فناوری کوانتوم دات گلخانه UbiQD برنده جایزه نوآوری SXSW 2024 شد.



UbiQD در بخش What the Future (WTF) بیست و پنجمین مسابقه سالانه جوایز نوآوری SXSW برنده شد، جایی که این شرکت محصول جدید فیلم گلخانه ای UbiGro® Cover خود را برای افزایش عملکرد محصول با استفاده از فلورسانس به نمایش گذاشت.

جوایز نوآوری South by Southwest® (SXSW®) هیجان‌انگیزترین پیشرفت‌های خلاقانه در دنیای متصل را به رسمیت می‌شناسد و انواع پیشرفت‌ها، دستاوردها و اکتشافات فناوری را جشن می‌گیرد. به گفته سازمان‌دهندگان SXSW، دسته «WTF» UbiQD «پروژه‌های آینده‌نگر را جمع‌آوری می‌کند. از فیزیک کوانتومی گرفته تا فناوری نانو گرفته تا عکس‌های مهتابی مهندسی زیستی، این دسته همه تلاش‌های شگفت‌انگیزی را که ما را نسبت به فردا هیجان‌زده می‌کنند، جمع‌آوری می‌کند».

دکتر هانتر مک دانیل، مدیر عامل UbiQD، گفت: “جایزه نوآوری بسیار رقابتی است، به ویژه در دسته بندی همه چیز آینده نگرانه. ما با به رسمیت شناختن و تمجید از تمام فینالیست ها به دلیل پیش بردن مرزهای حوزه های مربوطه خود، تحسین می کنیم.” “تیم ما متواضع است و در عین حال تشنه ارائه نوآوری بیشتر است.”

دکتر مت برگرن، مدیر تولید UbiQD گفت: «کمتر از 10 درصد سطح زیر کشت گلخانه های جهانی با شیشه پوشانده شده است، با این حال بیش از 40 درصد از درآمد صنعت مربوط به گلخانه های شیشه ای است، بنابراین بخش با ارزشی است. “محصول UbiGro Cover برنده SXSW ما یک پیشنهاد عالی برای 90٪ از بازار است، و اکنون ما از دریافت بودجه جدید از USDA برای توسعه شیشه QD برای بقیه هیجان زده هستیم.”

برای اطلاعات بیشتر:
UbiGro
[email protected]
ubigro.com

تاریخ انتشار:

منبع