سیستم های زیست توده قوی کلید گرمایش پایدار گلخانه است

لیال ویبی، یکی از بنیانگذاران، می‌گوید: «با کمبود گاز طبیعی، گلخانه‌ها در هلند و سراسر اروپا برای یافتن منابع مختلف گرما تلاش می‌کردند، که باعث افزایش قیمت زیست‌توده در کانادا و همچنین تقاضا برای سیستم‌های ما شد». و رئیس شرکت Triple Green Products.

تریپل گرین مستقر در مانیتوبا، کانادا، سیستم های دیگ بخار با سوخت زیست توده را ارائه می دهد که کارایی در سطح جهانی، انتشار کم و انعطاف پذیری مواد اولیه را ارائه می دهد. تریپل گرین از سیستم های دیگ بخار اصلی خود، محصولات دیگری مانند سیستم های کمپوست و آبگیری و سیستم خشک کردن BioDryAir را توسعه داده است. سیستم دیگ تریپل گرین در نحوه ورود هوا برای احتراق به داخل محفظه منحصر به فرد است، با اکسیژن ابتدا از طریق دریچه های کوچک در رنده زنجیره ای و سپس به سوخت یا مواد اولیه برای ایجاد اولین سوختگی فشار داده می شود. سپس فن‌ها و نازل‌ها هوا را روی آتش می‌برند تا گازها را دوباره بسوزانند.

لیال توضیح می دهد: “ما به دلیل اینکه چگونه اکسیژن را به طور منحصر به فرد به شعله وارد می کنیم، آتش بسیار داغی داریم. این به ما امکان می دهد انتشار گازهای گلخانه ای را کاهش دهیم، سخت ترین آزمایش های زیست محیطی را انجام دهیم و با خیال راحت در طیف گسترده ای از محیط ها از گلخانه ها تا بیمارستان ها نصب شویم.” .

متعادل کردن نوسانات در صنعت گرمایش زیست توده
گلخانه‌ها سال‌ها یکی از بزرگترین پایگاه‌های مشتریان تریپل گرین بوده‌اند، اما بازار به شدت به صنعت گاز طبیعی وابسته است، زیرا قیمت پایین گاز طبیعی معمولاً گلخانه‌ها را به سمت سیستم‌های مبتنی بر گاز طبیعی سوق می‌دهد. اما با افزایش قیمت گاز طبیعی یا زیر سوال رفتن موجودی، لیال توضیح می‌دهد که وقتی گلخانه‌ها به دنبال جایگزین می‌گردند، تلفن‌ها بیشتر زنگ می‌زنند. همچنین در نتیجه نگرانی‌های مالیات کربن و تمایل به کاهش استفاده از سوخت‌های فسیلی، میزان علاقه نیز افزایش می‌یابد.

مزیت عمده سیستم های دیگ تریپل گرین توانایی آنها در رسیدگی به انواع مختلف مواد اولیه مانند ضایعات ساختمانی و تخریب (CND) و سایر مواد زائد نقره سخت سوزانده است، در حالی که می توانند از خرده های چوب بزرگ و بسیاری از آنها استفاده کنند. اشکال گلوله

یکی از مشتریان گلخانه‌ای ما در جنوب انتاریو، سه تا از سیستم‌های دیگ بیوماس ما دارای 100 میلیون BTU هستند و گلخانه را با زباله‌های CND تورنتو گرم می‌کند. سوزاندن CND به خودی خود جدید نیست، اما در صنعت گلخانه جدیدتر است. لیال می گوید. و وقتی CND را می سوزانید، هیچ سوخت ارزان تری وجود ندارد.

راه حل های کمپوستر و آبگیری برای مدیریت سریع زباله های آلی
تریپل گرین همچنین محلول های کمپوستر و آبگیری را ارائه می دهد که می تواند توسط گلخانه ها برای پردازش زباله های آلی استفاده شود. همانطور که Lyall توضیح می‌دهد، هر دو فناوری به شیوه‌ای مشابه کار می‌کنند، اگرچه آب‌گیری یک جزء گرمایی را معرفی می‌کند که می‌تواند زمان پردازش را بسته به مواد اولیه یا نتیجه مورد نیاز از سه هفته به 24 ساعت کاهش دهد.

“ناراحتی در مورد کمپوست سازی این است که اگر دستور پخت درست را نداشته باشید، به خوبی کمپوست نمی شود. استفاده از دستگاه آبگیری به ما این امکان را می دهد که علم را به طور کلی از آن خارج کنیم و زباله ها را به سرعت پردازش کنیم.

از آنجایی که محصولات تریپل گرین در حوزه ها و کاربردهای متعددی استفاده می شود، این شرکت اغلب در مسیر نمایش محصولات خود در نمایشگاه ها، ملاقات با مشتریان و غیره است. در آبشار نیاگارا و Cultivate-AmericanHort در اوهایو.

برای اطلاعات بیشتر:
Lyall Wiebe، یکی از بنیانگذاران و رئیس
محصولات سبز سه گانه
triplegreenproducts.com

منبع