایج بهتری نسبت به سال گذشته نشان دادند. این مورد مخصوصاً در مورد گل رز قرمز بود. قیمت ها برای لاله ها و سایر گیاهان پیازدار نیز عالی بود.

فروش حراج بسیار خوب پیش رفت: قیمت ها فوق العاده خوب بود و گل ها اغلب به مقدار زیاد فروخته می شدند. این نشان می‌دهد که تقاضا زیاد بوده و خریداران را تشویق می‌کند تا ساعت را متوقف کنند.

تقاضای عالی برای گیاهان
در همان زمان، عرضه برای پاسخگویی به تقاضای بالا و رو به رشد بسیار کمیاب بود. این منجر به فراتر رفتن قیمت ها از فروش مستقیم و پیش فروش حراج شد. این دقیقاً همان چیزی است که در هفته قبل از روز مادر بریتانیا و روز جهانی زن اتفاق افتاد. در مجموع، انتظار می‌رود که تقاضا در آنجا باقی بماند و قیمت‌های خوب نیز همراه باشد.

با این حال، یک هشدار وجود دارد: هفته ها و ماه های آینده شاهد یک مسابقه خواهند بود. هفته بعد از روز جهانی زن به خوبی گذشت. همانطور که انتظار می رفت یک “اصلاح قیمت” جزئی وجود داشت. هنوز روزهای زیادی از گل و گیاه در پیش است، از جمله روزهای مختلف مادر. سوال این است که مصرف کنندگان (اروپایی) در آن زمان چگونه رفتار خواهند کرد.

خوشبختانه اعتماد مصرف کننده در حال افزایش است که همیشه یک شاخص خرید خوب است. اگر بتوانیم روند مثبت چند هفته گذشته را ادامه دهیم، این امر به طور بالقوه می تواند منجر به تغییر بازار به سمت میانگین قیمت های بالاتر برای همه محصولات شود. این عالی خواهد بود.

نقطه عطف
نقطه عطف دیگر این است که ما با یک ساعت حراج مرکزی برای گیاهان شروع کردیم، C15. از 14 مارس، این ساعت برای حراج گیاهان سرپوشیده سبز از Aalsmeer، Naaldwijk و Rijnsburg استفاده شده است. همه چیز به آرامی پیش رفت. در اواخر سال جاری، انتظار می رود تمام گیاهان از طریق ساعت مرکزی به حراج گذاشته شوند. آیا مایل به خرید گیاهان داخلی در Aalsmeer هستید؟ ساعت A14 (ساعت A15 سابق) به شما این امکان را می دهد!

منبع