فروش بک لینک: 15 سایت خرید بک لینک ایرانی و خارجی آکادمی دیجیتال مارکتینگ فرین | گلدلینک

فروش بک لینک: 15 سایت خرید بک لینک ایرانی و خارجی آکادمی دیجیتال مارکتینگ فرین | گلدلینک

این وب سایت با آن عظمت خود و شهرت و سابقه اش به علت خرید بک لینک و رپورتاژ و تخلف توسط در اینجا گوگل جریمه گردید. جالب است بدانید مدیران این سایت به گوگل گفته اند که انگیزه شان از انجام این کار، این بود که رقبا این گونه بک لینک ها را خریده و موفق شده بودند!!!! به هر حال آن دامنه دیگر کار نکرده و این وب سایت از دامنه دیگری در حال حاضر برای وب سایت خود استفاده می نماید. در تمامی سایت ها و مواردی که فروش بک لینک وجود دارد، خرید بک لینک برای یک مدت معین است.

  • اگر حرف ما را درباره سخت‌گیری‌های گوگل برای بک لینک باور نمی‌کنید، حتما از زبان گوگل حقیقت ماجرا را درباره خرید بک لینک بخوانید.
  • بهتر هست که لینک های شما با کلمه کلیدی هدف باشند نه عنوان سایت.
  • همچنین باید به عبارت و کلمه ای که لینک شده و عبارات اطراف آن توجه خاصی کرد چرا که بک لینک شما فقط به آن کلمه کانونی در نتایج گوگل تاثیر مثبت خواهد داشت و نه تمام عباراتی که مد نظر شما است.
  • معمولا تاثیرات ساخت یک لینک حرفه ای بعد از ۳ ماه ظاهر شده و مشتریانی که خدمات ساخت بک لینک را از ما تهیه کرده اند معمولا کمتر از ۲ ماه هم نتایج فوق العاده ای دریافت کرده اند.

به عبارتی پنالتی کردن یک سایت در حال حاضر خودش یک هنر محسوب میشه. گوگل به خوبی می دونه که رقبا در هر زمانی ممکنه به سایت شما آسیب برسونن. برای همین موضوع، امکاناتی رو برای شما فراهم کرده که با بررسی دوره ای بک لینک های خودتون، بک لینک های نامناسب رو پیدا کرده و بک لینک های اسپم رو دیساوو کنید.

✅ آیا بدون خرید بک لینک قوی می‌توان به نتایج برتر صعود کرد؟

گرچه تقویت بک لینک ها ضروری نیست اما انجام آن به قدرتمندتر شدن پروسه لینکسازی کمک شایانی خواهد کرد. یکی از تکنیک های ارزان ایجاد محتوا خصوصا در پروسه های لینک سازی (بدون توجه به جنبه کاربرمحور بودن و تنها از دید سئو)، استفاده از تکنیک اسپین می باشد. این تکنیک روش ها و فوت و فن مختلفی داشته و هر یک از همکاران در حوزه سئو از یکی از این متدها استفاده می نمایند.

✅ انواع بک لینک ها (چند نوع بک لینک داریم؟)

ما معمولا در کمپینهای اجرایی برای مشتریان سرویسهای بک لینک و رپورتاژ را بصورت ترکیبی اجرا میکنیم. رپورتاژ آگهی امروز یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین سرویسهایی است که میتواند به سئوی سایت کمک شایانی بنماید. در پلن 1 رپورتاژ آگهی رایاطرح ما یک متن رپورتاژ یونیک در زمینه کلمات کلیدی شما همراه با تصویر در 8 سایت خارجی با اتوریتی بالا قرار می دهیم. در این سرویس می توانید تا 50 لینک را جهت بک لینک سازی مرحله دوم ارائه نمایید. دامنه هایی با پسوند EDU و gov مورد اعتمادترین پسوندها از نظر گوگل هستند.

از لحاظ نتیجه هم این کار کاملا مطمئن و اصولی هست و نتیجه مناسبی رو به همراه داره. بک لینک ها بسیار باکیفیت و قدرتمند بوده و تاثیر بسیار خوبی در بهبود و رشد رتبه کلمات کلیدی شما خواهند داشت. آژانس دیجیتال مارکتینگ فرین، آماده ارائه انواع خدمات Link Building (ساخت بک لینک) مناسب سئو سایت شماست.